Bekijk volle/desktop versie : Zelfmoord in Amsterdam-west



29-12-2006, 13:09
Hoi,
ik had hier al een berichtje gestuurd over of iemand in de Marius Bauwerstraat woont. het gaat hier over:

Vrouw en zoon vrij na fatale val man van flat
Uitgegeven op zondag 10 december 2006 om 10:50:51, bijgewerkt om 11:27:09

(Novum) - De opgepakte zoon en echtgenote van de Amsterdammer die zaterdagmiddag omkwam bij een val van een flat zijn zaterdagavond door de politie naar huis gestuurd. Nadat de 48-jarige man van acht hoog naar beneden was gestort, werden de 16-jarige jongen en 37-jarige vrouw als verdachten aangehouden. De politie gaat nu toch uit van zelfmoord.

Aanvankelijk werd al gedacht aan zelfmoord, maar later is alsnog besloten tot de arrestaties. "De verklaringen van moeder en zoon weken zo van elkaar af, daardoor had de politie het idee dat er meer aan de hand was", verklaart een woordvoerder zondagochtend. Nadat de politie de twee zaterdagavond heeft gehoord, wordt toch uitgegaan van zelfdoding. Zondag wordt later op de dag 'voor de zekerheid' nog wel sectie verricht op het lichaam van de man.

Het incident gebeurde zaterdag rond 14.30 uur in een flat aan de Marius Bauerstraat in Amsterdam-West. Het slachtoffer kwam terecht op het dak van een parkeergarage.

Dus ik vroeg me af of iemand hier meer over weet.

29-12-2006, 13:41


Nop
srry meid