Bekijk volle/desktop versie : Allah Is Your Defender Our Sheikh Omar Abdul-Rahman



28-12-2006, 20:08
Allah Is Your Defender Our Sheikh Omar Abdul-Rahman

In The Name Of Allah The Most Gracious The Most Merciful

And peace be upon the Imam of Mujahideen, his family, his companions, and all of those who follow his path till the day of judgment.

Years passed and our Sheikh, the Mujahid scholar Omar Abdul-Rahman remains captured in the prisons of the crusaders; despite his old age, weakness, sickness, and loneliness. Deprived of his basic needs (including visitations), in a country that claims holding the banner of protecting human rights!

Lately, there were several media reports leaking information that the Sheikh, may Allah protect him, has gone through a severe illness causing him to vomit blood, and the authorities claimed that he was being hospitalized!

As we in the administration of Alhesbah hold the government of the United States responsible for the well being of Sheikh Omar, we remind the officials that we will never forget what the Sheikh had gone through in his jail cell.

In addition, we call upon the Muslims and upon humans with life hearts worldwide to stand up for the minimal rights of Sheikh Omar; the ill, the blind, and the elderly!

Furthermore, we remind the Muslims with Sheikh Omar’s leaked will (his words):
“O’ brothers…
If they kill me, and for sure they will, make a memorial service for me, and send my body to my family. However, never forget my blood, instead revenge for me with the utmost revenge and the most violent one, and remember a brother for you said the true word and was killed in the cause of Allah…these are few words I say to you, and this is my will…”

We pledge to follow the teachings of Sheikh Omar, and we call upon our brothers the Mujahideen to put Sheikh Omar’s case in their priorities, and we call upon the Muslims’ scholars worldwide to stand up for the Sheikh, and we remind every Muslim that the example of the Muslim nation is compared to the whole body, if a member gets ill, the whole body gets together in assistance.

Moreover, we remind every Muslim by the undisputed scholars’ opinion that liberating the captures is a must duty even if it requires spending lives and wealth.

We are Allah’s, and unto him we are returning!

Accept our apology our beloved Sheikh for our shortcomings as we are helpless and our hands are tied!

Be patient our Sheikh, Allah is with you, He is your protector and of those who believe: Only those who are patient shall receive their reward in full, without reckoning"

O’ Allah liberate your worshipper Omar Abdul-Rahman,
O’ Allah make him stand firm, and send down calmness and tranquility into his heart,
O’ Allah forgive our sins, and strengthen our weakness,

Allah is Sufficient for us, and He is the Best Disposer of affairs,
“And Allah has full power and control over His Affairs, but most of men know not.”

The close of our request is all the praises and thanks be to Allah, the Lord of mankind, jinn and all that exists

Al-Hesbah.org

02-02-2007, 02:28


Jazaak Allahu khayran akhi, ontroerend stuk, wa Allahu l-Musta'an.

Wa As-Salamu 'Alaykum Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatuh.

03-02-2007, 00:35

Allah, Subhaanahu wa Ta’ala, is jouw verdediger, onze Shaykh ‘Umar ‘Abd Ar-Rahmaan![/SIZE]

Bron: Al-Hesbah.org

Vertaald door Oum Dujanah Al-Maghrabiyyah



[SIZE="2"]In de Naam van Allah, de Meest Barmhartige, de Meest Genadevolle[/SIZE]




En vrede zij met de Imaam van de Mujaahideen, zijn familie, zijn Metgezellen en allen die zijn pad volgen tot aan de Dag des Oordeels.

Jaren zijn verstreken en onze Shaykh, de Mujaaheed Geleerde ‘Umar ‘Abd Ar-Rahmaan zit nog steeds gevangen in de gevangenissen van de Kruisvaarders; ondanks zijn hoge leeftijd, zwakheid, ziekte en eenzaamheid. Beroofd van al zijn basisbehoeften (bezoekrecht inbegrepen), in een land dat beweert de banier van de bescherming van de mensenrechten hoog te houden.

De laatste tijd verschenen er verscheidene mediarapporten die informatie lekten dat de Shaykh, moge Allah Subhaanahu wa Ta’ala hem beschermen, een zeer ernstige ziekte heeft moeten doorstaan die ervoor zorgde dat hij bloed overgaf en de autoriteiten beweerden dat hij in het ziekenhuis was opgenomen.

Aangezien wij bij de redactie van Al-Hesbah de regering van de Verenigde Staten verantwoordelijk houden voor het welzijn van Shaykh ‘Umar, herinneren we de overheidsambtenaren er aan dat we nooit zullen vergeten wat de Shaykh heeft moeten doorstaan in zijn gevangeniscel.

Daarnaast roepen wij de Moslims en de mensen met leven in hun harten wereldwijd op om op te staan voor de minimale mensenrechten van Shaykh ‘Umar; de zieken, de blinden en de ouderen!

En ook willen we de Moslims herinneren aan de (woorden) van Shaykh ‘Umar, uit zijn uitgelekte testament:

“Oh broeders!,

Als zij mij vermoorden, en zij zullen dat zeker doen, hou dan een herdenkingsdienst voor mij en stuur mijn lichaam naar mijn familie. Maar vergeet mijn (verspilde) bloed nooit maar wreek mij met de opperste wraak en de meest gewelddadige (wraak) en gedenk een broeder want hij zei een waar woord en werd gedood voor de Zaak van Allah, Subhaanahu wa Ta’ala… Dit zijn enkele woorden die ik aan jullie willen uiten en dit is mijn testament…”

Wij leggen een eed af om de wijsheden van Shaykh ‘Umar te zullen volgen en wij roepen onze broeders, de Mujaahideen, op om de zaak van Shaykh ‘Umar als prioriteit te stellen en wij roepen de Islamitische Geleerden wereldwijd op om de Shaykh te verdedigen en we herinneren elke Moslim eraan dat het voorbeeld van de Moslim Natie wordt vergeleken met een lichaam, als een deel ziek wordt dan komt het hele lichaam samen om te helpen.

Bovendien herinneren we elke Moslim eraan, volgens de onbetwiste mening van de Geleerden, dat het bevrijden van de (Moslim)gevangen een belangrijke verplichting is, zelfs als het betekent dat er levens en rijkdommen opgeofferd moeten worden.

[SIZE="4"]إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّ& #1600;ا إِلَيْه& #1616; رَاجِعو& #1606;َ [/SIZE]

Wij zijn van Allah en tot Hem zullen wij wederkeren!

[Surrat Al-Baqarah; 156]



Accepteer onze spijtbetuiging, onze geliefde Shaykh, voor onze tekortkomingen omdat we hulpeloos zijn en onze handen gebonden zijn.

Wees geduldig, onze Shaykh, want Allah Subhaanahu wa Ta’ala is met jou en Hij is jouw Beschermer en de Beschermer van de gelovigen:

[SIZE="4"]إِنَّمَ& #1575; يُوَفَّ& #1609; الصَّاب& #1616;رُونَ أَجْرَه& #1615;م بِغَيْر& #1616; حِسَاب&#161 3;[/SIZE]

“Alleen de geduldigen zal de volle beloning zonder rekenschap worden betaald.”

[Surrat Az-Zumar; 10]



Oh Allah!, bevrijd uw aanbidder ‘Umar ‘Abd Ar-Rahmaan!
Oh Allah!, maak hem standvastig en stuur kalmte en rust neder in zijn hart!
Oh Allah!, vergeef ons onze zonden en versterk onze zwakheid!

[SIZE="4"]حَسْبُن& #1614;ا اللّهُ وَنِعْم& #1614; الْوَكِ& #1610;لُ[/SIZE]

“Allah is ons genoeg en Hij is de Beste Beschermer!”

[Surrat Ali-‘Imraan; 173]

[SIZE="4"]وَاللّه& #1615; غَالِب&#161 2; عَلَى أَمْرِه& #1616; وَلَـكِ& #1606;َّ أَكْثَر& #1614; النَّاس& #1616; لاَ يَعْلَم& #1615;ونَ[/SIZE]

“En Allah heeft alle macht over Zijn Zaken maar de meeste mensen weten het niet.”

[Surrat Yuusuf; 21]



Het slot van ons verzoek is dat alle lof en dank aan Allah is, de Heer van de mens, de jinn en alles wat bestaat.

Al-Hesbah




[SIZE="2"]Bron:

http://www.xxxxxxxxxxxxx/assiraatalmustaqeem/moslimgevangenen.htm#102089410

Wa As-Salamu 'Alaykum Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatuh.


04-02-2007, 05:38
Enkele prachtige citaten van de gevangen Shaykh, 'Umar 'Abd Ar-Rahmaan, fakka Allahu asrah... Masha Allah, let op de laatste... de ultieme weerlegging in één enkele zin... Moge Allah Ta'ala hem belonen met Jannat Al-Firdaws, ameen.


[1]

Een Verklaring van Baraa



Aan de Farao’s van deze tijd en aan hun regimes en aan hun agenten,

Aan de ministers, bisschoppen en rabbijnen van de Tawagheet,

Tegen hen allemaal zeg ik:

“Wij aanbidden niet wat jullie aanbidden, aan jullie is jullie religie en voor ons is onze Deen. We verwerpen jullie en jullie goden [Surrat Al-Kaafiruun], wetten en jullie wetgeving. En we hebben jullie overheden verworpen die jullie naast Allah Subhaanahu wa Ta’ala aanbidden. En tussen ons en jullie is vijandigheid en haat ontstaan voor altijd totdat jullie Allah Subhaanahu wa Ta’ala Alleen aanbidden [Surrat Al-Mumtahanah], alleen zijn wetgeving invoeren en het met volle overgave accepteren. En weet dat jullie krachten jullie niet zullen baten.”


[2]

We vrezen de gevangenis niet, noch vrezen wij executie, noch worden wij bang van (het vooruitzicht op) marteling of verwonding. Echter zeggen wij wat de magiërs eens tegen Fir’awn zeiden:

“Wij zullen u nooit verkiezen boven the duidelijke bewijzen die tot ons zijn gekomen en boven Hij Die ons heeft geschapen. Dus beslis wat u wilt besluiten want u kunt alleen beslissen over de zaken die het leven van deze wereld aangaan.”

[Surrat Taa-Haa; 72]



[3]

Als wij de Khawaarej zijn…. Wie zijn jullie (de Saudische en Egyptische regimes) dan? ‘Ali, radiya Allahu anhu?



Wa As-Salamu 'Alaykum Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatuh.

15-03-2007, 14:12



Citaat door Umm_Dujanah:
Jazaak Allahu khayran akhi, ontroerend stuk, wa Allahu l-Musta'an.

Wa As-Salamu 'Alaykum Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatuh.


Amin, Wa 3alaikoem salaam wa Rahmatoullahi wa Barakatouh, wa ghairan jazaak.

15-03-2007, 14:13

Citaat door Umm_Dujanah:

Allah, Subhaanahu wa Ta’ala, is jouw verdediger, onze Shaykh ‘Umar ‘Abd Ar-Rahmaan![/SIZE]

Bron: Al-Hesbah.org

Vertaald door Oum Dujanah Al-Maghrabiyyah



[SIZE="2"]In de Naam van Allah, de Meest Barmhartige, de Meest Genadevolle[/SIZE]




En vrede zij met de Imaam van de Mujaahideen, zijn familie, zijn Metgezellen en allen die zijn pad volgen tot aan de Dag des Oordeels.

Jaren zijn verstreken en onze Shaykh, de Mujaaheed Geleerde ‘Umar ‘Abd Ar-Rahmaan zit nog steeds gevangen in de gevangenissen van de Kruisvaarders; ondanks zijn hoge leeftijd, zwakheid, ziekte en eenzaamheid. Beroofd van al zijn basisbehoeften (bezoekrecht inbegrepen), in een land dat beweert de banier van de bescherming van de mensenrechten hoog te houden.

De laatste tijd verschenen er verscheidene mediarapporten die informatie lekten dat de Shaykh, moge Allah Subhaanahu wa Ta’ala hem beschermen, een zeer ernstige ziekte heeft moeten doorstaan die ervoor zorgde dat hij bloed overgaf en de autoriteiten beweerden dat hij in het ziekenhuis was opgenomen.

Aangezien wij bij de redactie van Al-Hesbah de regering van de Verenigde Staten verantwoordelijk houden voor het welzijn van Shaykh ‘Umar, herinneren we de overheidsambtenaren er aan dat we nooit zullen vergeten wat de Shaykh heeft moeten doorstaan in zijn gevangeniscel.

Daarnaast roepen wij de Moslims en de mensen met leven in hun harten wereldwijd op om op te staan voor de minimale mensenrechten van Shaykh ‘Umar; de zieken, de blinden en de ouderen!

En ook willen we de Moslims herinneren aan de (woorden) van Shaykh ‘Umar, uit zijn uitgelekte testament:

“Oh broeders!,

Als zij mij vermoorden, en zij zullen dat zeker doen, hou dan een herdenkingsdienst voor mij en stuur mijn lichaam naar mijn familie. Maar vergeet mijn (verspilde) bloed nooit maar wreek mij met de opperste wraak en de meest gewelddadige (wraak) en gedenk een broeder want hij zei een waar woord en werd gedood voor de Zaak van Allah, Subhaanahu wa Ta’ala… Dit zijn enkele woorden die ik aan jullie willen uiten en dit is mijn testament…”

Wij leggen een eed af om de wijsheden van Shaykh ‘Umar te zullen volgen en wij roepen onze broeders, de Mujaahideen, op om de zaak van Shaykh ‘Umar als prioriteit te stellen en wij roepen de Islamitische Geleerden wereldwijd op om de Shaykh te verdedigen en we herinneren elke Moslim eraan dat het voorbeeld van de Moslim Natie wordt vergeleken met een lichaam, als een deel ziek wordt dan komt het hele lichaam samen om te helpen.

Bovendien herinneren we elke Moslim eraan, volgens de onbetwiste mening van de Geleerden, dat het bevrijden van de (Moslim)gevangen een belangrijke verplichting is, zelfs als het betekent dat er levens en rijkdommen opgeofferd moeten worden.

[SIZE="4"]إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّ& #1600;ا إِلَيْه& #1616; رَاجِعو& #1606;َ [/SIZE]

Wij zijn van Allah en tot Hem zullen wij wederkeren!

[Surrat Al-Baqarah; 156]



Accepteer onze spijtbetuiging, onze geliefde Shaykh, voor onze tekortkomingen omdat we hulpeloos zijn en onze handen gebonden zijn.

Wees geduldig, onze Shaykh, want Allah Subhaanahu wa Ta’ala is met jou en Hij is jouw Beschermer en de Beschermer van de gelovigen:

[SIZE="4"]إِنَّمَ& #1575; يُوَفَّ& #1609; الصَّاب& #1616;رُونَ أَجْرَه& #1615;م بِغَيْر& #1616; حِسَاب&#161 3;[/SIZE]

“Alleen de geduldigen zal de volle beloning zonder rekenschap worden betaald.”

[Surrat Az-Zumar; 10]



Oh Allah!, bevrijd uw aanbidder ‘Umar ‘Abd Ar-Rahmaan!
Oh Allah!, maak hem standvastig en stuur kalmte en rust neder in zijn hart!
Oh Allah!, vergeef ons onze zonden en versterk onze zwakheid!

[SIZE="4"]حَسْبُن& #1614;ا اللّهُ وَنِعْم& #1614; الْوَكِ& #1610;لُ[/SIZE]

“Allah is ons genoeg en Hij is de Beste Beschermer!”

[Surrat Ali-‘Imraan; 173]

[SIZE="4"]وَاللّه& #1615; غَالِب&#161 2; عَلَى أَمْرِه& #1616; وَلَـكِ& #1606;َّ أَكْثَر& #1614; النَّاس& #1616; لاَ يَعْلَم& #1615;ونَ[/SIZE]

“En Allah heeft alle macht over Zijn Zaken maar de meeste mensen weten het niet.”

[Surrat Yuusuf; 21]



Het slot van ons verzoek is dat alle lof en dank aan Allah is, de Heer van de mens, de jinn en alles wat bestaat.

Al-Hesbah




[SIZE="2"]Bron:

http://www.xxxxxxxxxxxxx/assiraatalmustaqeem/moslimgevangenen.htm#102089410

Wa As-Salamu 'Alaykum Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatuh.



Wa 3alaikoem Salaam wa Rahmatoullahi wa Barakatouhu,

Masha Allah

03-05-2007, 22:58
Up...

03-05-2007, 23:02
bi idniAllah