Bekijk volle/desktop versie : *.*.*Msnnicknames&&Msnplaatjes*.*.*



16-01-2007, 19:20







16-01-2007, 19:23


Yeaaaaaaaaaaah!

16-01-2007, 19:24
iiK heb hier wat Nicknames als jullie ze leuk vinden...

16-01-2007, 19:25
Only U Can Make Me Feel....Players Moet Je Kunnen Dissen..Nooit Missen En Uit Je Gedachten Wissen..



..Je Kunt Geen Nieuwe Horizon Ontdekken Als Je De Kust Niet Uit Het Oog Durft Te Verliezen..


..I Love You More Than A Few Words Can Say..



..Al I Wanna Do Is Love You..



..Got My Eyes On You..


..Youre The One I Adore..



..I Can Call U My Baby Boy And You Can Call Me Youre Baby Girl..


..Its Never To Late To Fix A Broken Hart..Because I Believe In A Thing Called Love..



..Wathever Happens Happens For A Reason..



..My Eyes Adore U..



..Zonder Vrienden Ben Je Nergens..

17-01-2007, 10:16


Kijk niet naar mooie gezichten die spoedig zullen vergaanxKijk naar mooie harten die eeuwig Zullen BESTAAN!!!x

Als je wist wat ik voelde zou je nu bij mij zijn als je wist wat ik voelde had ik nu geen pijn..

I'm NoT YoUrE BiTcH i'm nOt YoUrE wIfE,i'm A MoCrO gIrL 4-lIfE

xxVertel niemand je gevoelensxvertel niemand je geheimenxWant wie vandaag je vriend isxKan morgen je vijand zijnxx

17-01-2007, 10:16
Ik Streef Naar Succes En Ik Boek Resultaat..

..You Talk So Much But It I Al Bla Bla Bla Bla..

..Ik Behandel Liefde Zoals Het Mij Behandelt Mocht Het mij steken dan zal ik bloeden..

..Dit Leven Is Niets Dan vermaak en spel..

..Ik heb liever vijanden dan valse vrienden..

..Je lan alles van me stelen maar mijn hart steel je niet die moet je verdienen..

17-01-2007, 10:18
I wish i could turn back the time..

..Why dont you go youre way and il go mine..

..Wie niet in zichzelf gelooft is geen gelovige..

..Verliefd worden doe ik vaak maar deze jongen heeft mijn hart geraakt..

..Laat een vrouw nooit huilen want allah telt haar tranen..

..Dont even think about it..

..Niemand Weet wat er leeft diep van binnen in mij..

..Waar ik op vertrouw en wat ik volg dat blijft mijn hart..

..Als Tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug dan klommen we met ze allen naar de hemel en brachten we je terug..

..Wachten op een jongen die jou niet ziet staan is het zelfde als wachten op een druppel uit een gesloten kraan..

..Jij bent mijn schoonheid dat is geen mening maar een harde feit..

..Je ziet een jeblie komen en een riffie gaan maar alleen in je dromen kan je een fessi verslaan..

..Wathever happens happens for a reason..

17-01-2007, 10:20
Alles wat ik wil, is een boy als jij die niet bedriegt, mijn dromen waarmaakt en niet liegt.!!

Life goes on and will not wait for no one, So life your life as if everyday could be your last !!

2 lips , 1 kiss, 2 minds ,1 thought, 2 bodies, 1 feeling, 2 hearts ,1 LOVEE(l)

xIf I could Change The alphabet I would Put "U" And "I" Together..x

xJe maakt me verlegen met je mooie woorden, Ik bloos helemaal van je lieve lach, Maar dat ik je leuk vind , TAZZZ dat had je gedacht x

_x(f)Only You Can Make Me Feel This way(f)x_

xCrazy for u in my eyez you are pricelezzx

...Er is Maar eentje waar ik voor leef, Maar eentje om wie ik geef!!!.....

°My thoughts Are Flying Away To Him, No Matter What He Does°

_°_THe Spel Has Been Broken I Loved You So..Freedom COmes When You Learn To Let go.. Learn to say Goodbye..._°_

xBoy I Need You next to me And I'm Hungering for your touch... Caught up in the memories And You're All I'm Thinking Ofx

De profeet (vzmh) zei: Wees tevreden met de dingen die Allah je gegeven heeft, En je zult tot de rijkste Behoren....

x_xHet waren je Ogen die Me Aanspraken, Mijn Gevoel Die BLeef Hakenx_x

xVerlaag je nooit tot iemand die je haat, want Wanneer jij in de hemel bent neemt Allah Wraak!!!x

xJe Ben Mijn Marokkaanse Schoonheid, Het iS Geen Mening Maar een Harde feit!!!x

(x)Me And You Against The World(x)

Zoek Vandaag Nog Kennis Zoek Vandaag Nog Naar Jou Heer,Wie Weet Ben Je Er Morgen Niet Meer

..Its Never To Late To Fix A Broken Hart..Because I Believe In A Thing Called Love..

..Wachten op een jongen die jou niet ziet staan is het zelfde als wachten op een druppel uit een gesloten kraan..

Ik heb Pijn en verdriet, de 2 dingen die jij niet inziet..

H0w could you diss me..If you kn0w 0ne day you'll miss me..?!

17-01-2007, 10:21
x!!!xLoVinG SoMeOnE iS GiVinG ThAt PeRsOn The PoWeR 2 HuRt YoUx!!!x

Je Zegt Je Bent Gevaarlijk En Je Wilt Me K0men Klappen...HAHAH Ik N0em Je Mister Bean Want Je Maakt Te Veel Grappen

Linkerbil Ik Hield Van Jou, Rechterbil Ik Bleef Je Trouw, Maar Scheiden Is Wat Onze Spleet Wou...

Toen ik je voor het eerst zag, werd ik gek door je lieve lach, je mooie zoete gezicht, waar me ogen op waren gericht, toen we met elkaar hadden gepraat, wist ik dat we voor elkaar waren gemaakt, lieve.... mijn hart hoort bij de jouwe, daarom zal ik altijd van je blijven houden..!!

If You Love Me, Say It - If You Trust Me, Do It - If You Want Me, Show It - If You Need Me, Prove It !

Als Iemand Je Verlaat En Je Loontje Je Bespaart, Moet Je Niet Huilen Want diegene Is Jou Tranen Niet Waard

Schoonheid, Schoonheid, Wat Stelt Dat Nou Voor... Als Je Van Binnen Verrot Bent, Door En Door... ?!

Wat kom je mij nou hate? Wat kom je mij nou krake? Wat zit je achter je pc mij zwart te make? Doe alsjeblieft niet zo stoer mafkees, pak je balle op en zeg het recht in m'n face

xHet waren je ogen die me aanspraken, Mijn gevoel die bleef hakenx

(f)HArd maaR op RecHT & TocH KrIjg Ik ResPECt Wat BEreiK Je IN jE lEveN Als je DE waARheId BEdeKT(f)°

Sunshine,U R My (#)Shine. U Make Me ,When Skies R Grey. U'll Never Know Dear,How Much I (l) U. Please Dont Take My (#)Shine Away

(f)THis feels Like It Did When We first Met (f)

xSchatje Het Doet Pijn, Met Het Idee Dat Je Niet Hier Bij Me wil Zijn x

Ik wil Jouw In me leven En Ik wil Je nooit Meer kwijt Ik wil JOu alles geven Schatje Je krijgt Geen spijt

xEverything THat Has a beginning Has an Endx

...Shame I Feel For you, Pain I Feel For You...

xDon't Say Goodbye Cus If You Say That Word My Heart Can't Survivex

"Where heaven meets earth, I find you."

Ik Weet Niet Wat Ik Wil..Ik Weet Niet Wat Ik D0e..Dingen Die Ik D0e Maken Mij M0e..

Wat z0u Je D0en Als Palestijn..? Wat Z0u Je D0en In Deze Staat..? Als Jij Alleen Maar Lijd Maar Geen F0ut Begaat..?

17-01-2007, 10:21
I hate him for leaving when I thought he never would ... but I love him for staying when I was putting him through so much"

"It's not that I am afraid to die, it's if I die, who will love you as I do?"

"There are a hundred reasons why I should give up, but you're the one reason I keep going."

"If you're not naughty go to your room. If you are, come to mine."

. . ..x..I've learned that the 1 U fall in l0ve with, isn't always there 2 catch U..x.. . .

"Deep in my heart, I'm suffering, knowing that I've lost you. On the outside, I'm living, pretending that I've forgotten you"

"I just want one day to go by where I'm not pretending I'm happy!"

"I realized that l0sin U, didn't have 2 mean I l0st me"

"The one thing in life that hurts most is to know the one person you'd die to be with, could only be with you in heaven."

"My biggest fear is never l0vin' any0ne again the way I l0ved U"

"You once told me that in order to be loved you must first love yourself. You should follow your own advice."

"If I could control my heart, I would stop it from falling in love with you...."

"I'll never forget how you broke my heart, and you will never forget how I found someone to fix it."

"If only forgetting you was as easy as loving you."

"Don't cry because it's over, smile because it happened."

I'm glad I walked away, but U know U'll always B the first real l0ve 4 me.

нσєνєєℓ вℓσєd∂ мσєт єя иσg ѕтяσмє&#1080 ;, нσєνєєℓ мσєт к єя иσg ѕℓααи, нєт нєєfт gєєи zιи σм тє ρяαтєи, ωαит кℓαρρєи кσмєи нαяdєя ααи!!

xDe ogen die tranen laten uit liefde voor Allah zijn de ogen die het paradijs zullen zien x

#ღAll My Sunshine Turned Int0 Rain, I D0n't Wanna Feel That Way Again..ღ#

xZoek Toevlucht All1n Bij Allah,werp je neer, huil & laat je gaan.Waarlijk Zal Allah Je belonen Met ELke Geduldige Traanx

17-01-2007, 10:22
x_xTHere When I Call , THere When I Fall I Want A BoY LiKe You And THat's ALLx_x

Ik heb gezw0ren 0p mijn graf..Dit spel maak ik af..De pijn die ik niet weg kan sp0elen..Krijg jij 10 X harder te v0elen.!!

Dat het leven door gaat spijt me zeer Liever met een ander dan met jou in de weer
De spiegel verandert bij jouw aanblik in scherven Want jij weet alle lucht te bederven

Fxck Integratie In Deze Populatie Maak Je Niet Druk Over MIJN Situatie Want Je Bent
Een Neppe MocroGuy Duz Jammer Voor Jou Niet Welkom Bij Mij

jij verdient een schop van een ezel en dan precies in je ballen zodat je geen natuurrampen kan maken die op jou lijken

negatieve uitstralingen....paranoia mensen...negatieve mensen...met positieve wensen

ik zal de haat overleven de liefde een kans geven slechte mensen ontwijken en mijn einddoel bereiken

S0ms Is Het Leven Echt Veels Te Vaag.. Want Een Klein Beetje Respect Is Al Te Veel Gevraagd

0nze Liefde Samen Mixen En Gedachtes Zwaar Mengen.. Met Tranen In De 0gen Gev0elens Te Vertellen.. Je Maakt Me Wreed Verliefd..

Playen Als Een Player.. Flashen Als Een Flasher.. Ik Dacht Gewo0n Niet Na.. Nakken Als Een Nakker Do0r Het Leven Gaan..

Je Bent zO Verliefd ,, Dat Je De fOuten Niet Wilt Zien.. tOt Op Een Dag Je Ogen Open Gaan.. Je Zwijgt, Maar Je Bent Niet D0m.. En Keert Het Spelletje Gewo0n Om..

Girlz ,, 0nth0u G0ed.. Players M0et Je Laten.. VoOrdat Ze Je Met Een Slechte Naam Verlaten..

Mij Is Verteld Dat Echte Liefde Niet Bestaat...Vertel Het Me Hart Die Nu Van De Pijn Vergaat

Soms Gebeuren Van Die Dingen Die Je Totaal Niet Verwacht En Die Doen Je Vergeten Hoe Je Lacht....

Islam is a way of life, try it. Islam is a gift, accept it. Islam is a journey, complete it.

Islam is a struggle, fight for it. Islam is a goal, achieve it. Islam is an opportunity, take it.

Islam is not for sinners, overcome it. Islam is not a game, don't play with it. Islam is not a mystery, behold it.

17-01-2007, 10:23
Islam is not for cowards, face it. Islam is not for the dead, live it. Islam is a duty, perform it. Islam is a treasure (the Prayer), pray it.

Men Zegt Dat Liefde Niet Te Beschrijfen iis Niet Met iinkt Niet Op Papier,Jij Kan Het Wel Beschrijven Jammer Genoeg Ben Jij Nu Niet Hier...:>

(K)habibi...shouf........ana(K)

i feel something in my heart.it's like a little flame.everytime i see you this flame lights up.this flame is special for you (K)

Als jij een traan was zou ik nooit meer durven huilen...bang om jou kwijt te raken.....

Als jouw hart een cel is, wil ik levenslang!

He is perfect, he is fine, don't forget..he is mine!

Heeft een jongen 3 meisjes dan is hij stoer, heeft een meisje 3 jongens, dan is ze een hxer

i dropped a tear in the ocean...Whenever they find it, I will drop loving you...

Geen zee is mij te diep, geen rivier is mij te breed, maar in jouw ogen verdrink ik

...xNeem mijn hart en bescherm het met de jouwex...

...xLiever iemand kwijt zijn waar je echt van houd, dan iemand houden die je toch nooit zal missen!x...

"Degene die op zoek is naar kennis, is het Paradijs wat hij zal vinden, en degene die op zoek is naar de zonden, is de Hel wat hij zal vinden."

Wie lachend een zonde begaat zal de Hel huilend binnen gaan. Wie Allah {swt} huilend tevreden stelt zal het Paradijs lachend binnen gaan. "

"Wie denkt een betere vriend dan Allah {swt} te hebben, kent zijn Schepper niet goed. Wie denkt een grotere vijand te hebben dan zichzelf, kent zichzelf niet goed."

"De zorg voor deze Dunyaa (wereld) is de duisternis in ons hart, en de zorg voor het Hiernamaals is het licht in ons hart."

"Wie in Allah en de Laatste Dag geloof laat hem het goede zeggen of zwijgen"

Ik Ben Gek Op Een Gek Maar Weet Je Nou Wat Het Gekke Is Dat Die Gek Ook Gek Op Mij Is Gek

Alatief Alatief Wat Vind Ik Jou Lief

"Wie goed doet, doet dat ten voordelen van zijn eigen ziel. En wie kwaad doet, doet dat tegen zijn eigen ziel. Tenslotte zult gij tot uw Heer worden terggebracht..."

17-01-2007, 10:25


kom geef je je hand geef ze allebei en zeg dan dat je niet kunt leven zonder mij

violen zijn blauw rozen zijn rood en de geur van de toilet doet me denken aan jou

SCHRIK NIET !!!! ben naar de dokter gegaan hij vertelde me dat ik steentjes in me nieren zand in me lever en jou in me hart

ik heb geleerd dat 1 minuut 60 seconden heeft maar ik heb ook geleerd dat 1 minuut zonder jou levenslang duurt

ik zit buiten op de bank helemaal alleen ik kijk naar boven en zie je ogen en zucht want ooh wat mis ik jou

wallah meh je hebt styl jou styl is goedkoper dat de versace uit turkije

Samen door het leven..Een hechte, serieuze band...Als het om oprechte liefde gaat...Zal hij vragen om je hand

Ben wel klein....maar nog steeds te hoog gegrepen voor jou

I realy like what you've done to me..I cant really explain it, I am zo in to you

Gataar is mijn tweede naam...Dus dOllen met mij is niet tOegestaan...Ik ben marOkaan...En adviseer je nu Om Opzij te gaan

Roddel Maar...Maak Me Maar Bekend...Laat Zien Dat Je 100% Fan Van Mij Bent

Liefde Is Moeilijk...Liefde Is Zwaar...Ik Hou Van Jou Wist Jij Dat Maar...!

Geloof In ALLAH En Wees Niet Eigenwijs...ALLAh Is De Gene Naar Wie Ik Wijs...Volg Hem En Je Vind De Weg Naar Het Paradijs...!

Je Mag Me Haten...Je Mag Me Vies Aankijken...Je Mag Over Me Praten...Maar SgatJee...ik Zal Me Nooit tot Jou Niveau Gaan Verlagen

De ideale man rookt niet, drinkt niet, flirt niet en bestaat niet

als ik jou niet had, had je mij niet

Tranen in mijn ogen ......... Tranen om jou ...... Tranen die beseffen hoeveel ik van je hou

ik wil je gaan bellen omdat ik je mis....en dan gaan vertellen...dat mijn liefde voor jou nog steeds niet over is

Ik hou nu al meer van je dan toen ik deze zin begon

Ik zat bij wiskunde te denken aan jou! maar ik kon maar niet berekenen hoeveel ik van je hou!!

Het is liefde. Het is trouw. Het zijn 4 woorden: ik hou van jou

Als jij een traan was zou ik nooit meer durven huilen...bang om jou kwijt te raken

Ik zoek een woord...een woord dat niemand kent...een woord dat zeggen wil dat jij de liefste en de mooiste bent...!!!

Als praatjes gaatjes zouden vullen dan had elke marokkaan een schoon gebit

Hij gaf me een roos en zei: als tie verwelkt kom k terug.. bleekd ie roos van plastic te zijn

Ieder mens heeft er recht om lelijk te zijn maar jij hebt er echt een misbruik van gemaakt

Hij wilt een leven met je delen maar hij heeft er geen een

Een Vrouw Is Als Een Cadeau.. Die Alleen Uitgepakt Mag Worden Door Die Ene Speciale Man

Inta Habibi, Hayati, Alby, Nassibi...True Love Is Hard To Find But Not Impossible

Fuck the intergatie lang leven de tweede marokkaanse generatie dit type ik uit motevatie en insperatie so FxCK de DiSCRIMINATIE

Mijn Goeiste vak Is Nederlands! Had jij Niet Gedenkt He

Mijn hart st0nd stil.. De vlinders in mijn buik gingen tekeer.. Wat een blik van j0u wel niet aanrichten k0n

Waarom Heeft Allah Ons 2 Handen & 2 Benen Gegeven, 2 Ogen 2 Oren Gegeven? En Maar 1 Hart? De Ander Moet Je Nog Vinden

Mijn sluier, een onderdrukking?Ik zie het meer als een redding.Het is een deel van mijn schoonheid en iets waar ik voor strijd

Respect dat ik vraag, voor de hoofddoek die ik draag

LA ILLAH HA INALLAH.. deze mooie worden die onze zielen doen zuiver...deze mooie
woorden..die de ongelovige doen huiveren...

To ThanK ALlaH Mij BessInG Thank HiM MIj The BeaTiFul Family ANd WoNdeRFul
FrienDS Just beLieve IN ALLAh 100%

je bent te lief(L)je bent een schat (L)iemand als jou heb ik nog nooit gehad (K)(K)i love you !!

liefde is net als prikkeldraad, je houd vast, je laat los, je hebt pijn

Liefde geve is speciaal,, Maar liefde van jou ontvanen is 't mooiste van allemaal..

een plekje in mijn hart, speciaal voor jou,omdat ik mega veel van jou hou!!!!!(L)

jij bent zo bijzonder, weet dat ik heel veel van je hou, mijn dromen beginnen en eindigen met de gedachten aan jou!

op de dag dat jij geboren werd regende het, het regende niet zomaar, het was de hemel die huilde om het verlies van zijn mooiste ster

l hayat is het leven, doenya is de aarde, alleen zonder jou hebben deze twee woorden geen waarde


wanneer ik in je ogen kijk, voel ik de inspriratie in me hart komen, een lange leven met jou, is een van mijn mooiste dromen


ik wist het meteen, ik was de klos, die ogen van jou, laten me niet meer los

ik heb geen hart van goud, geen hart van zilver, maar wel een hart die van jou houdt

ik ben wie ik ben, wie ik ben is wat jij ziet, wat jij ziet is was jij oordeeld, wat jij oordeeld ben ik niet!!!!!!!!


je ogen zijn mijn zicht, jou handen mijn gevoel, je liefde mijn wens en jou hart mijn doel


het pad dat je gaat, is het pad dat je kiest, de dag dat je aarzelf is de dag dat je verliest


mocht ik je leven vervagen, weet dat mijn hartje je mee zal dragen, tot het einde zal ik naar je vragen, tot de laatste dag van mijn dagen

17-01-2007, 10:26
IiK hoop dat jullie ze leuk vinden...
Als er meer fans zijn ga ik iNshallah vanavond verder anders m0rgen..
Beslamaa xxxjes mOcrOzina

17-01-2007, 15:40





Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144