Bekijk volle/desktop versie : kleine doe3ae voor Saddam!!



31-12-2006, 17:32
Allahoe Akbar!
Inna lillaahi wa inna ilayhi raadjicoen
(Waarlijk, wij behoren tot Allah en waarlijk, wij zullen tot Hem terugkeren) Inna lillaahi wa inna ilayhi raadjicoen.
O, Allah laat ons sterven in een staat van geloof,
O Allah, schenk ons een einde die gekenmerkt wordt door geloof.
O Allah, schenk ons berouw voor het sterven, en de getuigenis tijdens het sterven en daarna het Paradijs en Uw Welbehagen.
Laat Uw Genade over hem nederdalen en vergeef hem zijn zonden,
O Allah, laat ons sterven in een staat van gehoorzaamheid en vergeef onze broeder voor al zijn zonden en was zijn zonden weg met water, hagel en sneeuw zoals een witte kleed van alle viezigheid wordt gewassen.
Wij vragen u om hem op de Dag des Oordeels te doen opstaan in een staat van aanbidding.
Met Uw Genade,O, Meest Genadige der genadigen

Ameen

31-12-2006, 17:53


Amien ya rabi 3alameen

31-12-2006, 17:57
Amien ya rabi 3alameen

02-01-2007, 12:46
Allahomma ameen..

07-01-2007, 12:19



Citaat door sweetsunshine:
Allahoe Akbar!
Inna lillaahi wa inna ilayhi raadjicoen
(Waarlijk, wij behoren tot Allah en waarlijk, wij zullen tot Hem terugkeren) Inna lillaahi wa inna ilayhi raadjicoen.
O, Allah laat ons sterven in een staat van geloof,
O Allah, schenk ons een einde die gekenmerkt wordt door geloof.
O Allah, schenk ons berouw voor het sterven, en de getuigenis tijdens het sterven en daarna het Paradijs en Uw Welbehagen.
Laat Uw Genade over hem nederdalen en vergeef hem zijn zonden,
O Allah, laat ons sterven in een staat van gehoorzaamheid en vergeef onze broeder voor al zijn zonden en was zijn zonden weg met water, hagel en sneeuw zoals een witte kleed van alle viezigheid wordt gewassen.
Wij vragen u om hem op de Dag des Oordeels te doen opstaan in een staat van aanbidding.
Met Uw Genade,O, Meest Genadige der genadigen

Ameen

saddam zijn moeder was een xxxx, ik ben een shia.

07-01-2007, 22:49

Citaat door don_gevaarlijk:
saddam zijn moeder was een xxxx, ik ben een shia.



sijieten zijn erger dan joden

08-01-2007, 11:01

Citaat door Cobraatjee:
sijieten zijn erger dan joden

joden zijn teminste mensen van het boek, jullie soennieten zijn vieze bommeleggers, kinderonthoofders, vrouwenonthoofders, jullie onthoofden een kind van 14 omdat hij christelijk is a vuile saoedie honden, kk wahabies met vrouwen mogen niet autorijden, jullie leggen bommen in moskeeen en kerken, vuile hoeren man, doe keer normaal, leef als een mens. Met jullie kk alqaida en taliban, ontwikkeld door VS en door jullie klote honden willen de amerikanen niet weg, omdat ze kunnen zeggen van Irak is onveilig. Lekker voor saddam, nu de rest van die babyvergassers nog, net die klote omar, ook een babymoordenaar. Hond hoe kan je een moordenaar als saddam en ossama en taliban respecteren, moordenaarssekte dat jullie zijn. Moqtada Moqtada Moqtdada, lang leve shjieten.

16-01-2007, 13:02
La hawla wala Qoewatta illa billah

16-01-2007, 15:20
jij fuc.king kanker shia
wat praat je zo
ik hoop dat al die sjieten in irak en iran met gifgas worden afgemaakt en jou famillie ook motherfucker

jullie zullen branden in de hel kanker joden

16-01-2007, 21:39

Citaat door don_gevaarlijk:
joden zijn teminste mensen van het boek, jullie soennieten zijn vieze bommeleggers, kinderonthoofders, vrouwenonthoofders, jullie onthoofden een kind van 14 omdat hij christelijk is a vuile saoedie honden, kk wahabies met vrouwen mogen niet autorijden, jullie leggen bommen in moskeeen en kerken, vuile hoeren man, doe keer normaal, leef als een mens. Met jullie kk alqaida en taliban, ontwikkeld door VS en door jullie klote honden willen de amerikanen niet weg, omdat ze kunnen zeggen van Irak is onveilig. Lekker voor saddam, nu de rest van die babyvergassers nog, net die klote omar, ook een babymoordenaar. Hond hoe kan je een moordenaar als saddam en ossama en taliban respecteren, moordenaarssekte dat jullie zijn. Moqtada Moqtada Moqtdada, lang leve shjieten.


Volgens mij ben je een beetje door de war, Saddam had geen schone handen en dat weet de hele wereld.
Denk je nu dat arme IRAK is bevrijd door de Amerikaanse troepen,
Nee, zo lang die troepen aanwezig zijn is het vaarwel IRAK.
Irak kan bevrijd worden door Koerden, shjiten en Sunnieten om samen te gaan werken en niet tegenwerken zonder buitenlandse leger. Dat gaat een tijdje duren en hou op met die flauwekul verhalen over sunnieten.

17-01-2007, 20:52

Citaat door geflipt:
jij fuc.king kanker shia
wat praat je zo
ik hoop dat al die sjieten in irak en iran met gifgas worden afgemaakt en jou famillie ook motherfucker

jullie zullen branden in de hel kanker joden

ik bentwoord de soennitische haat a sukkel, daarom praat ik zo, kk zionisten als jou en koning van saoedie arabie zullen branden in hel, naast saddams familie, en gifgas tijd is over, nu is het payback tijd, wraak.

18-01-2007, 20:06
kindje

GA JE TANDEN POETSEN

je weet niet waar je het over hebt in plaats van hier rond te hangen...ga werk zoeken ga werken in plaats van stoer te praten..je schiet er niets mee op....WIE BEN JIJ WIE DENK JIJ WEL NIET DAT JE BENT........je draagt sinds gisteren pas geen luiers meer dus ga FIETSEN.........

Verdiep je meer in de islam en dan zul je zien wat het geloof in houdt en ga ervoor voordat het te laat is en jij net als vele andere zoals saddam rondom het zand ligt en dat niemand je meer kan helpen niemand zal er voor je zijn behalve je daden!!!!!!!!!die je nu moet verrichten........voordat het te laat is.,.....werk voor het hiernamaals of ben je vergeten dat jij net als iedereen DOOD gaat...de dood zit ook op jouw te wachten...en mij...denkj je nou echt dat wij de dood kunnen ontsnappen....werk voor het HIERNAMAALS....

19-01-2007, 00:23



Citaat door ouafaetoen:
kindje

GA JE TANDEN POETSEN

je weet niet waar je het over hebt in plaats van hier rond te hangen...ga werk zoeken ga werken in plaats van stoer te praten..je schiet er niets mee op....WIE BEN JIJ WIE DENK JIJ WEL NIET DAT JE BENT........je draagt sinds gisteren pas geen luiers meer dus ga FIETSEN.........

Verdiep je meer in de islam en dan zul je zien wat het geloof in houdt en ga ervoor voordat het te laat is en jij net als vele andere zoals saddam rondom het zand ligt en dat niemand je meer kan helpen niemand zal er voor je zijn behalve je daden!!!!!!!!!die je nu moet verrichten........voordat het te laat is.,.....werk voor het hiernamaals of ben je vergeten dat jij net als iedereen DOOD gaat...de dood zit ook op jouw te wachten...en mij...denkj je nou echt dat wij de dood kunnen ontsnappen....werk voor het HIERNAMAALS....

vertel dat aan de zovele saddamaanbidders hier.

19-01-2007, 00:54
ach ja doe maar bideen voor een massamoordenaar
voor een kinderverkrachter
voor een vrouwenverkrachter

dat hij maar lekker mag rotten in de hel, in de grond rot hij al

stelletje idioten

19-01-2007, 21:56
allah rehmoek .... ook al mocht ik Saddam niet (moordenaar) ..... hij is nu dood .... ik vergeef het hem ..... een broeder is een broeder .... k zelf maak geen onderscheid tusse soennieten en shia .... en plaats me zelf er vaak ook nie tusse ..... mijn geloof is ISLAM zoals tie altijd s geweest ..... k geloof in allah/god (1) en dat de profeet mohamed )as) zijn boodschapper was ...

en ga nou niet ruzie zitte maken en schelden je lost er toch nix op ..... een moslim is een moslim .... hoe die zijn geloof volgt dat s ze eige keuze (broeders en zusters blijben broeders en zusters)