Bekijk volle/desktop versie : Tele2 Compleet pakket?!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

03-01-2007, 15:08
Heeft iemand dit pakket en zo ja, hoe bevalt het?

Tele2 Compleet

Provider: Tele2

Aanbieding: Bestel voor 1 februari en betaal de eerste 6 maanden slechts € 19,95 per maand ipv € 29,95 p/m
Geen aansluitkosten
Gratis Spam en Virusfilter
Gratis draadloos modem

Prijs per maand: € 19,95

Eenmalige aansluitkosten: geen

Download snelheid: 4000 Kbit/s

Upload snelheid: 1024 Kbit/s

Datalimiet: geen

Contractsduur: 24 maanden

Aantal e-mail boxen: 1

Grootte e-mail box: 20 Mb

Grootte homepage: 20 Mb

Telefonie Tarieven

Installatie mogelijkheden: doe het zelf (gratis) of na ontvangst van pakket door monteur (€ 79,95)

03-01-2007, 23:00


Ja dat zou ik ook wel willen weten

Up UP

04-01-2007, 00:04
Ik heb tele2 en ze bezorgen alleen maar problemen en leugens, dus niet doen!!!!!

04-01-2007, 22:47

Citaat door ait laarif:
Ik heb tele2 en ze bezorgen alleen maar problemen en leugens, dus niet doen!!!!!


Klinkt dus niet goed :s

Heb jij ook last van de snelheid en dat het soms uitvalt??
Ik hoor het graag

Groetjes Camellia_cha

05-01-2007, 18:13


Dat is jammer...

05-01-2007, 19:14
Ik heb bij Tele2 gewerkt, wat later Versatel is geworden en nu weer Tele2 is. Ik moet je zeggen dat hun internetverbinding over het algemeen niet geweldig is. Wat betreft telefonie is Tele2 nummer 1! Lekker goedkoop en zeer goede kwaliteit.

05-01-2007, 19:51
Ik werk op de verkoop afdeling van Tele2. Ik zeg jou 1 ding; NIET DOEN!!

Wollah ze flashen de hele boel. Bevestigingsbrieven die nooit aankomen, pakketten die te laat geleverd worden, met klachten kan je nergens terecht, kortom; een hele hoop onzin.
De mensen die mij bellen zijn altijd boos.

06-01-2007, 13:10

Citaat door camellia_cha:
Klinkt dus niet goed :s

Heb jij ook last van de snelheid en dat het soms uitvalt??
Ik hoor het graag

Groetjes Camellia_cha

Internet valt vaak uit, de snelheid is absoluut geen 4mb/s.
De telefoon lijn kan het een aantal dagen/weken niet doen omdat ze het vaste telefoon nummer over nemen van de Kpn en je kan last hebben van ruis tijdens je gesprekken.

Ze zijn goedkoop maar je krijgt geen waar voor je geld.

06-01-2007, 13:13
http://forum.tele2.nl/

Kijk ook eens op het forum van Tele2, daar kan je alle ervaringen met tele2 compleet terug lezen.
Ze hebben overigens bijna dezelfde smileys als op m.nl

06-01-2007, 13:21
Tele2 zijn eikels, ik heb ook ooit internet van hen gehad en dat werkte op zich wel, alleen is hun klantenservice vreselijk slecht als je die opbelt wanneer er iets is. Mijn broer had ook via hen internet voor bij hem thuis aangevraagd en ze hadden het wachtwoord niet duidelijk vermeld...Konden we tig keer bellen voor zoveel euro en nog kwamen we geen steek verder. Uiteindelijk ontdekten we het wachtwoord in een of andere vage brief...

Daarna was er telkens wat met de verbinding, het werkte soms gewoonweg niet. Dat modem van hen was ook drie keer niks...Werd er gek van.

Voor mij geen Tele 2 ondanks die mooie beloftes van ze. Ik heb gewoon Internet Plus Bellen van KPN. Die zijn dan wel duurder, maar het werkt tenminste altijd zonder dralen.

06-01-2007, 14:04

Citaat door Pleeborstel:
Tele2 zijn eikels, ik heb ook ooit internet van hen gehad en dat werkte op zich wel, alleen is hun klantenservice vreselijk slecht als je die opbelt wanneer er iets is. Mijn broer had ook via hen internet voor bij hem thuis aangevraagd en ze hadden het wachtwoord niet duidelijk vermeld...Konden we tig keer bellen voor zoveel euro en nog kwamen we geen steek verder. Uiteindelijk ontdekten we het wachtwoord in een of andere vage brief...

Daarna was er telkens wat met de verbinding, het werkte soms gewoonweg niet. Dat modem van hen was ook drie keer niks...Werd er gek van.

Voor mij geen Tele 2 ondanks die mooie beloftes van ze. Ik heb gewoon Internet Plus Bellen van KPN. Die zijn dan wel duurder, maar het werkt tenminste altijd zonder dralen.


Doorsnee problemen van een Tele2 klant.

Wollahilla, ze verwijzen je door naar dat 0900-nummer waar je super lang mag wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt die je uiteindelijk toch weer doorverwijst naar een ander telefoon nummer.

Liever een wat duurdere provider waar je, als het op de service en kwaliteit aankomt, niet van wakker hoeft te liggen dan dat je zelf achter alles aan moet gaan omdat je provider de beloftes niet of niet helemaal nakomt.

06-01-2007, 15:19

Citaat door camellia_cha:
Klinkt dus niet goed :s

Heb jij ook last van de snelheid en dat het soms uitvalt??
Ik hoor het graag

Groetjes Camellia_cha



ik hoor 20mb te krijgen, maar ik haal niet eens 1mb volgens mij.

en bedoel je met uitvallen dat de computer uitvalt of internet?

want mij internet valt niet uit maar me computer wel, maar dat komt niet door hun denk ik.

maar goed, het zijn vieze honden jullie hebben NIKS te zoeken bij ze

06-01-2007, 15:21



Citaat door ait laarif:
ik hoor 20mb te krijgen, maar ik haal niet eens 1mb volgens mij.

en bedoel je met uitvallen dat de computer uitvalt of internet?

want mij internet valt niet uit maar me computer wel, maar dat komt niet door hun denk ik.

maar goed, het zijn vieze honden jullie hebben NIKS te zoeken bij ze

Heb je Tele2 compleet 20 mb?

06-01-2007, 15:41
ik heb tele2 compleet tv 20mb, ja

06-01-2007, 15:49
Werkt de televisie wel naar behoren? Ben toch wel benieuwd.

Als ik een marokkaan aan de tel heb die het wil bestellen raad ik het altijd af. Ik gun niemand een pakket dat niet normaal werkt en een bedrijf waar je niet terecht kan met klachten.

Pagina's : [1] 2 3 4 5