Bekijk volle/desktop versie : Michael Lamey alsnog naar Anderlecht'



Pagina's : [1] 2

30-12-2006, 14:05

Anderlecht mag weer dromen van Michael Lamey. Het probeerde vorige zomer tevergeefs de 27-jarige rechtsback los te weken bij PSV, wat ze nu weer zullen proberen te doen.

Waarschijnlijk hebben de Belgen dit keer meer geluk. Want de verdediger kreeg van PSV-trainer Ronald Koeman te horen dat hij en nog een aantal andere speler mogen vertrekken uit Eindhoven.

Anderlecht zou verder erg dicht zijn bij een transfer van Edson Braafheid. De verdediger van FC Utrecht is na dit seizoen transfervrij. Anderlecht zou volgens Het Laatste Nieuws dicht bij een akkoord zijn.


30-12-2006, 18:36



Citaat door Berkania_Miss:

Anderlecht mag weer dromen van Michael Lamey. Het probeerde vorige zomer tevergeefs de 27-jarige rechtsback los te weken bij PSV, wat ze nu weer zullen proberen te doen.

Waarschijnlijk hebben de Belgen dit keer meer geluk. Want de verdediger kreeg van PSV-trainer Ronald Koeman te horen dat hij en nog een aantal andere speler mogen vertrekken uit Eindhoven.

Anderlecht zou verder erg dicht zijn bij een transfer van Edson Braafheid. De verdediger van FC Utrecht is na dit seizoen transfervrij. Anderlecht zou volgens Het Laatste Nieuws dicht bij een akkoord zijn.




ik hoop dat die lamey niet komt naar anderlecht want hij heeft me nooit kunnen bekoren...niet bij rkc en niet bij psv...zie veel liever chretien komen.

braafheid heb ik maar 1 keer bezig gezien dus geen oordeel hierover.

30-12-2006, 21:10

Citaat door messi007:
kan goed voetballn



Wie ? lamey of braafheid ?

30-12-2006, 21:38
Lamey is zeker niet slecht.. lan het niveau van belgie wel aan..

Succes Michael !

30-12-2006, 21:42


Dromen over Lamay. Ik heb alleen maar nachtmerrsies gehad van hem bij PSV. Was zo een miskoop van PSV net als Culina nu en Van der Schaaf paar jaar geleden. Als ze Nederlandse spelers gaan scouten gaat het meestal fout. Net als die ene van Groningen. Kon de druk niet aan ofzo. Hoor je trouwens ook niks meer over.

30-12-2006, 21:46

Citaat door Tangaoui89:
Lamey is zeker niet slecht.. lan het niveau van belgie wel aan..

Succes Michael !



anderlecht heeft wel meer nederlandse spelers gehad die het niveau niet aankonden....taument,van loen, van diemen,mac donald (deze was wel jong)

30-12-2006, 21:48
Culina is wel een miskoop, irriterend als ik hem zie invallen

30-12-2006, 23:13
hij is zo slecht he die lamey
ik praat echt serieus
hij is echt zwak, kan geen bal raken

30-12-2006, 23:54
Anderlecht keek laatst ook nog naar 2 Marokkaanse verdedigers...Michael Chretien Basser en Hicham Mahdoufi...nu zie ik weer dat ze lamey en braafheid willen t wordt ook egt niks met die anderlecht...hele club moet het alleen van Tchite, Hassan en Boussoufa hebben

30-12-2006, 23:59

Citaat door WaldMarrakech:
Anderlecht keek laatst ook nog naar 2 Marokkaanse verdedigers...Michael Chretien Basser en Hicham Mahdoufi...nu zie ik weer dat ze lamey en braafheid willen t wordt ook egt niks met die anderlecht...hele club moet het alleen van Tchite, Hassan en Boussoufa hebben



je vergeet Frutos en Biglia

Volgens de scouts van anderlecht is mahdoufi verdedigend zwak...ken mahdoufi niet zo goed dus...

Chretien heet dan te duur...

31-12-2006, 00:02

Citaat door brownie74:
je vergeet Frutos en Biglia

Volgens de scouts van anderlecht is mahdoufi verdedigend zwak...ken mahdoufi niet zo goed dus...

Chretien heet dan te duur...


Frutos heb ik zien spelen maar ik vind hem wel meevallen, erg jammer is dat ze wilhelmson hebben laten gaan, dat was pas een klassespeler...wordt er eigenlijk schijziek van dat die belgen altijd de eerste ronde eruit geketst worden in de CL elk jaar...denk ik bij mezelf speel dan allemaal UEFA, wellicht dat ze daar wel verder komen

31-12-2006, 00:08

Citaat door WaldMarrakech:
Frutos heb ik zien spelen maar ik vind hem wel meevallen, erg jammer is dat ze wilhelmson hebben laten gaan, dat was pas een klassespeler...wordt er eigenlijk schijziek van dat die belgen altijd de eerste ronde eruit geketst worden in de CL elk jaar...denk ik bij mezelf speel dan allemaal UEFA, wellicht dat ze daar wel verder komen



Frutos is echt wel goed hoor alleen is ie vaak geblesseerd zodat ie eigenlijk nog niet veel heeft kunnen laten zien maar als hij speelt scoort ie.

wilhelmson is een klasse speler die een goeie dribbel in huis heeft alleen scoort ie moeilijk...persoonlijk vind ik het spijtig dat we aruna dindane kwijt zijn...die is nu topschutter in frankrijk....oh dat moet ik aan rachid breda vertellen

31-12-2006, 11:27


die is wel geschikt voor belgische voetbal !!!!!!! hij is slecht kan het nivau wel aan in belgie!!!

31-12-2006, 11:30

Citaat door brownie74:
anderlecht heeft wel meer nederlandse spelers gehad die het niveau niet aankonden....taument,van loen, van diemen,mac donald (deze was wel jong)



daarom is het belgische voetbal voor hun wel goed!!!!!!

31-12-2006, 13:37

Citaat door sefrou:
daarom is het belgische voetbal voor hun wel goed!!!!!!




Indien je een degelijke en hoogstaande discussie wilt voeren moet je je woorden met wat meer feiten kunnen staven dan Belgie,laag niveau....enz

taument was een ster in feyenoord bij anderlecht kreeg ie nog geen deuk in een pakje boter...van loen werd weggehoond omdat ie een houten klaas was maar werd in Nederland plots een goede voetballer...mac donald werd ingehaald als een grote belofte uit de ajax school maar kon nooit doordringen naar de a kern...over van diemen wil ik het niet eens hebben

Pagina's : [1] 2