Bekijk volle/desktop versie : wil trouwen met marrokaan

Pagina's : [1] 2

06-07-2002, 21:29

Citaat door girly:
wat moet ik doen wil met marrokaanse jongen trouwen en ik hou echt van hem maar wil geen moslim worden
.

06-07-2002, 22:38

girly als je geen moslim wilt worden dan denk ik da the tmoeilijk zal zijn want het is moeilijk te combineren natuurlijk maar i nwat precies wil je geen moslim worden door te bidden of varkensvlees eten? laat he tme weten beslama

07-07-2002, 18:37
ewa.

ik ben een nederlands meisje en ik ga wel moslim worden.
maar jah ik doe het niet voor mijn vriend.
want ik doe het al voor me zelf.(met heel mijn hart)
kijk en als je het niet wilt moet je het nartuurlijk ook niet doen.
want je moet het zelf willen met heel je hart.
het is niet iets wat makkelijk is en wat je zo maar doet.
maar hoe ziet je vriend het dat je het niet wil worden.
en weet zijn familie het dat je met hem wilt trouwen en dat je geen moslim wil worden???
wat vinden hun er van???
nou laat het me even weten.

beslama groetjes zohra

07-07-2002, 23:11
Voordat je met hem trouwt zou ik eerst alles te weten komen over de marokkaande cultuur.

Trouwens het is MAROKKAAN en niet marrokaan!

Ik zou het niet doen! wij marokkaanse meisjes hebben al moeite met de marokkaanse man laat staan een niet marokkaanse-meisje~.

08-07-2002, 10:15

Citaat:
Origineel gepost door Amoura
Voordat je met hem trouwt zou ik eerst alles te weten komen over de marokkaande cultuur.

Ik zou het niet doen! wij marokkaanse meisjes hebben al moeite met de marokkaanse man laat staan een niet marokkaanse-meisje~.
Amoura, in je profile staat dat je een man bent maar je spreekt over "wij, marokkaanse meisjes". Misschien dat je je profile moet aanpassen?

08-07-2002, 12:43
Doe wat je niet laten kunt der zijn genoeg Marokaanse niet moslims......... dus misschien komt je "droom"wel uit.

En anders ga je maar naar Marokko daar staan ze voor je te springen !1000%

08-07-2002, 15:21
Beste girly

Denk dat je deze vraag beter eerst aan je vriend kan voorleggen.
Want als hij het goed vindt is er toch verder geen probleem.
Als jullie samen maar gelukkig zijn.

succes

27-10-2003, 21:32
Een marokkaanse jongen mag trouwen met een niet moslim.

27-10-2003, 21:45

Citaat:
Origineel gepost door Amoura

mee eens

27-10-2003, 21:58

Citaat:
Origineel gepost door Kadisha
alleen met iemand van het boek, die zich ook aan de regels houdt.

27-10-2003, 21:59

Citaat:
Origineel gepost door girly
wat moet ik doen wil met marrokaanse jongen trouwen en ik hou echt van hem maar wil geen moslim worden
Hoe zie je de opvoeding van evt kinderen tegemoet als ik vragen mag?en wat is jouw geloof?

27-10-2003, 23:39
hey chocotoff even een vraagje wat bedoel je met het boek: christen, etc. iemand die gelooft?
En ik bedoel mijn ervaring en mening is dat iemand die christen is zich heel goed kan mengen met een marokkaanse man, kan trouwen zolang je je aan elkaar aan past, beetje mengen dus!Alleen ben het er mee eens dat t moeilijk is met kinderen en opvoeden maar zie ook dat veel gezinnen ook dat kunnen combineren.

28-10-2003, 06:04

Citaat:
Origineel gepost door Kadisha
klopt, maar de kinderen moeten islamitisch opgevoed worden

28-10-2003, 09:08
wat zeg je khadisha
een marokkaanse jongen mag helemaal niet met een niet nederlandse trouwen ( als zij geen moslim is ) hij is moslims denk ik
tenminste daar ga ik wel van uit
dus je moet niet iets zeggen wat niet waar is

28-10-2003, 12:04

Citaat:
Origineel gepost door magnia
wat zeg je khadisha
een marokkaanse jongen mag helemaal niet met een niet nederlandse trouwen ( als zij geen moslim is ) hij is moslims denk ik
tenminste daar ga ik wel van uit
dus je moet niet iets zeggen wat niet waar is
Ik ben geen moslima en ik weet blijkbaar veel meer dan jou een marokkaanse jongen(moslim) mag trouwen met een niet moslim meid.Zelf Solid hierboven geeft me gelijk

Pagina's : [1] 2