Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ik hááááááááát mascara



29-12-2006, 00:27
Mijn wimpers vallen uit door mascara Maar ik kan toch niet zonder Kennen jullie nog een mascara, waardoor je wimpers niet uitvallen?
Ik wou niet van allerlei merken gebruiken, dus ik gebruikte maar die van Maybeline New York XXL volume + length ofzo
en een andere Volume Flash van Rimmel London

Anyone tips?

29-12-2006, 00:29


Ik gebruik Lash Stylist, echt een aanrader en mijn wimpers vallen er in elk geval niet uit.


29-12-2006, 00:30
Je kan ook een oude mascara die je niet meer gebruikt, kan je de kwastje wassen. Dan moet je die kwastje in een beetje Olijfolie deppen en dan over je wimpers heen gaan. Maar ik heb van mezelf al lange wimpers, maar van die Olijfolie op die mascara kwastje blijven je wimpers lang en gezond.

29-12-2006, 00:32

Citaat door FNKSTYLE:
Je kan ook een oude mascara die je niet meer gebruikt, kan je de kwastje wassen. Dan moet je die kwastje in een beetje Olijfolie deppen en dan over je wimpers heen gaan. Maar ik heb van mezelf al lange wimpers, maar van die Olijfolie op die mascara kwastje blijven je wimpers lang en gezond.


Apart, deze kende ik nog niet.

29-12-2006, 00:33


Ja het is erg goed voor je wimpers, ze blijven gezond

29-12-2006, 00:39

Citaat door FNKSTYLE:
Je kan ook een oude mascara die je niet meer gebruikt, kan je de kwastje wassen. Dan moet je die kwastje in een beetje Olijfolie deppen en dan over je wimpers heen gaan. Maar ik heb van mezelf al lange wimpers, maar van die Olijfolie op die mascara kwastje blijven je wimpers lang en gezond.

Idd, deze kende ik ook niet. Dan kje wel voor de tip , ik zal het zeker doen. Haha.

29-12-2006, 00:39

Citaat door Eerbiedwaardige:
Ik gebruik Lash Stylist, echt een aanrader en mijn wimpers vallen er in elk geval niet uit.


Hoeveel kost ie, waar en geeft hij geen klontjes?
^(zeker gewoon bij drogist)

29-12-2006, 00:55

Citaat door moOie_mOker:
Hoeveel kost ie, waar en geeft hij geen klontjes?
^(zeker gewoon bij drogist)


Etos, kruidvat echt overal.
En ongelofelijk maar waar; Geen klontjes.
Ik weet de prijs niet ik kreeg m bij een tijdschrift

Maar als het goed is zo'n 10 a 12 euro.

29-12-2006, 00:56

Citaat door Eerbiedwaardige:
Etos, kruidvat echt overal.
En ongelofelijk maar waar; Geen klontjes.
Ik weet de prijs niet ik kreeg m bij een tijdschrift

Maar als het goed is zo'n 10 a 12 euro.

Ewa mezian, die gaat op mijn lijstje
Bedankt Ik haat mascara die klontjes veroorzaakt..

29-12-2006, 09:48

Citaat door Eerbiedwaardige:
Ik gebruik Lash Stylist, echt een aanrader en mijn wimpers vallen er in elk geval niet uit.



Ik gebruik um ook.
En hij is echt perfectos

29-12-2006, 10:43
ja k heb dat ook, egt kuuuuttt s dat!


waardoor groeien je wimpers behalve dat olijfolie..

29-12-2006, 12:41
Ik heb een supergoede mascara. Ik heb van alles geprobeerd van etos merk tot dior. Het beste van ik Lash van Helena Rubenstein.. iedereen staat pal achterover En sommige denken zelfs dat ik nepwimpers heb.. zo lang en mooi worden ze Ik heb namelijk geen lange wimpers.
Hij kost rond de 27 euro bij de douglas..

29-12-2006, 12:42


dames als jullie echt willen dat jullie wimpers groeien moeten jullie het volgende doen.

je pakt een potje of een oude glas die je niet meer gebruikt. Je doet er wat olijfolie in en gooit er geraspte knoflook bij.. dir roer je en laat je 2 a 3 dagen trekken. Dan kom je met een leef mascara borsteltjes..roer je door het portje.. en smeer je dat op je wimpers. is veel beter dan olijfolie alleen.

31-12-2006, 18:53
ik gebruik o0k die van maybeline xxl mascara maar myn wimpers vallen nie uit