Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet mijn droom over jou Fatima

vraagteken1
07-07-2002, 17:57

En de nacht kwam: Vannacht verstooid chaos en irreele beelden afgewissled door reden en inbeelding ruimte waar alles rommel is en op z'n plaats staat Bewegende voeten over de vloer stappen over zeldzamen schelpen ineens verworden tot geel-zwart gifslangen die me vreemd genoeg alleen aanstaren maar niet doen Angst bekruipt me afgewisseld door gelatenheid weet dat het niet kan niet reel is , maar toch Vrienden die ik tegenkom dragen gezichten van onbekenden Woorden gewisseld zonder inhoud, leeg maar waardevol als goud Jij kwam niet voor vannacht geen bekend gezicht geen bekende glimlach in deze een irreele wereld waar alles abnormaal is en daarom zo normaal Blijf maar weg uit deze dromen ik wil niet dat je onrealistisch bent ik wil dat je in mijn dagelijkse leven wilt komen

Hooda
07-07-2002, 18:13
Ik ontvoer je in de nacht neem je mee naar een paradijsje Waar een voorproefje van het geluk op je wacht Als een Engeltje daal ik naast je neer in een wit gewaad, compleet met kroontje op m'n zwarte haar Ik pak je hand, Vredig in stilte zitten we naast elkaar... We praten zonder woorden Onze gedachtes voelen elkaar aan Ik speelde een hoofdrol in jou droom Waar zullen we volgende keer heen gaan?

vraagteken1
07-07-2002, 18:26
waar we heen gaan? mij oog is jou oog mijn oor is jou oor mijn hart is jouw hart mijn gedachten, jouw gedachten mijn ziel is jouw ziel waar jij bent, ben ik waar ik ben ,ben jij heb ik nog wel een volgende droom? ik ben al ontvoerd door jou weggezogen uit deze wereld vol nijd maar geen berouw ik ben al met je meegevlogen, hoog in de wolken vloog ik met je mee als onder de vleugels van een engel over land en over een verre zee zelfs de zee kon ons niet verhinderen van zijn schoonheid in het diepste te genieten zijn koralen,zijn anemonen en alles wat we voortijdig verlieten de hemel was ons niet hoog genoeg we vlogen verder, hoe ver de engel ons ook droeg geen woord hebben we gesproken slechts in elkaars armen onder de engel-vleugel gedoken waarom moet ik met je verder dromen alles is toch al uitgekomen?

Hooda
07-07-2002, 18:33
Vlieg met me mee Vliegen verder dan de zee Vlieg maar mee Vlieg met me mee, ver weg van hier Weg van alle pijn & verdriet Want zo leven kan je niet Vlieg me me mee Vliegen verder dan de zee Vlieg maar mee Net als een vogel zo vrij Naar een plek om opnieuw te leven Een plek om gelukig te zijn Een plek daar bestaat geen pijn Vlieg met me mee Om voortaan gelukig te zijn.....

vraagteken1
07-07-2002, 19:03

ik zou graag met je meevliegen over de dingen die je beschrijft met je mee willen vliegen met iemand die met verblijdt zinloze nachten die te lang duren zouden we voorblijven slecht dagen resten dan nog, met veel gezamelijk uren vaarwel mijn wereld, vaarwel mijn huis ik ga weg., weg van haard en huis vaarwel mijn leven, vaarwel ik heb je veel gegeven vaarwel ik ga opnieuw beginnen in een ver land nooit gezien, dus niet gekend niet wetend waar ik beland vaarwel alles om me heen ik ga weg, neem het me niet kwalijk dat ik niet ween vaarwel mijn vrienden vaarwel ik ga vliegen, wevluchten van dingen die me niet zinden vaarwel je zei me nog dat je iets nieuws wou beginnen zeg jou leven dan ook vaarwel ik zal je mijzelf geven zodat de toekomst, niet beangstigend zal zijn zeg vaarwel, het paradijs gonst

ben_en_jerry
07-07-2002, 19:11
Ga vooral zo door Dan zal ik niet alleen in je dromen niet verschijnen Maar ook uit leven verdwijnen En voor je het weet ben ik ook met een andere vandoor :hihi: Ben&jerry!

Hooda
07-07-2002, 19:28
Voor een ongeduldig hart... Voel je vrij en speel sla onstuimig met je staart haal je hart maar op en wees zonder zorgen en zeker niet voor mij. Schuifel verder naar het licht hou elke dag iets meer van jezelf geef jezelf de tijd echte vriendschap is niet zo snel voorbij. Vertrouw een beetje op de toekomst we krijgen alles wat we nodig hebben bedaar het ongedurig hart de passie is zoveel mooier op de juiste tijd en voel je vrij............

-xxx-Rachida
24-07-2002, 14:06
just beautiful hoe jullie op elkaar afspelen.......maar ach....wat verwacht je anders van Hooda en vraagteken 1....

Angel_fatima
28-07-2002, 18:43
hey ik voel me vereerd omdat je mijn naam gebruikt. liefs fatima

vraagteken1
04-08-2002, 23:15
Nee, de eer is aan mij, dat ik de naam uitspreken mag vebonden met schoonheid en alles wat ik in deze zag slechts enkele letters vormen de naam maar elke keer spreek ik hem uit, heel zacht en uiterst bedachtzaam