Bekijk volle/desktop versie : Wat te doen bij kiespijn?



Pagina's : [1] 2 3

29-12-2006, 18:48
Weet iemand dat?

29-12-2006, 19:00


Ga met blote voeten op een koude natte dweil of een koude stenen vloer staan. Na een paar tellen trekt de pijn weg. Wel naar de tandarts gaan, want het helpt maar tijdelijk.Goed om bijvoorbeeld de nacht door te komen.
- J.v.Beers

Kiespijn? Pak een boterham snijd de korstjes eraf. Een theedoek dubbelvouwen daar de boterham op leggen en met kokend water begieten zodat de boterham nat is. De theedoek verder opvouwen en zo heet mogelijk tegen de wang aanleggen. Pas op met verbranden!
- H. Klein

Heb je tand- of kiespijn doe er dan wat kruidnagelolie op. Dit verzacht en verdooft de pijn. Werkt echt. bron: marathon man film uit 1976.


Heb ook welleens het advies gekregen om paracetamol tegen de zere plek aan te zetten.
Maar ik zelf slikte paracetamol en iburofen
Sterkte he

29-12-2006, 19:05
Echt top van je esraa..

ga het meteen proberen

29-12-2006, 20:13
Je kunt ook gewoon de kies die pijn doet een tijdje lang poetsen.. helpt altijd bij mij.. Dus niet je tanden poetsen, maar alleen je kies.

30-12-2006, 19:15


ohh okeee

30-12-2006, 20:38
raad van een apothekersassistente:

Probeer een paracetamol door te laten smelten in klein beetje water en dan tijdens het slikken naar d ekies toe werken dat vloeistof en paar seconden daar laten....

helpt dat niet?
probeer een ibuprofen dat wor dveel gebruikt bij kiespijn en word vaak voorgeschreven door tandartsen...

Bij langdurige pijn raad k je aan een bezoekje te nemen bij de tandarts..

30-12-2006, 20:41

Citaat door Funky_Monkey:
raad van een apothekersassistente:

Probeer een paracetamol door te laten smelten in klein beetje water en dan tijdens het slikken naar d ekies toe werken dat vloeistof en paar seconden daar laten....

helpt dat niet?
probeer een ibuprofen dat wor dveel gebruikt bij kiespijn en word vaak voorgeschreven door tandartsen...

Bij langdurige pijn raad k je aan een bezoekje te nemen bij de tandarts..



Je kan de paracetamol toch ook gewoon op je kies zetten? denk ik


maar danku

30-12-2006, 20:42

Citaat door Rachid_adam:
Je kan de paracetamol toch ook gewoon op je kies zetten? denk ik


maar danku



kan maar dan krijg je een viezere smaak (te sterk)

als het niet helpt. help k je er wel bij hoor

30-12-2006, 20:44

Citaat door Funky_Monkey:
kan maar dan krijg je een viezere smaak (te sterk)

als het niet helpt. help k je er wel bij hoor



Ik heb het al gedaan, en het valt wel mee..
het helpt maar voor een paar uurtjes..

nee dankje, jouw hulp hoef ik dus echt niet

30-12-2006, 20:46

Citaat door Rachid_adam:

Ik heb het al gedaan, en het valt wel mee..
het helpt maar voor een paar uurtjes..

nee dankje, jouw hulp hoef ik dus echt niet



hahah joke joh... maar ibuprofen is echt goed... want kan zijn dat die plekje ontstoken is ( is je tandvlees rood en opgezwollen) en dan heeft ibuprofen zowel een pijnstillend effect als een onstekingsremmend effect


goh wat klink k slim

30-12-2006, 20:52

Citaat door Funky_Monkey:
hahah joke joh... maar ibuprofen is echt goed... want kan zijn dat die plekje ontstoken is ( is je tandvlees rood en opgezwollen) en dan heeft ibuprofen zowel een pijnstillend effect als een onstekingsremmend effect


goh wat klink k slim

waar kan je dat halen? of heb je voor me?

mohiem thanx meid

hoe weet je dit ze3ma allemaal, ze3ma slim over willen komen

30-12-2006, 20:56

Citaat door Rachid_adam:
waar kan je dat halen? of heb je voor me?

mohiem thanx meid

hoe weet je dit ze3ma allemaal, ze3ma slim over willen komen



kopen bij een drogist of bij apotheek.. Bij drogist is goedkoper.. je hebt die van 200 mg en die van 400mg probeer de minder sterke eerst...

In de apotheke bvij ons kosten die van 200mg eigen merk ongeveer tegen 2 euro voor een pak van 30 tabletten.... en van 400 mg hebben we kleine verpakking van 20 tabletten die zijn 2,75 en een pak van 50 5.45


hahaha k werk in een apotheek a sahbi..

30-12-2006, 20:57


of kom langs krijg je korting

30-12-2006, 20:59

Citaat door Funky_Monkey:
kopen bij een drogist of bij apotheek.. Bij drogist is goedkoper.. je hebt die van 200 mg en die van 400mg probeer de minder sterke eerst...

In de apotheke bvij ons kosten die van 200mg eigen merk ongeveer tegen 2 euro voor een pak van 30 tabletten.... en van 400 mg hebben we kleine verpakking van 20 tabletten die zijn 2,75 en een pak van 50 5.45


hahaha k werk in een apotheek a sahbi..



saffi is goed.. als het vandaag niet overgaat, dan ga ik het morgen inshallah wel halen..
maar weet je wat zo raar is? de pijn komt, en gaat weer..
weet je misschien ook wat dat betekent?


30-12-2006, 21:12

Citaat door Rachid_adam:
saffi is goed.. als het vandaag niet overgaat, dan ga ik het morgen inshallah wel halen..
maar weet je wat zo raar is? de pijn komt, en gaat weer..
weet je misschien ook wat dat betekent?





is de tandvlees deromheen rood en dik enzo.?

Pagina's : [1] 2 3