Bekijk volle/desktop versie : moeilijke periode!!!!



Pagina's : [1] 2

28-12-2006, 12:45
Sallam oe3alikom,

In juni is mijn moeder meskina overleden aan een hartstilstand.Sindsdien ben ik mezelf niet meer,ik ben altijd deprie en chagerijnig en ben heel veel afgevallen.Mijn moeder was alles voor mij.Maar deze dagen van l3ied die er aan zit te komen is alles een beetje verdubbeld het lijkt of ze gisteren is overleden ik kan haar dood maar niet accepteren ik weet niet waarom?Elke dag huil ik zeeen van tranen en moet ik aan alles denken wat ze allemal zei en deed, en dat maakt mij kapot het is zo moeilijk om zonder moeder door het leven te gaan of je nou een man en kinderen hebt of niet, niemand kan de plek van je moeder innemen en zeker niet met zulke speciale dagen zoals l3ied.Degene die nog een moeder hebben wees er zuinig op want een leven zonder moeder is geen leven en geloof mij ik spreek uit ervaring!!Alles wat je doet is gewoon besel er zit nergens iets leuks aan hoe leuk het ook is .DUS DOE IETS LEUKS VOOR JE MOEDER MET L3IED MAAK HAAR BLIJ MAAK HAAR GELUKKIG WANT VOOR JE HET WEET IS ZE ER NIET MEER.

groetjes iemand zonder moeder!!!!

28-12-2006, 12:53


ina lilahi wa ina ileyhi raji3oen, Moge Allaah je moeder een plek geven in het paradijs incha allaah.

Je hebt me geraakt met je woorden

Lieverd dood en leven horen er nu eenmaal bij in deze dunya. We zullen allemaal 1 voor 1 de dood proeven.

Terug denken aan je moeder is niets mis mee, maar geef haar dood ook een plekje in je hart oghti, maak jezelf niet kapot van verdriet hoe zwaar het ook is, ik praat nu misschien makkelijk en wat jij voelt voel ik niet maar weet wel dat je moeder ook had gewild dat jij verder met je leven gaat, je richt op je toekomst en je leven.

Op een dag zul jij je met je moeder in het paradijs herenigen incha allah.

Veel sabr toe gewenst en liefs imana

28-12-2006, 12:58
ina lilahi wa ina ileyhi raji3oen

28-12-2006, 13:02
Ina ilahi wa ina lilahi raji3oen.

Ik ben helemaal stil geworden van uw tekstje...
Weet echt niet wat te zeggen...

Ik kan u alleen maar heel erg veel sterkte wensen.
InchaAllah zal die pijn en verlies snel minderen.

28-12-2006, 13:04


oh meid, mijn hart breekt in 1000 stukjes!
ik kan niet zonder mijn moeder en huil bijna elke
dag om haar terwijl ze nog leeft al hamdoullah!!
ik ben zo ban g haar te verliezen, maar wij gaan allemaal
dood, niemand blijft hier! denk eraan dat je inchallah in het
paradijs erlkaar zal tegenkomen! Blijf bidden en gedenk allah, dan zal
hij jou (en alle andere moslims) herenigen inchallah!

Heb sbar en maak doe3a voor je moeder, het zal haar bereiken! vooral
tijdens salat el fajr!!!

28-12-2006, 13:10
Allah yar7amha..Moge Allah haar een plek in het paradijs geven inshaAllah!

Je hebt helemaal gelijk, je tekst heeft me er aan herinnerd hoe dierbaar moeders zijn.. Moge Allah ons vergeven voor alles wat we onze moeders ooit hebben aangedaan..

28-12-2006, 13:11
Salaam,

Ina liàllahi wat inna lilàhi razi3oen...

je stukje heeft mij echt ontroerd.. Ben er helemaal stil van geworden, en laat nu ook een paar tranen vallen...

Mijn moeder is letterlijk het enige dat ik nog heb... Zij is mijn alles.. Mijn leven.. Zou me haast geen leven zonder haar kunnen voorstellen, maar soms heb ik wel van die dagen dat ik eraan denk als ze er niet meer is..

Dez el3aid is voor mij ook verbitterd.. Elke 3aid zonder mijn vader, kan je haast geen 3aid meer noemen.. Hij was het zonnetje is huis.. De smaakmaker van het bittere.. Maar gair inchaàllah,.. Ik weet dat hij nu gelukkig is, en een beter plekje heeft inchaàllah.. Zo ook jouw moeder, meid, ik begrijp dat het tijd kost om het een plekje te geven, niet dat ik dat heb gedaan, maar een beetje te accpeteren dat ze er niet meer is, dat kost tijd... Heel veel tijd..

Ik wens je alle geduld die allah je kan schenken om deze moeilijke tijd door te kunnen staan...

Justamoslima

28-12-2006, 13:15
Dit heeft me heel erg geraakt ..als ik me inbeeld hoe het is om mn moeder te verliezen..niemand maar ook niemand kan een plaats van een moeder innemen.. maar meid je moet echt sbar hebben en doorzetten want het enige wat jou moeder nu wil is jou gelukkig zien en wat maakt van het leven..en niet dit..dit leven is alleen maar een examen voor ons allen..en we zullen allen heengaan niemand maar ook niemand zal hier nog blijven..zij is nu op een veel betere plek dan deze smerige wereld en inshallah zal je herenigt worden met je moeder..zij blijft altijd kijken naar jou dus maak haar trots..wees niet bedroefd en geef het een plekje in je hart. Moge allah Subhana wa ta3ala jou die sbar geven en jou moeder hoogste trede in het paradijs geven AMIEN!

28-12-2006, 13:17

Citaat door karimaa27:
Sallam oe3alikom,

In juni is mijn moeder meskina overleden aan een hartstilstand.Sindsdien ben ik mezelf niet meer,ik ben altijd deprie en chagerijnig en ben heel veel afgevallen.Mijn moeder was alles voor mij.Maar deze dagen van l3ied die er aan zit te komen is alles een beetje verdubbeld het lijkt of ze gisteren is overleden ik kan haar dood maar niet accepteren ik weet niet waarom?Elke dag huil ik zeeen van tranen en moet ik aan alles denken wat ze allemal zei en deed, en dat maakt mij kapot het is zo moeilijk om zonder moeder door het leven te gaan of je nou een man en kinderen hebt of niet, niemand kan de plek van je moeder innemen en zeker niet met zulke speciale dagen zoals l3ied.Degene die nog een moeder hebben wees er zuinig op want een leven zonder moeder is geen leven en geloof mij ik spreek uit ervaring!!Alles wat je doet is gewoon besel er zit nergens iets leuks aan hoe leuk het ook is .DUS DOE IETS LEUKS VOOR JE MOEDER MET L3IED MAAK HAAR BLIJ MAAK HAAR GELUKKIG WANT VOOR JE HET WEET IS ZE ER NIET MEER.

groetjes iemand zonder moeder!!!!



Mijn vader is 4 jaar geleden aan een hartstilstand overleden en het lijkt alsof dat gisteren was. Ik mis hem ook vreselijk.
Voor mij is el3ied nooit meer wat het is geweest. Maar wij blijven het vieren, omdat mijn vader het zo gewild heeft: dus met schaap, familie uitnodigen enz.
Ik ben wel blij dat mijn moeder dit jaar hier el3ied viert, ze gaat volgende week naar Marokko, naar haar eigen moeder. Het liefst wil ik dat mijn moeder hier blijft, maar weet hoe het is om niemand te hebben, dus gun ik het haar om naar haar moeder te gaan en heb net een ticket voor haar gekocht als verrassing.

Niemand kan de plaats van mijn ouders innemen, dus ik begrijp de meeste mensen niet, die hun ouders niet respecteren.
Ik irriteer me uitermate aan alle topics die gestart worden door meiden, die zonder toestemming van hun ouders willen trouwen of tegen de wens van hun ouders.
Allah yahdiena wa yahdie elmoslimin kamlin, amin yarabi el3alamin.

Ik wens iedereen sterkte die een dierbare heeft verloren. Ik voel met jullie mee.

28-12-2006, 13:42
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt over jezelf niet meer zijn, je bent nu ook een deel van jezelf kwijt het is aan omstanders zo moeilijk uitteleggen..ikzelf ben mijn vader in april verloren aan kanker het was gebeurd met hem binnen 6 maanden me leven veranderde in 1 klap alles staat ineens op zijn kop....eerst was je leventje zo compleet en veilig en ineens boem veranderd dat....Vooral met feestdagen is de pijn extra dan kijk ik naar mijn moeder en zie ik dat ze helemaal kapot gaat van binnen...
ik weet wat je voelt meid, de tranen zijn ontonthoudbaar ze blijven komen...maar aan de andere kant ben ik allah swt zo dankbaar dat mijn vader nu geen pijn meer heeft .....


Lieve meid heel heel veel sterkte en verwerk jouw verdriet op jouw manier...andere kunnen nog zo veel zeggen maar het is jouw verdriet

28-12-2006, 13:43
Bedankt allemaal voor jullie mooie teksten en steun.Ik droom heel vaak over mijn moeder dat ze het heel goed heeft en dat ze er anders uitziet heel mooi en jong daar wordt ik blij van maar als ik denk aan de leegte die ik voel elke keer zonder haar dan wordt ik lettelijk en figuurlijk ziek.De vonk laait weer op en hij is niet te doven.

28-12-2006, 14:03
ina lilahi wa ina ileyhi raji3oen,

meid doe duas voor haar en geef geld aan armen in maroc


Mijn vader is ook 14 jaar geleden overleden alahrahmou en ik mis hem nog steeds vooral met aid

28-12-2006, 14:38


Ina ilahi wa ina lilahi raji3oen
Heel veel sterkte meid...

29-12-2006, 21:45

Citaat door karimaa27:
Sallam oe3alikom,

In juni is mijn moeder meskina overleden aan een hartstilstand.Sindsdien ben ik mezelf niet meer,ik ben altijd deprie en chagerijnig en ben heel veel afgevallen.Mijn moeder was alles voor mij.Maar deze dagen van l3ied die er aan zit te komen is alles een beetje verdubbeld het lijkt of ze gisteren is overleden ik kan haar dood maar niet accepteren ik weet niet waarom?Elke dag huil ik zeeen van tranen en moet ik aan alles denken wat ze allemal zei en deed, en dat maakt mij kapot het is zo moeilijk om zonder moeder door het leven te gaan of je nou een man en kinderen hebt of niet, niemand kan de plek van je moeder innemen en zeker niet met zulke speciale dagen zoals l3ied.Degene die nog een moeder hebben wees er zuinig op want een leven zonder moeder is geen leven en geloof mij ik spreek uit ervaring!!Alles wat je doet is gewoon besel er zit nergens iets leuks aan hoe leuk het ook is .DUS DOE IETS LEUKS VOOR JE MOEDER MET L3IED MAAK HAAR BLIJ MAAK HAAR GELUKKIG WANT VOOR JE HET WEET IS ZE ER NIET MEER.

groetjes iemand zonder moeder!!!!




Met tranen in mijn ogen lees ik jou verhaal en moge Allah jou en jou familie sbar geven, ik kan mijzelf niet inbeelden wat voor een gevoel dat zal moeten zijn wat je hebt. Mijn moeder zit in Mekkah en daar heb ik zelfs bijna elke dag om moeten huilen maar als ze er niet meer zou zijn zou ik het niet meer weten.

beslama lieverd en al het beste

29-12-2006, 21:57
Ina ilahi wa ina lilahi raji3oen
heb je stukje met tranen en brok in mijn keel gelezen!
lay smehna mel walidien..!!!!
heel veel sbar meid...doe veel do3a voor je moeder!!!

Pagina's : [1] 2