Bekijk volle/desktop versie : groot probleem



Pagina's : [1] 2

29-12-2006, 09:59
De boer waar ik morgen een schaap van zou kopen en slachten heeft me net gebeld dat de voor mij gereserveerde schaap is gevlucht. Hij is em gepeerd na een uitbraak met een aantal andere schapen! ze zijn gevlucht in een witte toyota pick up; als iemand ze gezien heeft aub meld mij dat! anders zit ik morgen zonder lamsbout!

29-12-2006, 10:00



Citaat door Flasher:
De boer waar ik morgen een schaap van zou kopen en slachten heeft me net gebeld dat de voor mij gereserveerde schaap is gevlucht. Hij is em gepeerd na een uitbraak met een aantal andere schapen! ze zijn gevlucht in een witte toyota pick up; als iemand ze gezien heeft aub meld mij dat! anders zit ik morgen zonder lamsbout!



29-12-2006, 10:03

Citaat door Miss_Vanitas:



mocht die schaap niet eerder worden gevonden...mag ik dan bij jou schaap komen eten?

29-12-2006, 10:05

Citaat door Flasher:
mocht die schaap niet eerder worden gevonden...mag ik dan bij jou schaap komen eten?



ik zal mn oom es vragen of die het goed vindt

29-12-2006, 10:06



Citaat door Flasher:
mocht die schaap niet eerder worden gevonden...mag ik dan bij jou schaap komen eten?


ik ken nog wel een kinderboerderij waar ze goed gevulde schapen hebben rondlopen

ik ga er vanavond heen met een aantal jongens moet iemand zijn die hem aangeeft vanaf de andere kant van het hek

zo dan is die ook weer blij

29-12-2006, 10:07

Citaat door Miss_Vanitas:
ik zal mn oom es vragen of die het goed vindt



tuurlijk vind hij het niet goed... hij zal denken alatief die vreetzak eet mijn hele schaap op waar ik gewoon bij zit!

29-12-2006, 10:08

Citaat door MR_gezelligheid:
ik ken nog wel een kinderboerderij waar ze goed gevulde schapen hebben rondlopen

ik ga er vanavond heen met een aantal jongens moet iemand zijn die hem aangeeft vanaf de andere kant van het hek

zo dan is die ook weer blij


he je maakt er wel een grap over he...maar wij hebben dat vroeger echt een keer gedaan. hebben uit een weiland een schaap gestolen en in de douche van een vriend van mij geslacht. Midden in de nacht gingen we nog grillen en mamita maken van vlees.

29-12-2006, 10:09

Citaat door Flasher:
tuurlijk vind hij het niet goed... hij zal denken alatief die vreetzak eet mijn hele schaap op waar ik gewoon bij zit!



we hebben genoeg voor een heel leger... je bent heus niet de enige die bij ons op bezoek komt

29-12-2006, 10:09

Citaat door Miss_Vanitas:
we hebben genoeg voor een heel leger... je bent heus niet de enige die bij ons op bezoek komt


is goed ik kom die schaap wel klaren bij jullie

29-12-2006, 10:14

Citaat door Flasher:
is goed ik kom die schaap wel klaren bij jullie


safi is goed.. zie je morgen dan...


(ps: kheb hoofdpijn, ben moe, wordt gek van die vrouwmensen heir, zeuren allemaal.. en ik mis mn bed Wat ga je daaraan doen? )

29-12-2006, 10:17

Citaat door Miss_Vanitas:
safi is goed.. zie je morgen dan...


(ps: kheb hoofdpijn, ben moe, wordt gek van die vrouwmensen heir, zeuren allemaal.. en ik mis mn bed Wat ga je daaraan doen? )


ik mis ook jou bedje.... wat ik er dus aan wil doen is jou nu komen halen en mee nemen naar jou bedje

29-12-2006, 10:18

Citaat door Flasher:
ik mis ook jou bedje.... wat ik er dus aan wil doen is jou nu komen halen en mee nemen naar jou bedje


met smacht zal ik op je wachten


29-12-2006, 10:19



Citaat door Miss_Vanitas:
met smacht zal ik op je wachten



met smacht kom ik naar je toe...zeg me zeg me waar jij zijn?

29-12-2006, 10:20
bel gelijk je moeder en vraag of ze voor ons alvast de kaarsjes aandoet, en rozen blaadjes uitstrooit en het bad laat vollopen hihihi...we mogen geen tijd verliezen

29-12-2006, 10:21

Citaat door Flasher:
met smacht kom ik naar je toe...zeg me zeg me waar jij zijn?




onderuit gezakt op mn stoel voor een kompjoeter


(je weet wel waar )

Pagina's : [1] 2