Bekijk volle/desktop versie : ' hoe vertel je je ouders dat iemand je hand komt vragen ?



Pagina's : [1] 2 3

30-12-2006, 19:17

ik heb een vraagje want ik ben er heel zenuwachtig over ,
hoe vertel je aan je ouders dat je verliefd bent en diegene met zijn famillie je hand komt vragen ?


30-12-2006, 19:18


je begint bij je ma heel onschuldig zeg je ma iemand wilt mn hand komen vrage..zei doet de rest zij vertelt het aan je vader..

30-12-2006, 19:20
hoe reageerde je moeder toen je dat zo zei ?/
vroeg ze veel dingen

30-12-2006, 19:20

Citaat door nouria100:
je begint bij je ma heel onschuldig zeg je ma iemand wilt mn hand komen vrage..zei doet de rest zij vertelt het aan je vader..



precies wat hier boven staat


30-12-2006, 19:30


het lijkt me echt super spannend .
maar ik denk wel als ik het eenmaal weet dathij me hand komt vragen
dat me moeder dat wel heel snel door heeft dat merkt ze vast aan me gedrag . was dat bij jullie zo ?

30-12-2006, 19:31
alle moeders wachtten op dat moment dan zijn ze super trost die van mij vroeg hope wat en wwaar en zo dus wees daarop voorbereid wees nhiet vaag..en ja mn ma rende meteen naar mn pa en ook die pakte het taktisch aan...

30-12-2006, 20:02
een vriendin van mij heeft zijn moeder al met haar moeder laten praten over de tel dus hun moeder's weten het al..en waarschijnlijk nu inmiddels ook al de papa's van hun..

30-12-2006, 20:26
oeff ik zit met dat probleem... als k naa rmijn ma ga met de mededeling dat er oe,ad langs wil komen komen de vragen zoals vanwaar ken je hem enzo. en dan komt ze er vast en zeker achter dat we wat met elkaar hadden en dan krijg k op me gedonder

30-12-2006, 22:00

Citaat door Funky_Monkey:
oeff ik zit met dat probleem... als k naa rmijn ma ga met de mededeling dat er oe,ad langs wil komen komen de vragen zoals vanwaar ken je hem enzo. en dan komt ze er vast en zeker achter dat we wat met elkaar hadden en dan krijg k op me gedonder



ja dat heb ik dus ook , niet dat iemand me hand al komt vragen , maar wel met dat met een relatie gehad hebbe .

30-12-2006, 22:05
ahaha maar je ouders zegge dan toch niet oh hij kwam zomaar naar je werk ewa trouw met hem .
hihi zou wel makkelijk zijn eigelijk .

30-12-2006, 22:05

Citaat door HEARTBREAKERRR:
ja dat heb ik dus ook , niet dat iemand me hand al komt vragen , maar wel met dat met een relatie gehad hebbe .



wollah dacht dat k de enige was.... soms denk k k ga gewoon zeggen dat het een broer is van men vriendin.. en ik ken hem niet persoonlijk maar goede familie enzo. k Moet wel liegen man hoe kom ik er anders?

30-12-2006, 22:09
ja ofniet zo denk k ook .
mij ouders zijn niet zo van je bent oud genoeg neem maar relatie
ikweet eigelijk niet eens hoe ze daar over denken

30-12-2006, 22:11



Citaat door HEARTBREAKERRR:
ja ofniet zo denk k ook .
mij ouders zijn niet zo van je bent oud genoeg neem maar relatie
ikweet eigelijk niet eens hoe ze daar over denken



jah k ben ook niet open wat dit betreft met men ouders... k weet dus ook niet hoe ze hierover nadenken enzo. men gezin zegt wel altijd Funky_Monkey we vergeven je het nooit als je met een familielid trouwt enzo. maar dan denk k dus Ik MOET contact hebben met d ejongens vand e buitenwereld om iemand te leren kennen...

toch offuh?

30-12-2006, 22:14
ja ahahaha maar wat dat betreft zitten ouders echt heel raar in elkaar
vooral me vader , hij zegt altijd later als je getrouwd bent en dan komt een levesverhaal. maar dan wil k het liefst vragen maar papa hoe moet ik dat tege jou vertelle als ik wil gaan trouwe , maarja dat kan ik niet zomaar doen
vanwege het respect enzo .

30-12-2006, 23:38
ik liet mijn man zijn moeder belle
naar mijn moeder en verstopte me een hele dag
in de kamer uit schaamte
zij verschoot zich toen mijn schoonmoeder belde

Pagina's : [1] 2 3