Bekijk volle/desktop versie : Is dit normaal wat ik heb gedaan



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

02-01-2007, 17:18
Hoi allemaal
ik ga nu ongeveer al een jaar met leuk mooi meisje (marokkaanse) we weten van elkaar dat we geen toekomst met elkaar hebben dat hebben we met elkaar besproken we zien wel waar de schip strand.
Als we samen zijn hebben we het altijd leuk we vergeten alles om ons heen niemand bestaat meer voor ons en sex met haar is nog nooit zo lekker geweest ik geniet van haar en zij geniet van mij .
Maar ik ben heel vaak weg ik zit 70% van het jaar in het buitenland en dat vind zij niet erg maar ik ben haar niet echt trouw ik zit vaak in marokko en spanje en ik heb in alle 2 landen ook een vriendin alle 2 zijn marokkaans (want de marokkaanse dames zijn de mooiste dames ter wereld)
Maar ja waar het nu op neer komt laats heb ik gezeg dat ik weer weg moest naar het buitenland voor een week maar ik ben niet gegaan was iets tussen gekomen
Ik had haar niet gebeld want ik dacht een week is zo voorbij dan zie ik haar dan wel weer. Op een avond zat ik me te vervelen toen dacht ik ga wel wat drinken met een vriend ik belde hem op en vroeg of hij mee ging naar de leidseplein wat drinken, hij zei dat hij daar al was en dat ik moest komen want hij was met zijn vriendin en zij had ook haar vriendin meegenomen.IK dacht gesiena dus ik onderweg daar naartoe ik ging snikie de bar naar binnen om te zien hoe ze eruit zag maar kwam me vriend tegen voor de ingang hij zou ze wel laten zien wie het waren van afstand dus hij wees naar 2 meiden ik schrok een beetje want 1 van hun was mijn vriendin ik wou bijna zeggen dat is mijn vriendin toen hij zei met de spijkerbroek is mijn chick, en dat was mijn vriendin dus ook ik vroeg aan hem "hoe lang ga je al met haar" hij zei al een half jaar ik was blij dat me telefoon af ging en zei dat ik zo terug zou komen dat de telefoontje belangrijk was en ging naar buiten.
Ik dacht wat een vieze xxxx geen h o e r want dat was ik al.
Ik heb de hele avond wakker gelegen het knaagde aan me ik wist niet wat ik moest doen.De volgende dag ging ik de oude buurt in naar me ouders en daar woont zij ook en volgens mij denk ik nu dat de duivel het zo wou kwam ik haar zus tegen die bij mij in de klas zat (basisschool) ik groete haar en we praate wat en in onze gesprek zei ze dat ze al 2 jaar gescheiden was en dat ze al een lange tijd bij haar ouders weer woont. Mohiem we hadden onze nummers uitgewisselt en ging weer verder later die dag belde ze me op en vroeg of ik geen zin had om wat te gaan drinken en te praten. Ik zei ja lijkt me leuk later die avond belande we bij mij thuis hevig aan elkaar vast geplakt kussent op de bank.
De duivel op me schouder zei tegen me n e u k haar voor de wraak op haar zusje en dat heb ik ook gedaan, want ik luister meestal naar de duivel net als 99% van de marokkanen doen.
Ik ga nu nog steeds met haar zusje en haar zus om.Is dat normaal wat ik heb gedaan of ben ik gewoon ziek.
En mensen kom niet met die rare reacties van haram etc..
jullie allemaal hier op marokko.nl doen elke dag iets haram niemand is heilig

02-01-2007, 17:22


hoe krijg je aids? sorry hoor de een neukt de ander als jullie er happy mee zijn doe wat jullie niet laten kunnen

02-01-2007, 17:23
Volgens mij is er iets niet in orde met jou en die meiden waar je mee omgaat. Wat is dat toch de laatste tijd: overal hoor en zie je soortgelijke verhalen.

Het zal toch geen trend zijn hoop ik

Voor jou een advies, kerel: gebruik je verstand eens, want wat je nou doet leidt nergens toe, behalve naar nog meer ellende...

02-01-2007, 17:24
Is dit een serieuze vraag?

Zucht, .

02-01-2007, 17:26


Je bent gewoon te triest voor woorden... Moest eigenlijk wel lachen om jouw (dom) verhaaltje..

En ps.. Dan behoor ik volgens jouw beredenering bij die 1 procent die niet naar zo'n duiveltje als de jouwe luistert..

02-01-2007, 17:26
hahaha jij bent grapig!!:S dat is zekker niet normaal!! gek verder heb ik niets te zeggen! (layster oeh safie)

02-01-2007, 17:26


leuk verhaaltje, hoe kom je eraan eigelijk?

02-01-2007, 17:28

Citaat door Pleeborstel:
Volgens mij is er iets niet in orde met jou en die meiden waar je mee omgaat. Wat is dat toch de laatste tijd: overal hoor en zie je soortgelijke verhalen.

Het zal toch geen trend zijn hoop ik

Voor jou een advies, kerel: gebruik je verstand eens, want wat je nou doet leidt nergens toe, behalve naar nog meer ellende...


Zelfs een Pleeborstel heeft meer verstand dan jij, promocro.

Nee hoor, Pleeborstel. Just kidding, hehe.

02-01-2007, 17:30
Wat een KHABBBB FAMILY HAHAHHA

02-01-2007, 17:31

Citaat door hindatje:


leuk verhaaltje, hoe kom je eraan eigelijk?


dit gebeurt vaak genoeg..

02-01-2007, 17:31

Citaat door Naabilaa:
Zelfs een Pleeborstel heeft meer verstand dan jij, promocro.

Nee hoor, Pleeborstel. Just kidding, hehe.


Witte tekst of niet, Pleeborstel ziet alles

P.S. zijn verhaal is erg onsamenhangend, vind je niet

02-01-2007, 17:31
mensen zijn verdwaald...

02-01-2007, 17:33



Citaat door Wayagher:
mensen zijn verdwaald...



Weet je wat het erge van alles is.. Zulke mensen proberen op een negatieve manier aandacht te trekken en wij geven die aandacht ook nog.. Helaas ben ik nu in deze verdwaald

02-01-2007, 17:34
Jij ging vreemd in twee landen, zij gaat vreemd met jouw vriend, jij gaat weer vreemd met haar zus.


Wat anders kan ik zeggen dan dat je twee sletten hebt aangepakt?

02-01-2007, 17:34
Nou ik weet niet of dat allemaal waar is, veel marokaanse mannen leiden aan fanatsie waanzin,

en mocht het waar zijn, denk jij nou dat jij een uitzondering bent?...de nacht daarvoor lag ze met iemand anders in bed, haar diensten te verlenen... dus ik zou maar snel gaan tandenpoetsen...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7