Bekijk volle/desktop versie : de mannen van tegenwoordig worden



29-12-2006, 01:23
steeds ijdeler waardoor ze steeds meer op een vrouw lijken

uren voor de spiegel staan om hun haar in model te krijgen .. oufit moet perfect zijn van sok tot riem.. ze gebruik dagcrémes en ook nachtcrémes,, je ruikt hun uren in de wind ,, en hooooo ze gebruiken labello

29-12-2006, 01:32


Waarschijnlijk heb je 1 man dat zien doen en spreekt meteen alle mannen aan.


Doe eens wat nuttigs.

29-12-2006, 01:32
en dan gaan ze samen hun nagelsvijlen

29-12-2006, 01:33
Amen to that sister

29-12-2006, 01:34



Citaat door Mr Atlas:
Waarschijnlijk heb je 1 man dat zien doen en spreekt meteen alle mannen aan.


Doe eens wat nuttigs.


k heb deze week in de bus 3 mannen hun lippen zien sticken met labello en dat over de andere opties komt bij iedere man bijna wel voor

29-12-2006, 01:35

Citaat door Nador-Lady:
k heb deze week in de bus 3 mannen hun lippen zien sticken met labello en dat over de andere opties komt bij iedere man bijna wel voor


Oppervlakkig.

29-12-2006, 01:36
homo huwelijk is ook toegestaan
wat is het probleem?

29-12-2006, 01:37

Citaat door Nador-Lady:
k heb deze week in de bus 3 mannen hun lippen zien sticken met labello en dat over de andere opties komt bij iedere man bijna wel voor



over al het andere begrijp ik

maar wat ik niet negrijp is wat is er mis als een man zijn droge gebarsten lippen stickt

???

nou ?

29-12-2006, 01:41

Citaat door pinkeyedbiatch:
over al het andere begrijp ik

maar wat ik niet negrijp is wat is er mis als een man zijn droge gebarsten lippen stickt

???

nou ?



vaseline / blixtix uit n potje zal er beter uitzien ,,, t ziet er te vrouwelijk uit een man die zijn lippen stikt

29-12-2006, 01:44

Citaat door Nador-Lady:
vaseline / blixtix uit n potje zal er beter uitzien ,,, t ziet er te vrouwelijk uit een man die zijn lippen stikt



Als jij het zegt tamsoent!

29-12-2006, 01:46

Citaat door Nador-Lady:
vaseline / blixtix uit n potje zal er beter uitzien ,,, t ziet er te vrouwelijk uit een man die zijn lippen stikt



mannen gaan voor makkelijk en confortabel

en een stick is simpelweg makkelijker dan een potje

29-12-2006, 01:47

Citaat door pinkeyedbiatch:
mannen gaan voor makkelijk en confortabel

en een stick is simpelweg makkelijker dan een potje



zeg gewoon ik vind het leuk om me lippen te sticken

29-12-2006, 01:53


Het verfraaien van het gelaat is volgens mij iets voor de vrouw, maar ik kan je geen ongelijk geven.
Mannen die uren onder de zonnebank liggen te bakken, hun wenkbrauwen laten doen onder het mom ´ze zijn te dik´en ik zal het maar niet hebben over de harspraktijken

Uiteraard niet alle mannen, maar ze zijn er zeker wel.