Bekijk volle/desktop versie : relatie beginnen met



27-12-2006, 11:42
iemand die al kinderen heeft uit een mislukte relatie!
wie zou dat kunnen?

27-12-2006, 12:20


Waarom niet? Je gaat voor de man en niet voor de kinderen

27-12-2006, 12:49

Citaat door Brunette_:
Waarom niet? Je gaat voor de man en niet voor de kinderen


Ben ik met je eens !

je gaat voor de liefde, de rest is bijzaak, dat neemt niet weg dat je niet goed voor die kinderen moet zorgen ..

27-12-2006, 12:50

Citaat door Brunette_:
Waarom niet? Je gaat voor de man en niet voor de kinderen



Desondanks, blijft het een moeilijke beslissing. Hij heeft een vrouw met een ander kind, er blijft altijd een ''band'' bestaan met zijn ex-vrouw, iets wat je als zijn huidige vrouw nooit zal hebben met dat kind.

Kortom; Moet zeker over nagedacht worden, wil liever een man die nooit gehuwd is geweest inscha allah.

27-12-2006, 16:17



Citaat door Tangaoui89:
Ben ik met je eens !

je gaat voor de liefde, de rest is bijzaak, dat neemt niet weg dat je niet goed voor die kinderen moet zorgen ..



27-12-2006, 16:17
oke netjes!!

27-12-2006, 16:19

Citaat door Endless:
Desondanks, blijft het een moeilijke beslissing. Hij heeft een vrouw met een ander kind, er blijft altijd een ''band'' bestaan met zijn ex-vrouw, iets wat je als zijn huidige vrouw nooit zal hebben met dat kind.

Kortom; Moet zeker over nagedacht worden, wil liever een man die nooit gehuwd is geweest inscha allah.



Ja dat wel maar als je echt van die man houd, houden die ex en die paar kinderen je niet tegen.
Hij zal altijd contact blijven hebben met zijn ex zeg je, ben je bang dat hij dan weer voor haar kiest? Het is niet voor niets zijn ex, denk ik.

27-12-2006, 20:38

Citaat door Brunette_:
Ja dat wel maar als je echt van die man houd, houden die ex en die paar kinderen je niet tegen.
Hij zal altijd contact blijven hebben met zijn ex zeg je, ben je bang dat hij dan weer voor haar kiest? Het is niet voor niets zijn ex, denk ik.



Liefde overkomt, maar verstand blijft. Je blijft toch enige voorkeuren hebben, en wat ik vraag is niet hoog. Nee zeker niet bang, het is alleen moeilijk voor zo'n kindje, dan lijkt het net alsof je 'mama's plekje' ineemt. Is moeilijk voor zo'n kind, zou liever niet in zo'n situatie willen zitten.

27-12-2006, 21:03

Citaat door Endless:
Liefde overkomt, maar verstand blijft. Je blijft toch enige voorkeuren hebben, en wat ik vraag is niet hoog. Nee zeker niet bang, het is alleen moeilijk voor zo'n kindje, dan lijkt het net alsof je 'mama's plekje' ineemt. Is moeilijk voor zo'n kind, zou liever niet in zo'n situatie willen zitten.



Juist ja, daarom vind ik dat je niet moet scheiden nadat je een kind hebt gebaart. Maargoed, als ik in zo'n situatie zou komen zou ik het niet erg vinden. Dan wil ik heus wel de 2e moeder van dat kind zijn en hem/haar met liefde opvoeden

27-12-2006, 21:07
Alleen als zij een taille/heup-verhouding heeft van 67%. Dan neem ik haar kinderen op de koop toe!

29-12-2006, 03:10

Citaat door Mvr_Sabrina:
iemand die al kinderen heeft uit een mislukte relatie!
wie zou dat kunnen?



nee denk niet dat ik dat zou kunnen

29-01-2009, 12:40

Citaat door Mvr_Sabrina:
iemand die al kinderen heeft uit een mislukte relatie!
wie zou dat kunnen?


Is niets mis mee, heb je een pm-bericht gestuurd

29-01-2009, 12:44



Citaat door Brunette_:
Waarom niet? Je gaat voor de man en niet voor de kinderen



nee fout! als je voor die man gaat ga je ook voor zijn kinderen!

anyway ik zou er geen probleem mee hebben

29-01-2009, 12:47
gen probleem als je van hem houdt dan accepteer je alles dat van hem is en zo ook zijn kinderen,ik zou er geenmoeite mee hebben

had hier laatst nogeen discussie over met een vriendin, zij vond me maar dom dat ik er zo over denk.

ze zei: als jij een kindje had,dan zou hij jou nooooooooooooooooooooit accepterenen waarom zouden wij wel genoegen daar mee moeten nemem