Bekijk volle/desktop versie : wat mij overkomt!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

08-08-2003, 00:13
dit is echt ongelofelijk...!!

zit net halfuurtje 45 minuten geleden rustig te computeren..beetje msn..beetje forums checken..je weet wel...hoor ik ineens een vet harde knal..ik denk waaaaaaat..oorlog breekt uit ofzo..loop naar het balkon..ligt er gewoon een dikke steen op het balkon met een briefje erop "wil je neukexn" ...dus ik loop naar beneden...met de gedachte van ooh is een klein buurtjongetje die denkt grappig te zijn..

staan daar gewoon 3 jongens...minimaal 20 jaar oud...allemaal vieze gore xxxxxxxxxxxx dingen tegen mij te zeggen..dat ze me willen ..... etc etc!!!!!

ik loop op die jonge af en sla hem..klaar..loop weer naar binnen..10 sec later staan ze onder mn raam te bleeeeeeren..safi..toen belde ik mijn broer..

loop terug naar buiten...kijken wat ze nogmeer voor toffe dingen te zeggen hadden....nou toen kwam er iets uit...zooo dat krijg ik nieteens over mijn lippen heen...
dus ik sla hem weer...die mafkees...nou voordat ik terug kon lopen hooked hij me gewoon tegen mn oog aan...ik ben echt in shock...
sneetje in mn wenkbrauw en als ik een blauwoog heb vermoord ik hem....

mijn broers zijn er nog niet..maar zodra hun komen word er iemand vermoord in eindhoven...



:traan2: hoe kan dit nou...waar is het respect gebleven...

08-08-2003, 00:15


for real

08-08-2003, 00:16

Citaat:
Origineel gepost door Chaimaatje
dit is echt ongelofelijk...!!

zit net halfuurtje 45 minuten geleden rustig te computeren..beetje msn..beetje forums checken..je weet wel...hoor ik ineens een vet harde knal..ik denk waaaaaaat..oorlog breekt uit ofzo..loop naar het balkon..ligt er gewoon een dikke steen op het balkon met een briefje erop "wil je neukexn" ...dus ik loop naar beneden...met de gedachte van ooh is een klein buurtjongetje die denkt grappig te zijn..

staan daar gewoon 3 jongens...minimaal 20 jaar oud...allemaal vieze gore xxxxxxxxxxxx dingen tegen mij te zeggen..dat ze me willen ..... etc etc!!!!!

ik loop op die jonge af en sla hem..klaar..loop weer naar binnen..10 sec later staan ze onder mn raam te bleeeeeeren..safi..toen belde ik mijn broer..

loop terug naar buiten...kijken wat ze nogmeer voor toffe dingen te zeggen hadden....nou toen kwam er iets uit...zooo dat krijg ik nieteens over mijn lippen heen...
dus ik sla hem weer...die mafkees...nou voordat ik terug kon lopen hooked hij me gewoon tegen mn oog aan...ik ben echt in shock...
sneetje in mn wenkbrauw en als ik een blauwoog heb vermoord ik hem....

mijn broers zijn er nog niet..maar zodra hun komen word er iemand vermoord in eindhoven...



:traan2: hoe kan dit nou...waar is het respect gebleven...
Respect??? Dat komt niet voor in hun woordenboek... Zal ik ff komen, ff een paar stoten uitdelen. Ben toch in de stemming vandaag...

08-08-2003, 00:16

Citaat:
Origineel gepost door Danoontje
for real


VIND ER NIETS GRAPPIGS AAN...SUKKEL!!!!!!

08-08-2003, 00:17


je had die baksteen moeten teruggooien

08-08-2003, 00:17

Citaat:
Origineel gepost door JANACHMED
wollah als ik vlakbij woonde had ik direct gekomen ...
tfoe 3la mafkeze !!!

niet normaal of wel!!!!!!!

ben ook zo over de zeik...snap het echt niet...

08-08-2003, 00:18

Citaat:
Origineel gepost door achie25
Respect??? Dat komt niet voor in hun woordenboek... Zal ik ff komen, ff een paar stoten uitdelen. Ben toch in de stemming vandaag...
daar heb ik mijn broers voor...als ze nog komen tenminste

maar bedankt...

08-08-2003, 00:20
Zulke jongens moet je Gewoon over rijden

Stomme joden

zielige poepvlekken


08-08-2003, 00:20

Citaat:
Origineel gepost door chabab
Zulke jongens moet je Gewoon over rijden

maar dat is zonde van de auto

Stomme joden

zielige poepvlekken

zonde van die 206

08-08-2003, 00:21

Citaat:
Origineel gepost door Chaimaatje


VIND ER NIETS GRAPPIGS AAN...SUKKEL!!!!!!


is het echt gebeurt ze3ma?
wel knap van je dat je ze stoten geeft

ayaaaaaaaaaaakisch

08-08-2003, 00:22

Citaat:
Origineel gepost door JANACHMED
meskiena


als je je niet veilig voelt daar ..,,

je weet den haag te vinden he

serieus!
lief van je...maar het gaat wel...ga zo gewoon ff op de bank liggen..heb super hoofdpijn..

maar bedankt...

ooh me broers zijn er..moet ff gaan....

08-08-2003, 00:23

Citaat:
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN
zonde van die 206
iwa ja

Ze zijn Zooooo F.ucking lage mensen

je slaat toch geen meisje of gaat stenen in iemands huis gooien

Wallah als ik het was geweest had shie bank of stoel naar beneden gegooied

08-08-2003, 00:23



Citaat:
Origineel gepost door JANACHMED
meskiena


als je je niet veilig voelt daar ..,,

je weet den haag te vinden he

serieus!


uuuuuuuuuuuh JANACHMED k heb ook ruzie met de hele buurt maar weet den haag niet te vinden wijs jij me de weg?

08-08-2003, 00:24

Citaat:
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN
zonde van die 206

08-08-2003, 00:30
isch goeeeed dan maak wel glijk een afspraak bij de kaakchirurg je weet het wachtlijsten in nl

Pagina's : [1] 2 3 4 5