Bekijk volle/desktop versie : Welke koekjes hebben jullie voor eid gemaakt..



Pagina's : [1] 2 3

29-12-2006, 22:01
Dames welke koekjes en hoeveel hebben jullie gemaakt voor eid..?

Eid mubarek alvast..Moge Allah swt jullie belonen voor jullie goede daden en jullie slechte daden vergeven Inchaallah..


Ik heb donutkoekjes gemaakt,pistache koekjes van 7ayatie ,gekleurde maizena koekjes van 7ayatie em cacoa koekjes..

29-12-2006, 22:23


Amin op je douha voor jou geld precies hetzelfde. Ik zal je eerlijk vertellen ik was maar 3 soorten koekjes van plan te maken. Maar uiteindelijk zijn het er 8 geworden Ik heb 4 soorten van noha tanger gemaakt. Vierkantjes met amandel
Leghreba mat gedroogde vruchten
Leghreba met jam
Lke3b met confijtvruchten
Lek3b ghezel
Cashewmaantjes
Mhansa be loz
Pindakaas marmer koekjes.
Dit zijn de koekjes die ik heb gemaakt. Heb al een bord vol naar mams gebracht en morgen insha allah neem ik een bord naar mijn schoonmoeder mee. Diike kus en een fijne dag morgen

29-12-2006, 22:41

Citaat door fatihaatje:
Amin op je douha voor jou geld precies hetzelfde. Ik zal je eerlijk vertellen ik was maar 3 soorten koekjes van plan te maken. Maar uiteindelijk zijn het er 8 geworden Ik heb 4 soorten van noha tanger gemaakt. Vierkantjes met amandel
Leghreba mat gedroogde vruchten
Leghreba met jam
Lke3b met confijtvruchten
Lek3b ghezel
Cashewmaantjes
Mhansa be loz
Pindakaas marmer koekjes.
Dit zijn de koekjes die ik heb gemaakt. Heb al een bord vol naar mams gebracht en morgen insha allah neem ik een bord naar mijn schoonmoeder mee. Diike kus en een fijne dag morgen


Ameen shoukran
8 tbarkallah maar het klinkt heel erg
heb je ook fotos gemaakt, je moeder en schoonmoeder zullen vast heel blij zijn ermee ik heb met die soorten gwoon 4 borden gevuld.

DIkke kus
jij ook fijne dag meid

29-12-2006, 22:56
bsahtkoem dames!ik heb er 3 gemaakt,marmerkoekjes vaan faat29,tropische amandelkoekjes van 7ayatie en walnootjes van yara!
Nog een hele fijne,mooie,gezellige dag toegwenst voor morgen dames

29-12-2006, 23:19



Citaat door anisanisa:
bsahtkoem dames!ik heb er 3 gemaakt,marmerkoekjes vaan faat29,tropische amandelkoekjes van 7ayatie en walnootjes van yara!
Nog een hele fijne,mooie,gezellige dag toegwenst voor morgen dames


ja ik heb je tropische koekjes gezien echt mooi in die topic van 7ayatie//
marmerkoekjes zijn jammieee ik had vorige eid gemaakt dit keer niet geen tijd gehad..

Heel erg goed

29-12-2006, 23:25
Ik heb deze gemaakt.


29-12-2006, 23:27
Anisanisa je koekjes heb ikgezien tbarkallah alik zagen er heel mooi uit!

29-12-2006, 23:37

Citaat door A_Bruidje22:
Dames welke koekjes en hoeveel hebben jullie gemaakt voor eid..?

Eid mubarek alvast..Moge Allah swt jullie belonen voor jullie goede daden en jullie slechte daden vergeven Inchaallah..


Ik heb donutkoekjes gemaakt,pistache koekjes van 7ayatie ,gekleurde maizena koekjes van 7ayatie em cacoa koekjes..



Ik heb pistache koekjes gemaakt,Kokosmaantjes van ellouisa,kokos koekjes met jam,baklava van Zahira,Pinda koekjes(dat is mijn recept)
En Alvast Aid Mubrouk

29-12-2006, 23:38

Citaat door ceuta:
Ik heb deze gemaakt.




Ziet er heerlijk uit
Alvast Aid Mubrouk

29-12-2006, 23:55
Ik heb maar 1 soort koekje gemaakt , wou er meer maken alleen voel me de laatste tijd niet erg lekker. Dus vandaar alleen maar deze gemaakt:


30-12-2006, 00:05

Citaat door gwn_nadoria18:
Ik heb maar 1 soort koekje gemaakt , wou er meer maken alleen voel me de laatste tijd niet erg lekker. Dus vandaar alleen maar deze gemaakt:




Ziet er heerlijk uit

30-12-2006, 00:48

Citaat door miss_madeliefje:
Ziet er heerlijk uit


Dankje schat

30-12-2006, 01:13



Citaat door ceuta:
Ik heb deze gemaakt.



Ziet er heel goed uit lieverd die witte vierkante jammie wat is dat voor koekje

30-12-2006, 01:14

Citaat door miss_madeliefje:
Ik heb pistache koekjes gemaakt,Kokosmaantjes van ellouisa,kokos koekjes met jam,baklava van Zahira,Pinda koekjes(dat is mijn recept)
En Alvast Aid Mubrouk



pistache koekjes zijn lekker he ..

allah ie barkfiek jij ook sgat

30-12-2006, 01:15

Citaat door gwn_nadoria18:
Ik heb maar 1 soort koekje gemaakt , wou er meer maken alleen voel me de laatste tijd niet erg lekker. Dus vandaar alleen maar deze gemaakt:



zo een mooie koekje hoor netjes gedaan.. Ik vind het er lekker uitzien

Pagina's : [1] 2 3