Bekijk volle/desktop versie : Koppelen



08-08-2003, 13:59
Hebben jullie weleens iemand gekoppeld? Of ben je zelf ooit gekoppeld aan iemand? En???

Ik heb zelf een keer een 2 mensen gekoppeld maar is helaas niks geworden...ze namen me gelukkig niks kwalijk

08-08-2003, 14:01



Citaat:
Origineel gepost door Tarifith25
Hebben jullie weleens iemand gekoppeld? Of ben je zelf ooit gekoppeld aan iemand? En???

Ik heb zelf een keer een 2 mensen gekoppeld maar is helaas niks geworden...ze namen me gelukkig niks kwalijk
Hahaha Daar ben ik de beste in

heb zelfs de bijnaam gekregen als koppelbureau heb al veel mensen bij mekaar gebracht en 2 zijn der al door mij verloofd

08-08-2003, 14:03
Ik ben zovaak gekoppeld, en laast kreeg ik te horen dat iemand al een planning voor me had gemaakt


Sommige mensen leren 't ook nooit, een Lara Croft koppel je niet zomaar

Khou teveel van m'n vrijheid

08-08-2003, 14:04
jah heb ik vaak gedaan mense koppele

08-08-2003, 15:23


ik koppel mensen niet, want anders heb jij ook zonden gepleegd

maar mensen hebben zovaak mij proberen te koppelen, zonder succes

08-08-2003, 15:34

Citaat:
Origineel gepost door Tarifith25
Hebben jullie weleens iemand gekoppeld? Of ben je zelf ooit gekoppeld aan iemand? En???

Ik heb zelf een keer een 2 mensen gekoppeld maar is helaas niks geworden...ze namen me gelukkig niks kwalijk
Ik doe bijna niks anders

Heb vrienden/ familie zo aan een partner geholpen


Rita

08-08-2003, 15:38

Citaat:
Origineel gepost door sweet_boy
ik koppel mensen niet, want anders heb jij ook zonden gepleegd

maar mensen hebben zovaak mij proberen te koppelen, zonder succes
Is dat echt :schrik:

08-08-2003, 15:38
ik heb ooit eens mensen gekoppeld die aan mn hoofd zaagden en daarna werd het niets tussen hen natuurlijkk reeg ik de schuld

08-08-2003, 16:33

Citaat:
Origineel gepost door sweet_boy
ik koppel mensen niet, want anders heb jij ook zonden gepleegd

Daar heb je volkomen gelijk in!!!

08-08-2003, 16:34
heeft ie zekers en daarom doe ik zulke dingen nie meer

08-08-2003, 16:43
sweetboy maar je hebt koppelen en je hebt koppelen, de mensen die ik had gekoppeld waren 27 en 35 dus klaar voor het huwelijk

08-08-2003, 20:29

Citaat:
Origineel gepost door Tarifith25
sweetboy maar je hebt koppelen en je hebt koppelen, de mensen die ik had gekoppeld waren 27 en 35 dus klaar voor het huwelijk
IK HEB MIJN ZUS GEKOPPELT AAN EEN ADAMMER EN ZIJN NU HAMDOELILAH 3 JAAR GETROUWD, IK HEB MIJN BUURMEISJE GEKOPPELT EN IS NU 4 JAAR MET HEB (ZIJN NU WETTELIJK GETROUWD)
MAAR OOK HEB IK HELAAS EEN VERLOVING VAN EEN FAMILIELID VERBROKEN OMDAT IK ERACHTER KWAM DAT HIJ VREEMD GING MET EEN HELE GOED VRIENDIN VAN MIJ (HIJ HIELD ZE ALLEBEI DUS AAN HET LIJNTJE) EN DE DAMENS WISTEN BEIDEN NIETS VAN MEKAAR AF!!

08-08-2003, 20:35



Citaat:
Origineel gepost door smily_girl
IK HEB MIJN ZUS GEKOPPELT AAN EEN ADAMMER EN ZIJN NU HAMDOELILAH 3 JAAR GETROUWD, IK HEB MIJN BUURMEISJE GEKOPPELT EN IS NU 4 JAAR MET HEB (ZIJN NU WETTELIJK GETROUWD)
MAAR OOK HEB IK HELAAS EEN VERLOVING VAN EEN FAMILIELID VERBROKEN OMDAT IK ERACHTER KWAM DAT HIJ VREEMD GING MET EEN HELE GOED VRIENDIN VAN MIJ (HIJ HIELD ZE ALLEBEI DUS AAN HET LIJNTJE) EN DE DAMENS WISTEN BEIDEN NIETS VAN MEKAAR AF!!