Bekijk volle/desktop versie : Ik snap niks van



Pagina's : [1] 2

06-07-2002, 22:30
salaam allemaal

ik heb goed hart,lief jongen en goed mens.[ geen player of criminaliteit']
ik hou niet van macho of stoer doen.
ik ben 20 jaar oud.

ik ben timmerman, vast baan en 1 dag naar school.
mijn collega"s en ik werken heel in nederland en ook buitenland..Belgie
Frankrijk,Duitsland en Etsland...

ik heb goed sparen voor geld.Ik heb nu al 22.000 euro ( 48.400 gulden)

Ik heb eigen auto.VW GOLf III GTI.

ZO ZIE IK .....................TEVREDEN

MAAR IK VOEL ALTIJD ONGELUKKIG LEVEN.

kan iemand advies of reageren

beslama
MAROCBOY

06-07-2002, 22:32


HEB JE EEN VRIENDIN???

06-07-2002, 22:33
WAT IK DAARMEE BEDOEL IS..MISSCHIEN MIS JE WEL LIEFDE IN JE LEVEN...

06-07-2002, 22:34
salaam

ik heb ff zin vergeten.

IK BEN DOOF

beslama

06-07-2002, 22:37


salaam Hindaatje

ik heb geen vriendin...
ik ben vrijgezel.


beslama

06-07-2002, 22:38
misschien ben je even in een dipje??? Je bent pas 20...wie weet wat je op je pad tegenkomt?


06-07-2002, 22:48
BEN JE DOOF???...FF SERIEUS....DUZZZ JE KAN NIX HOREN??

06-07-2002, 22:53

Citaat:
Origineel gepost door Hindaatje
BEN JE DOOF???...FF SERIEUS....DUZZZ JE KAN NIX HOREN??
tuurlijk is hij serieus
anders zegt hij het toch niet
hindaatje ik weet het is moeilijk om serieus te zijn maar probeer het toch maar

06-07-2002, 22:54
jahh...weet ik veel...en als dat zo is vind ik het heeel lullig voor je(en chemie dit keer ben ik echt seri )

06-07-2002, 22:58
Heb geduld MArocboy, en vergeet niet te genieten van de kleine dingen om je heen die je vergeet aangezien ze er dagelijks voor je zijn.

JE moet het jezelf een beetje aanleren door beter te observeren:
Kijk naar de wolken, het grasveld, spelende kinderen, en dat soort zaken, en ontdek hoezeer je het treft.
Droom en geniet!

07-07-2002, 00:05
salaam allemaal

Hindaatje,

ik ben echt doof Wallah.

he Kenitrya

ik heb veel vrienden,niet alleen marokkanen maar ook verschillend nationalisten .... NEDERLAND,KOERDEN,TURKEN,SURINAME,INDOSTIES,SOMALI E EN OOK NEGERS.ik kan goed opschieten met elkaar.

Mijn werk is leuk en geweldig van ooit.

maar ik voel ongelukkig. DAAROM SNAP IK NIKS VAN....

BESLAMA
marocboy

07-07-2002, 11:31
Dag marocboy, wat hij zei is allemaal materieel,wat je wilt zit nog in je hart. Dat is een gevoel een verlangen...daarom voel je je ongelukkig. Je ken geld hebben, je ken autohebben, je ken miljarden hebben.Daarom mijn vader zegt ook altijd:wie echt rijk is; das iemand die weet wat leven is. Daar bedoelt hij mee. Ik zal je het proberen uit te leggen. Jij zegt zelf ik heb geld , ik heb een auto en een vaste baan. Dat is allemaal materieel. Is dat wat je wil...alleeen dat. iwl je dit met iemand delen dit geld..,maar je ken jezelf ook afvragen. Wil ik dit GESPREK delen over mijn geld en hoe je je voelt? Denk daar maar eens over na. En je bent doof vertelde je overigens, is dat misschien de reden vanongelukkig zijn? Of is het een feit dat het je iege moeilijk maakt. een antwoord jij hebt ehcte liefde nodig...meer heb ikje niet te vertellen. Maar doe het op een manier waar niemand je voor ekn zijn. want jij betrekt er dingen bij niet niet eens van belang zijn. dit is alleen belangrijk voor meisjes die wraakzuchtg zijn. Ik heb liever een jongen die eerder met mij een broodje gezond in een servetje eet..dan ein een uitgebreid restaurant zit en vraagt naar CALORIE ARM DINEE.
Je dorst kun je ook lessen met water in plaats van echte COLA. Je honger stil je ook met een simpel tussendoortje dan met een geballenseert etentje. Maar ik begrijp het.Het is moeilijk voor je, omdat jij die ene afwijking hebt. Dat je niks hoort..Maar zal ik je vertellen. Een jongen die niks hoort heeft een groter hart1 Wallah dat spreekt e eerder aan. Ik hoop dat er veel meisjes zijn die je kunne helpen. Want ik weet dat jij dat eigelijk wil. Anders was je hier iet terecht gekomen.
KUS...

07-07-2002, 12:53


ik wil niet lullig doen maar gisteren zag ik op tv een apparaatje waarmee je weer kunt horen...heel ingewikkeld allemaal...maargoed..allah heeft iedereen wat gegeven en daar moet men maar blij mee zijn...k bedoel je hebt een toffe baan een leuke omgeving..skoun fhelek? en niemand is perfect...inchaillah zal geluk jou pad kruisen neem dat van mij maar aan...

07-07-2002, 13:05
Salaam marocboy.......

Ongelukkig zei je ...
Zoals ik net las ..heb je het goed voor elkaar...je bent timmerman.... een jongen met een goed hart, rustig, hebt geld zat..slimme jongen die aan zijn toekomst denkt. Je ziet niet vaak dat een jongen van 20 al zover is..dat ie aan zijn toekomst denkt.
Wat ik ook las is dat iemand reageerde dat je liefde mist...(een vrouw) in je leven...!! Is dat ook de werkelijke reden....??
Of kan het ook komen omdat je zo vaak van huis bent?? Ik bedoel je werkt ook in het buitenland...Dooor heimwee?? Woon je nog bij je ouders of alleen?? Voel je je altijd ongelukkig of is dit alleen maar bij vlagen...?? Ik stel veel vragen....ik ben namelijk erg nieuwsgierig en heb ook meegemaakt dat een vriendin zich zo ongelukkig voelde dat ze pogingen heeft gedaan tot zelfmoord.....En dat praten over je gevoelens wel nodig is.

En je bent doof....Nou niemand is perfect!! Ik heb bijv een huidziekte die nooit meer overgaat....Klinkt lang niet zo erg....maar voor mij is het iets waar ik mee zit.

Heb je behoefte om met iemand te mailen...dan mag je me mailen...mrs_jamila@hotmail.com


Liefs Jamila

07-07-2002, 20:05
salaam allemaal, bedankt voor reageer..

ik vertelt over stuk.......
Ik woon bij mijn ouders.
Maandag t/m Vrijdag:ik werk ..daarna thuis blijven.En twee keer per week ga ik naar sportschool... Fitnessen.IK heb geen heimwee..
Soms slaap ik in hotel.. bijv als mijn collega en ik werken in Gronningen,Drente ,Venlo,enz..... Maar mijn baas betaalt alles voor hotel en eten.
Zaterdag:mijn neven , vrienden en ik gaan naar buiten.BIJV.. voetbal spelen ,naar buurthuis of naar centrum.Avond gaan we naar cafe en soms naar bioscoop.
Zondag:ik blijf altijd thuis. speel ik playstation2 , kijk ik naar film(video)
of internet....

Niet om materiaal..bijv. geld, auto, vaste baan.
ik ben niet giergige.ik geef altijd (geld) aan mijn zusje en broertje,vooral mijn broertje... 11 jaar oud. (behalve mijn broer en zus).bijv Mijn zusje vraag aan mij:ik heb 50 euro nodig om kleren kopen,dan ik geef gelijk aan mijn zusje..

Veel marokkanen meisjes willen trouw met mij,maar antwoord ik... NEE
Ik zie zo leuk leven,maar voel ik nog steeds..........

beslama

Pagina's : [1] 2