Bekijk volle/desktop versie : Ik ga hier een aantal kenmerken van gevoelens neerzetten...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

03-01-2007, 12:42
Ik wil weten in hoeverre jullie je kunnen vinden in het volgende wat ik nu ga neerzetten. Het gaat voornamelijk over liefde, maar het gaat ook om andere zaken.
laat ik maar eens een start maken




1. Je hebt een date met een geweldige jongen/meisje. Je bent stiekem verliefd op hem of haar. je maakt je mooi op, je kleedt je netjes en je gaat met goede hoop richting de plaats van afspraak. Je belt hem of haar. Hij/zij antwoord met ik ben er over een kwartiertje. Jij staat te wachten. Kwartier is voorbij. Je wacht nog altijd. Dan wordt het je een beetje te lang ne je belt hem of haar weer op. Hij/zij neemt niet op. Je voelt de wanhoop al naar bove komen. je voelt je meteen al een beetje geflasht.
Inmiddels heb je al een half uur achter elkaar door steeds opnieuw gebeld. Mismoedig kijk je om je heen. Niemand die komt. je denkt: ik probeer het nog even. Maar ineens staat de tel uit. Nu weet je het zeker, je bent in de zeik genomen. Sindsdien heeft diegene je niet meer gebeld en neemt ook niet op als jij belt en beantwoordt je berichtjes niet meer. Jij voelt je ontzettend teleurgesteld. je vraagt je heel stevig af wat er mis is met jou en waarom diegene je zo heeft belazerd.

2. Je hebt een relatie van bijna een jaar. Met ontzettend veel ups and downs. Hij of zij liegt veel, manipuleert en bedriegt je in de rrgste gevallen. maar toch kun je niet van hem of haar af. je houdt teveel van diegene. op een gegeven moment gaat de bedrieger in de relatie alles zodanig omdraaien, dat je het gevoel krijgt dat het aan jou ligt. Hij of zij maakt het op die manier uit. je mag hem of haar niet meer bellen, geen berichten sturen en als je het waagt dat wel te doen, neemt diegene een ander nummer. Je hart breekt in ontelbare stukken. je gaat er nog zelf in geloven ook, dat jij de boosdoener bent. Je slaat jezelf voor de kop, je haat jezelf en wordt ontzettend onzeker over jezelf.

Ik hou het nu even op deze twee zaken. Ik ben een beetje moe van het typen. Ik ga tussendoor wel verder met de volgende punten die ik nog wil opsommen.

mensen, wie van jullie kunnen je wel vinden in de bovenstaande zaken? vertel


gegroet, Compli, Behulpzame Ridder

03-01-2007, 12:44


kan me in beiden niet vinden

Misschien in 1 van de volgende die komt

03-01-2007, 12:50

Citaat door Rwiena_Lady:
kan me in beiden niet vinden

Misschien in 1 van de volgende die komt
Zeg alhamdolilah, meid. (Al kan ik mezelf er ook niet echt in vinden..) Maar wees blij. Ik kan me best voorstellen hoe het voelt...

En dan nog iets Ik sta niet in je ot

03-01-2007, 12:53
Hmm moet beiden nog eens meemaken

Ga verder meid

03-01-2007, 12:57


ISLAAM is the answer!

03-01-2007, 12:58
ik kan me in de eerste vinden, alleen ben ik die jongen die haar geflasht heeft, maar eigenlijk had ik haar niet geflasht, ik moest ergens naar toe, Bizniss, ze was gewoon een stalker en ik hou niet van stalkers

03-01-2007, 13:00

Citaat door tangericomefrom:
ik kan me in de eerste vinden, alleen ben ik die jongen die haar geflasht heeft, maar eigenlijk had ik haar niet geflasht, ik moest ergens naar toe, Bizniss, ze was gewoon een stalker en ik hou niet van stalkers



stoer

03-01-2007, 13:03
ok, hier kom t de derde


Je bent verliefd. En gelukkig verloofd met de man/vrouw van je dromen. je weet niet half hoe gelukkig je je voelt. Je hebt het voor elkaar. Je gaat trouwen. Alles komt goed met je. Op een noodlottige dag kom je er achter dat diegene je bedriegt. Hij of zij is blijkbaar alleen maar met je verloofd voor je camouflage. Diegene bedriegt je met een niet-Marokkaan, waar hij of zij ontzettend veel van blijkt te houden. Jouw wereld stort in elkaar. Hij of zij weet nog niet dat je diegene hebt gesnapt. Hoe ga je hem of haar ermee confronteren? Het ergste nog, hoe ga je je familie op de hoogte brengen van dit schandelijke feit? je bent bang voor roddels en andere zaken. En je bent gekwetst en voelt je vernederd...

03-01-2007, 13:04

Citaat door tangericomefrom:
ik kan me in de eerste vinden, alleen ben ik die jongen die haar geflasht heeft, maar eigenlijk had ik haar niet geflasht, ik moest ergens naar toe, Bizniss, ze was gewoon een stalker en ik hou niet van stalkers



En hoe oud ben jij?

03-01-2007, 13:05

Citaat door tangericomefrom:
ik kan me in de eerste vinden, alleen ben ik die jongen die haar geflasht heeft, maar eigenlijk had ik haar niet geflasht, ik moest ergens naar toe, Bizniss, ze was gewoon een stalker en ik hou niet van stalkers
Jij zou best de tel kunnen opnemen en het haar vertellen. Misschien had ze je niet vaak gebeld als je gewoon haar tel had beantwoord of op zijn minst een berichtje had kunnen sturen. Waar of niet waar?

03-01-2007, 13:06

Citaat door Sweet_lailaatje:
En hoe oud ben jij?
Oud en wijs genoeg om te weten dat hij zuigt

03-01-2007, 13:09
ik wil ze alle 3 niet mee maken

03-01-2007, 13:15



Citaat door Complimentje:
Oud en wijs genoeg om te weten dat hij zuigt




03-01-2007, 13:16
sjonge jonge zeg sommige kunnen ook niet tegen een geintje


Nou ff serieus ik zou wel opnemen en zeggen dat ik het druk had of dat ik haar niet leuk ( maar moet wel op een subtiele manier gebeuren), anders krijg je een uurtje blablablabla aan de telefoon.

satisfy

03-01-2007, 13:24
Ik kan me wel een heel klein beetje vinden in het tweede eigenlijk..
We waren allebei 18 en hij was mijn eerste grote liefde, alles ging heel goed.. Hij stelde me voor aan zijn familie als zijn toekomstige en ik wat later aan de mijne, maar we waren wat te jong om te trouwen en ik besloot eerst nog wat te studeren.

Ondertussen loog hij vaak over het feit dat hij veel wiet rookte en het begon slechter en slechter te gaan.. Na een fatale ruzie maakte ik het uit, we waren err allebei kapot van. 2jaar later zag ik hem terug in een discotheek, hij was nog steeds de mooiste jongen die ik ooit zag en we werden weer verliefd. Nu 6 maanden later, vandaag heb ik het weer uitgemaakt. Zijn vrienden beinvloeden hem en hij werkt niet. Hij doet alleen maar geld op en denkt dat hij ooit de lotto gaat winnen , ik word gek van zijn mentaliteit maar ik hou zoooo veel van hem dat ik hem moeilijk kan laten gaan. Als ik rondkijk in de straat zie ik allleen maar lelijke gezichten.. Hij is zo mooi en heeft zo een rot karakter en toch hou ik van hem.. Pff je zou er hopeloos van worden! Ik weet zelf dat ik beter verdien dan hem maarja wat doe je eraan?

HAHAHA sorry voor mijn hopelose reactie maar zit er effe door!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7