Bekijk volle/desktop versie : Mezelf in watten leggen....



Pagina's : [1] 2 3

01-01-2007, 11:45
Oh wat heb ik voor een grote zin om mezelf van top tot teen te verwennen!
Heerlijk een dag in watten laten leggen en aan niets hoefen denken...geen mensen om me heen alleen ik en mezelf

Wat doe jij aan ontspanning? Hoe ziet een dag eruit waarna je helemaal niewue energie hebt opgetankt?

Nee, een luxe vakantie of weekend zit er niet in

01-01-2007, 12:07


zo'n luxe sauna met alles erop en eraan zou genoeg zijn voor mij

01-01-2007, 12:10
in bed gaan liggen in je pyama, met een kruik, een grote bak ben en jerry chocolate muffin en bollyoodfilms kijken en telefoon niet opnemen en gewoon helemaal alleen zijn....heeeeeeeeeeeeerlijk

01-01-2007, 12:22
maar dan is je portomonnee leeg en daar word je ook niet vrolijk van

dit is heerlijk ontspannend en kost bijna nix!

01-01-2007, 12:25


hahah ik weet wat je bedoelt, dat heb ik met schoenen , ik eet gerust de hele week brood met pindakaas om die ene mooie pump te kopen

01-01-2007, 12:36
oohh jeetje..arme portomonnee ! ik heb dat eigenlijk verder met niets...kan me heel goed inhouden...maar mijn geld gaat op aan telefoonrekeningen en uitgaan

01-01-2007, 12:45
enige verzorgingspakket dat ik heb een is reiniger voor 2 euro en een dove dagcreme van 1.40

01-01-2007, 12:52
aaahwww lekker!!!! estee is zooo fijn!

01-01-2007, 13:07
Hmmmmmm lekker niks doen, luieren!

01-01-2007, 13:10

Citaat door Nysha:
in bed gaan liggen in je pyama, met een kruik, een grote bak ben en jerry chocolate muffin en bollyoodfilms kijken en telefoon niet opnemen en gewoon helemaal alleen zijn....heeeeeeeeeeeeerlijk



Ja, daar dacht ik vanochtend ook aan maar helaas is de videotheek vandaag gesloten...

01-01-2007, 13:21
mezelf laten verwennen.. massage, sauna..

maar films en lekker luieren dat doe ik bijna elke week.

01-01-2007, 13:29

Citaat door smurfi:
Oh wat heb ik voor een grote zin om mezelf van top tot teen te verwennen!
Heerlijk een dag in watten laten leggen en aan niets hoefen denken...geen mensen om me heen alleen ik en mezelf

Wat doe jij aan ontspanning? Hoe ziet een dag eruit waarna je helemaal niewue energie hebt opgetankt?

Nee, een luxe vakantie of weekend zit er niet in


Heerlijk toch?
Nou ik heb mezelf ook even in de watten gelegd hoor..
De kleine op bed gelegd voor zijn dutje, toen en lange douche genomen, soep voor mezelf gemaakt...met een lekker kopje koffie op de bank...HEERLIJK

01-01-2007, 14:57



Citaat door Maroc_Meissie:
Heerlijk toch?
Nou ik heb mezelf ook even in de watten gelegd hoor..
De kleine op bed gelegd voor zijn dutje, toen en lange douche genomen, soep voor mezelf gemaakt...met een lekker kopje koffie op de bank...HEERLIJK



Ja, lekker hoor...heb ik net gedaan
Ik ga denk ik van de week naar mn ouders toe en laat me lekker door mams verwennen...heb ze al in weken tijd niet meer gezien waardoor ik nu met de elghid dagen wat depri ben omdat ik ze erg mis

01-01-2007, 16:07

Citaat door smurfi:
Ja, lekker hoor...heb ik net gedaan
Ik ga denk ik van de week naar mn ouders toe en laat me lekker door mams verwennen...heb ze al in weken tijd niet meer gezien waardoor ik nu met de elghid dagen wat depri ben omdat ik ze erg mis


Ik weet precies wat je bedoelt, neem het ervan!! Helaas zal ik in mijn geval het helemaal in mijn uppie moeten klaren of een vriendinnetje moeten opzoeken...maar dat doe ik wel van de week.

01-01-2007, 16:22

Citaat door smurfi:
Ja, lekker hoor...heb ik net gedaan
Ik ga denk ik van de week naar mn ouders toe en laat me lekker door mams verwennen...heb ze al in weken tijd niet meer gezien waardoor ik nu met de elghid dagen wat depri ben omdat ik ze erg mis
Ik heb ze al een week niet gezien en dit is mijn eerste lhied zonder m ouders en ben al wat depri.



Citaat door Maroc_Meissie:
Ik weet precies wat je bedoelt, neem het ervan!! Helaas zal ik in mijn geval het helemaal in mijn uppie moeten klaren of een vriendinnetje moeten opzoeken...maar dat doe ik wel van de week.



Pagina's : [1] 2 3