Bekijk volle/desktop versie : Met Wie eindigt De Player ?!?!!!?? Waargebeurt!!!



03-01-2007, 13:48
Ik zal beginnen, met mijn verhaal. Ik zal jullie even iets, meer vertellen. Over de hoofdpersonen in, dit verhaal.


Samir is een standaart marokkaan, tegenwoordig. Dure auto, merkkleding, goud om zn handen... En elke week een andere meid, sinds hij en zijn ex uit elkaar zijn.

Melissa Is een nl meisje wat van jongs af aan met marokkaanen is opgegroeit... Haar droom leek uit te komen met de liefde van haar leven...Maar helaas. Mischien heeft deze liefde nog een kans.

Romaissa is de dochter, van de beste vriendin van Samir's moeder.
Zei en Samir schelen maar anderhalve maand dus zijn zowat samen opgegroeit...


Verder zullen in t verhaal ook famillie leden naar voor komen.

De famillie van samir zijn Ouders... 1 broer nordin.2 zusjes Naima en Halima.

De famillie van Melissa Moeder en haar Haar stiefvader.

De famillie van Romaissa haar ouders, 2 broers Rachid en Mounir, 2 zussen Fatiha en Khadija.

Ik hoop een aantal reakties te krijgen voor ik begin heb al een aardig begin
stuk voor jullie

Ok Speciaal Voor M'n Eerste Fan Een Mega Begin.

Het is vrijdagavond en Samir gaat zoals gewoonlijk weer uit met zn beste vriendin Romaissa, en een paar matties. Het is nu rond tienen en hij belt Romaissa op . Ewa zina inoe, klaar om op jacht te gaan?Ja standaart je kent me toch alles is geregeld mn ouders denken dat ik bij fatiha slaap, maar dat wordt dus jouw logeerkamer antwoord Romaissa. Logeer kamer yek d8t samir je wilt wel in mijn bed. maar safi zei hij is goed zie je over een half uurtje bij de snack en hing op. Hij als een gek richting de douche, wasde snel zn opgeschoren haren,. Maar ineens Fliste zijn ex door zn hoofd, het meisje met wie die ooit alles deelde, zelfs dit huis. Ewa safi mietje dacht hij bij zichzelf, deed de kraan uit en begon zichzelf af te drogen. 20 min later is hij klaar om de deur uit te gaan. Hij draaidt de deur op slot nog niet wetend wat die nacht hem zou brengen. Sow he he moet mn make up al verpest zijn voor we der zijn ofzo yeh weer. sow stapt romaissa in.Ook goeieavond sschat. Ze steken allebij een sigaret op en rijden sow doornaar het huis van nabil. daar wacht hij met mo, ze komen meteen naar beneden en samir rijd scheurend weg. Ewa Fatoush zegtt Nabil plagend, Ook zin in een blow?? Ja lekker stinkerd antwoord ze. Waar gaan we eigenlijk heen Sam vraagt mootje, Ik zat te denken aan challenge als jullie het er mee eens zijn? Ja honderd procent mee eens antwoorden ze. Zo komen ze vijftien minuten later bij Challenge aangereden. Ze stappen uit gaan naar binnen zonder problemen en hangen hun jassen weg. mootje is samen met Nabil muntjes gaan halen, ze komen terug en Mootje vraagt wat ze willen drinken en gaat bestellen. Samir en Romaissa bespreken in de tussentijd hun player spel jij vanavond 10 nr's en ik 15 nr's ok zina. Wajowww Samir! What's up zina, nee niks laat maar zegt ze , terwijl ze van binnen denkt waow sinds die die nl xxxx niet meer heeft is hij wel erg veranderd maar goed.Mootje komt teruggelopen met twee flessen Wodka... ze drinken wat drankjes en dan gaat ieder zn eigen weg, Samir is druk met meisjes, Mootje met zn buisness, Nabil is een heyena en Romaissa is op zoek naar geld althans dat is haar benaming voor jongens. Ze mogen alles met haar doen zolang ze maar een mooie auto hebben, en geld kunnen ze doen met haar wat ze willen. Daar is ze ook gewoon eerlijk in over tegen haar vrienden. Dat is eigenlijk ook de reden dat Samir nooit iets met haar zou willen doen. Goedkoop wijf is het geworden asahbi, denkt hij maar het is toch mn bilmaatje ik hou wel van haar. ze is er altijd voor me geweest in de tijd met mel. dus ze is wel ok.
Nabil heeft haar van alle gaten gehad dus die doet wel zehma aardig, maar van binnen vermoord die haar het liefst. Mootje maakt zich nergens zorgen om en concentreert zich volop op de buisness, want buisness is geld en geld is tijd. Ze Noemen m ook wel wwb (Worldwide buisness). Het is nu 4 uur en ze staan nu allemaal weer waar de avond nuchter was begonnen, de auto. Samir rijd voorzichtig richting huis,ewa jongens crashen jullie bij mij? hahah dan moet Romaissa verplicht bij mij in bed hahah no thnx lacht Romaissa dank crash ik wel op de bank. Jeh sjitaan denkt Samir je wilt me wel, Maar gooi ons maar af antwoorden de jongens uiteindelijk. Hun zijn afgezet en ze rijden nu samen richting samir's huis. Ze komen boven Samir haalt glazen en pakt wat cola, Romaissa zegt helemaal stoned en dronken, ik neem nog een sigaretje en dan ga ik douchen ok?. Ewa Ki? hoe zit het met die nr's vraagt Samir haar... Uhm kijk maar in mn tasje ik moet nu echt gaan douchen voel me niet zo tof . Ze gaat helemaal dronken de douche in. Samir spaced m intussen op de bank muziekje aan, relaxed tot Melissa in een keer weer door zijn gedachten schiet. Zei is de vrouw met wie ik zou trouwen , mijn kinderen krijgen. Wajoww meskina wat heb ik haar aangedaan, flikker die ik ben tfoee. Maar is nu is het te laat dus lang leven de lol en hoeren dacht hij. Ondertussen is het een uur later en komt Romaissa de douche uit, Sam schrikt wakker van haar, Wajowww.... zag die dat nou goed? Romaissa in sexy lingerie met een doorschijnend bijpassend jurkje erbij.. Uhhh ik ga douchen ok, en loopt richting zijn slaapkamer, kleed zicht uit tot zn boxer, en net op het moment dat die richting de douche wil lopen komt Romaissa binnen en begint hem heftig te zoenen. Samir is sow dronken dat hij niet meer weet wat die doet en zoent heftig terug, voor die het weet liggen ze op bed. Ze zoenen heftig door, en samir begint haar borsten te likken. Yes denkt Romaissa ik heb m eindelijk hij is van mij... met die gedachten begint ze hem met haar mond te bevredigen. Oww Romaissaa mmm je maakt me gek, als ik wist dat je zo goed was, hij kan zn zin niet eeens afmaken. Want ze begint hem alweer heftig te zoenen. Schatje ik wil meer zegt Samir opgewonden. Mmm ik d8t dat het er nooit van zou komen denkt ze stiekem.Hij doet haar sting uit en zijn bokser,nu zijn ze naakt. Draai je op je zei A zin, Romaissa doet wat hij zegt en draait zich op haar zei en voelt hem langzaam naar binnen gaan. HMMM denkt ze, AUW SAMIR AUW schreeuwt ze nep.ssstt ik doe wel wat zachter geniet ervan, terwijl die denkt je vind het wel lekker a kankerhoertje. Draai je om ja zei die en ze zegt geen nee natuurlijk ze draaidzich om en hij glijd er net zo makkelijk weer in. Hmmm Harder Harde schreeuwt Romaissa kreunend. Terwijl Samir harder begint te stoten, denkt die zie je nou wel vieze kankerhoer dat je het lekker vind. Hij is klaargekomen en geeft haar ze3hma nog een zoentje.en gaat douchen, als die onder de douche staat denkt die wajow die kan er wat van maar 1 keer nooit meer beloofd hij zichzelf. Maar nee zeg dat ik droom, wajow die xxxx slikt geen pil we hadden geen condooms wajowww. Hij blijft rustig en gaat richting zijn slaapkamer. Hij gaat in zn bed liggen naast zn beste vriendin Romaissa, die hij vanaf de volgende dag in een keer heel anders zou zien, wanneer hij nuchter is. Hij valt in slaap en word wakker gemaakt met de woorden wajow schatje ik heb genoten van je. Hoe laat is het snauwt hij haar af, 5 uur in de middag a slaapkop zegt ze. Shitttt tfoeee wollah je hebt iets goed verpest voor me, Ik ga douchen als ik klaar ben breng ik je naar huis ok? Samir gaat de douche in en neemt een hete douche en denkt nog een terug aan de nacht die die zonet met Romaissa had gehad. In het bed van melissa en hem schoot hem in een keer te binnen, tfoe en nu heeft ze die deal ook nog eens vespest, hij spoelde zn lichaam af. Deed de kraan uit en keek in de spiegel,en bedacht wat die aan zou trekken, met zn handdoek om zn middel liep die naar de slaapkamer, waar Romaissa nog steeds was. Ze Begon m aan te raken, Nee Romaissa klaar ik wil het niet meer een keer nooit meer we hebben het er nooit meer over. Tfoee gaat die zo doen d8t ze w8t maar a flikker. terwijl ze tegen hem zei dat dacht jij. Die woorden bleven door zn hoofd spoken terwijl die zich aan het aankleden was. Kom we gaan ik ben klaar , pak even dat stapel cd's voor me uit de woonkamer, Romaissa ging de cd's halen en was binnen twee min weer beneden. Ze reden richting Romaissa's huis en hij zette haar voor de deur af, en ging verder naar Mootje Want ze hadden om half vijf een afspraak voor een deal... Onderweg zat die in de auto en denktt de hele tijd aan zijn ex melissa hij heeft hun liedje opgezet.. en komt zo een half uur later bij mo aan. Hij stapte uit de auto

03-01-2007, 13:51


Het lijkt me een leuk verhaal.

Begin zou ik zeggen


P.s.:Je eerst fan

03-01-2007, 14:45
zal ik doorgaan???

03-01-2007, 16:54
Oep !

03-01-2007, 17:20


ga snel vederrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrr aub vederrrrrrrrrrrrrrrrr snel snel vederrrrrrrrrrrrrrrrr je kan goed schrijven meid