Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Wie kan mij helpen met een mooi gedicht?

blo
07-07-2002, 20:10

Mijn vriend is bijna jarig en ik wil hem onder andere een gedicht kado doen. Ik ben niet goed in dichten en ik hoop dat ik misschien een beroep op jullie kan doen. Het moer in ieder geval een mooi liefdesgedicht zijn!! ALVAST BEDANKT!! :)

Harlem69
07-07-2002, 21:09
Als je via een pm wat info geeft, zal ik iets heel moois voor je maken en het jou via een pm opsturen. ...als je tenminste mijn stijl leuk vindt he.. alvast veel plezier later.... C U around, ciaooooooo XXX

blo
07-07-2002, 21:19
Origineel gepost door Harlem69 Als je via een pm wat info geeft, zal ik iets heel moois voor je maken en het jou via een pm opsturen. ...als je tenminste mijn stijl leuk vindt he.. alvast veel plezier later.... C U around, ciaooooooo XXX Ik heb je net een mail gestuurd!! Harstikke bedankt en ik waardeer het echt!! alvast bedankt!! En ik vind je stijl heel goed. :)

Hooda
07-07-2002, 21:22
Vlinders voel ik nu van binnen Warme vlinders, niet koel Dank je voor die vlinder Dank je voor de liefde die ik voel Zonder jou gaat alles mis Wand door jou heb ik geleerd Wat echte liefde is Wat ik denk en wat ik voel Deel ik met iedereen Maar het mooiste wat ik voel van binnen is voor jou alleen....... zoiets lieverd?

blo
07-07-2002, 21:26

Origineel gepost door Hooda Vlinders voel ik nu van binnen Warme vlinders, niet koel Dank je voor die vlinder Dank je voor de liefde die ik voel Zonder jou gaat alles mis Wand door jou heb ik geleerd Wat echte liefde is Wat ik denk en wat ik voel Deel ik met iedereen Maar het mooiste wat ik voel van binnen is voor jou alleen....... Bedankt Hooda!! Een prachtig gedicht!! zoiets lieverd?

Hooda
07-07-2002, 21:32
Oke lieverd, ik heb er een paar voor je, ik hoop dat je ze leuk vind : Bij het ontwaken van deze dag was het eerste wat ik zag jouw stralende lach Ik sta voor je neus je kijkt verrast ik pak je stevig vast ............... lentes vandaag behaald deze met jouw levendigheid betaald Daarom heb ik vandaag iets moois voor jou gehaald Ik wil zo graag vandaag bij je zijn gaan we samen hier een mooie dag van maken Want wat deze nacht de nieuwe dag heeft gebracht is iets waar wij al weken op hebben gewacht... JOUW .................... VERJAARDAG!!! __________________________________________________ ________ Vandaag is het dan zover Je bent nu .......... Zolang al straalt jouw ster In een leven zo onevenwichtig Goede en kwade dingen Je hebt ze allemaal al meegemaakt Toch bleef je door het leven zingen Je bent de moed nooit kwijt geraakt Trots op wat je nu bent Jij, mijn geliefde Samen door alles heen gerent Dat geeft het allemaal weer zin Voor je verjaardag Wens ik je alle geluk Dat het licht niet verdwijnen mag Jij kan niet meer stuk Aan jouw zij Zal ik altijd staan Neem het aan van mij Jou zal ik nooit laten gaan...... __________________________________________________ ________ Liefs, hooda...........

blo
07-07-2002, 21:36
Origineel gepost door Hooda Oke lieverd, ik heb er een paar voor je, ik hoop dat je ze leuk vind : Bij het ontwaken van deze dag was het eerste wat ik zag jouw stralende lach Ik sta voor je neus je kijkt verrast ik pak je stevig vast ............... lentes vandaag behaald deze met jouw levendigheid betaald Daarom heb ik vandaag iets moois voor jou gehaald Ik wil zo graag vandaag bij je zijn gaan we samen hier een mooie dag van maken Want wat deze nacht de nieuwe dag heeft gebracht is iets waar wij al weken op hebben gewacht... JOUW .................... VERJAARDAG!!! __________________________________________________ ________ Vandaag is het dan zover Je bent nu .......... Zolang al straalt jouw ster In een leven zo onevenwichtig Goede en kwade dingen Je hebt ze allemaal al meegemaakt Toch bleef je door het leven zingen Je bent de moed nooit kwijt geraakt Trots op wat je nu bent Jij, mijn geliefde Samen door alles heen gerent Dat geeft het allemaal weer zin Voor je verjaardag Wens ik je alle geluk Dat het licht niet verdwijnen mag Jij kan niet meer stuk Aan jouw zij Zal ik altijd staan Neem het aan van mij Jou zal ik nooit laten gaan...... __________________________________________________ ________ Liefs, hooda........... harstikke bedankt hooda!! ik vind ze echt heel prachtig!!

SweetxBaby
08-07-2002, 16:47
ten eerste wil ik je zeggen dat ik heel van je hou.... en dat ik mijn hele leven wil doorbrengen alleen met jou... ik ben blij dat je in mijn leven bent verschenen... want door jou zijn al mijn zorgen nu verdwenen... vandaag is het voor jou een grote dag.... want jij word vandaag .... (leeftijd) en ik ben de eerste die je met dit gedicht felisiteren mag... jij doet de zon weer schijnen in mijn leven.... en ik ben zo trots op je schatje ..... en ik hoop dat je vandaag een leuke dag zal beleven... misschien vind je dit iets... :confused: ik zou graag voor je een leuker gedicht willen schrijven maar ik kom niet uit mijn woorden sorry meid... in iedergeval misschien kan je hier iets mee.. liefs **anissa** :zwaai:

blo
08-07-2002, 17:01
Origineel gepost door sweetbaby ten eerste wil ik je zeggen dat ik heel van je hou.... en dat ik mijn hele leven wil doorbrengen alleen met jou... ik ben blij dat je in mijn leven bent verschenen... want door jou zijn al mijn zorgen nu verdwenen... vandaag is het voor jou een grote dag.... want jij word vandaag .... (leeftijd) en ik ben de eerste die je met dit gedicht felisiteren mag... jij doet de zon weer schijnen in mijn leven.... en ik ben zo trots op je schatje ..... en ik hoop dat je vandaag een leuke dag zal beleven... misschien vind je dit iets... :confused: ik zou graag voor je een leuker gedicht willen schrijven maar ik kom niet uit mijn woorden sorry meid... in iedergeval misschien kan je hier iets mee.. liefs **anissa** :zwaai: HOI SWEETLADY!1 harstikke bedankt voor dit gedicht, ik denk denk dat ik er wel wat mee kan!! echt heel sweet van van je!! :)