Bekijk volle/desktop versie : Ik snap niks van



Pagina's : [1] 2

06-07-2002, 22:30
salaam allemaal

ik heb goed hart,lief jongen en goed mens.[ geen player of criminaliteit']
ik hou niet van macho of stoer doen.
ik ben 20 jaar oud.

ik ben timmerman, vast baan en 1 dag naar school.
mijn collega"s en ik werken heel in nederland en ook buitenland..Belgie
Frankrijk,Duitsland en Etsland...

ik heb goed sparen voor geld.Ik heb nu al 22.000 euro ( 48.400 gulden)

Ik heb eigen auto.VW GOLf III GTI.

ZO ZIE IK .....................TEVREDEN

MAAR IK VOEL ALTIJD ONGELUKKIG LEVEN.

kan iemand advies of reageren

beslama
MAROCBOY

06-07-2002, 22:32


HEB JE EEN VRIENDIN???

06-07-2002, 22:33
WAT IK DAARMEE BEDOEL IS..MISSCHIEN MIS JE WEL LIEFDE IN JE LEVEN...

06-07-2002, 22:34
salaam

ik heb ff zin vergeten.

IK BEN DOOF

beslama

06-07-2002, 22:37


salaam Hindaatje

ik heb geen vriendin...
ik ben vrijgezel.


beslama

06-07-2002, 22:38
misschien ben je even in een dipje??? Je bent pas 20...wie weet wat je op je pad tegenkomt?


06-07-2002, 22:48
BEN JE DOOF???...FF SERIEUS....DUZZZ JE KAN NIX HOREN??

06-07-2002, 22:53

Citaat:
Origineel gepost door Hindaatje
BEN JE DOOF???...FF SERIEUS....DUZZZ JE KAN NIX HOREN??
tuurlijk is hij serieus
anders zegt hij het toch niet
hindaatje ik weet het is moeilijk om serieus te zijn maar probeer het toch maar

06-07-2002, 22:54
jahh...weet ik veel...en als dat zo is vind ik het heeel lullig voor je(en chemie dit keer ben ik echt seri )

06-07-2002, 22:58
Heb geduld MArocboy, en vergeet niet te genieten van de kleine dingen om je heen die je vergeet aangezien ze er dagelijks voor je zijn.

JE moet het jezelf een beetje aanleren door beter te observeren:
Kijk naar de wolken, het grasveld, spelende kinderen, en dat soort zaken, en ontdek hoezeer je het treft.
Droom en geniet!

07-07-2002, 00:05
salaam allemaal

Hindaatje,

ik ben echt doof Wallah.

he Kenitrya