Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde voor mijn lieve Fatima

vraagteken1
07-07-2002, 00:07

Met voorzichtige stappen loop ik vooruit Sneller worden nu mijn stappen, sneller nog sneller bewegen mijn benen Als een perfect geoliede machine, geen beperkte ademhaling, geen hartslag die tekeer gaat van vermoeidheid Ik ren nu, ik ren hard en zie,ineens kom ik los van de grond mijn voeten raken niets meer dat vast is niets meer waarop ik me bevond Ik zweef nu, zweef langzaam stijg ik steeds hoger en hoger bomen verworden tot kleine grasprietjes die eenzaam op de kale vlakte staan Huizen lijken meer op blokkedozen waar ik als kind mee speelde Steeds hoger, steeds hoger stijg ik Een wonderbaarlijk gevoel neem bezit van mijn hart zie alles onder me voorbij komen, onbelangrijk worden voel me vrij, heel vrij Een extase dringt mijn lichaam binnen, Mijn God wat is dit mooi Mijn God wat is ZIJ mooi, Want zij is degene die me tot zulke hoogte laat stijgen, me het gevoel van liefde en vrijheid bezorgt, mij hart zal zij, alleen zij krijgen Mijn God wat is ZE mooi

zoubida
07-07-2002, 14:00
WAT LIEF. Zo lief joh ik wou dta er ook zoiets voor mij werd geschreven. Ouallah ik vind het echt lief. P.S: Wat vond zij ervan??????????

Hooda
07-07-2002, 14:34
Ik zweefde,ik zweefde in zijn armen ik verdronk in zijn ogen zijn ogen die hellemaal door mijn lichaam heen gingen zijn lach die mezelf deed lachen zijn lach die net een paar handen was dat mij draagde zijn handen die over mijn lichaam gingen,en mij kracht geefde zijn kracht die mij altijd deedt geloven dit ben jij en niemand anders zijn lichaam waarnaar ik verlangde zijn lichaam dat mij veel vertrouwen gaf kortom hij zelf,die mij weer heeft doen lachen, hij die mij weer deed geloven hij die sprak;ga je eigen leven en het was niet zijn lichaam dat sprak maar hij zelf of zijn hart.............

ben_en_jerry
07-07-2002, 19:02
Ze weet niks meer te zeggen Geen woord kan haar gevoel uitleggen ben&jerry!

vraagteken1
07-07-2002, 19:35

ik heb er ook geen woorden voor het is slechts mijn gevoel dat ik op papier zet je weet wat ik bedoel? zou wel nachten kunnen opblijven gedichten bedenken en opschrijven maar er is iets anders wat me meer vreugde geeft iets wat je met z'n tween beleeft beleven met jou? of niet leven zonder jou

ben_en_jerry
07-07-2002, 19:59
Ik kan niet meer dichten, ik kan bijna niks meer!! maar wat ik nog kan is volgende gedicht aan je dragen, niet van mij helaas, maar beter dan die kon ik niet vinden of zelf verzinnen! dankje LIEF!!!!!! Gedrukte letters laat ik U hier kijken, maar met mijn warme mond kan ik niet spreken, mijn hete hand uit dit papier niet steken; wat kan ik doen? Ik kan U niet bereiken. O, als ik troosten kon, dan kon ik wenen. kom, leg Uw hand op dit papier; mijn huid; verzacht het vreemde door de druk verstenen van het geschreven woord, of spreek het uit. Menige verzen heb ik geschreven, ben menigen een vreemdeling gebleven en wien ik griefde weet ik niets te geven: liefde is het enige. Liefde is het meestal ook geweest die mij het potlood in de hand bewoog tot ik mij slapende voorover boog over de woorden die Gij wakkerleest. Ik zou wel onder deze bladzij willen zijn en door de letters heen van dit gedicht kijken in Uw lezende gezicht en hunkeren naar het smelten van Uw pijn. Doe deze woorden niet vergeefs ontwaken, zij kunnen zich hun naaktheid niet vergeven; en laat Uw blik hun innigste niet raken tenzij Gij door de liefde zijt gedreven. Lees dit dan als een lang verwachte brief, en wees gerust, en vrees niet de gedachte dat U door deze woorden werd gekust: ik heb je zo lief.

vraagteken1
07-07-2002, 20:13
mijn vraagteken verbleekt staat niet meer fier op zijn voetstuk mij hart smeekt en smeekt het is jou gelukt hartpijn ga ik het noemen dit mailtje van je, via het beeldscherm zoenen verlangen dat je hem ontvangt en de afzender bedankt geen woorden meer

Hooda
07-07-2002, 21:34
Vraagteken vaagteken? Dit schrijf ik, wat beschrijf ik? Wat ik denk of wat ik bedenk? Op dit moment, een memento? Dit is wat ik doe, doelloos? Dit is wat ik kan, kunnend? Hoe kan ik het weten, hoe leert het mijn geweten? Het meeste is het minste niet Tegenstrijdig in tegenstellendheid Al die vraagtekens weet ik nu echt niets? Of is dat ook maar een vaagteken?