Bekijk volle/desktop versie : ...//Het LEven Van een Player\\...[WaarGEbeUrd]!!



26-12-2006, 14:57
Het gaat Om een JOnge Die een Player Is en die later Hard terug Word geplAyd....

Als jullie willen dat ik veder ga moeten jullie het seggenn



groetjes ihsane_dushii

26-12-2006, 16:19


w8 nog steeds op reactiessssssssss het is een goeie verhaal het is van een vriend van mij

26-12-2006, 16:19
begin maar
1e fan

26-12-2006, 16:46
HIer een Begin stukkje

Zomervakantie is afgelopen ..Ik ben al 2 dagen terug van marokko en nu begin ik het al te missen , tfoe wat moet ik hier in dit kikkerlandje!! Majah ik ben alweer een groep verder ..eindelijk groep 8, ik ben nu 12 jaar oud..Ik zit in de pubertijd ..steeds vaker kijk ik naar meisjes ..Ik vroeg me egt zelf af hoe dat komt , ik hoorde dat de de hormonen gewoon zijn , het hoort erbij nu op deze leeftijd ... Ik moet vandaag naar marokkaanse les.. iets waar ik helemaal geen zin in heb ..We zijn weer een paar dagen verder en nu kijk ik niet meer steeds naar meisjes maar naar 1 meisje ..meisje genaamd Ilham , ze zit in me klas .. Ze heeft prachtige groene ogen en mooi zwart haar , zo een mooi meisje heb ik nog nooit gezien ..Thuis denk ik steeds aan dat ene meisje .,


laat me het weten

26-12-2006, 17:04


ga verder met het ander stuk please please

26-12-2006, 17:12
hahah geduldd meer reac tiess

26-12-2006, 17:13
haha
oke
uuuuuuuuuuuuuuuuuuup

wel lange vevolgje

26-12-2006, 17:44
HIer Een VErvolgje...


Citaat:
ik ga naar buiten omdat mounir me heeft afgehaald( Mounir is hier pas komen wonen , hij woonde eers in Amsterdam Oost) .. Ik kan goed met hem omgaan ..We besloten naar Ilham te gaan die een paar straten verder woont ..We zien ilham en haar vriendinnen daar in het speeltuintje voor der deur zitten ...Ik en mounir gaan naast hun zitten ..Ik zag dat en mooi meisje haar vergezelde ..Een meisje genaamd Sabriye ..Op dat moment dacht ik dat ze nooit in mijn leven zal voorkomen , maar ik had het mis ..Ik keek ilham van top tot teen aan ..Sabriye werd en beetje jaloers maar waarom d8 ik inmezelf..Na een tijdje zie ik Sabriye steed vaker..Ze woont al haar hele leven voor mij en ik heb haar nu opgemerkt ..Ik praat steeds vaker met haar ..

Ik:Het lijkt me een aardig meisje zeg ik tegen mounir..
Mounir vertelt dat sabriye met mij verkering wilt..
Ik: Verkering!!.. Ik vind ilham leuk zeg ik tegen mounir ..
Mounirs broer Mohammed : Maar sabriye is beter
Ik besloot toch met haar te nemen , al voelde ik nix voor der ..Ik vond het leuk om tegen haar te liegen dat ik van haar houd , ...Ik had nog nooit gezoend en vandaag kam daar een einde aan ..Sabriye kwam naar me toegelopen en kuste me ik werd al snel rood en draaide me snel weer om .. Wat doe ik vraag ik aan mezelf ..ik vind haar niet eens leuk..maar iets zegt tegen me dat ik met haar moet spelen ..Me gedachte !! Dat leek me een goed idee.., al weet ik zelf niet waarrom!! EErste paar weken speelde ik me spelletje goed , maar langzamerhand wou ik dat doen met andere meisje .. ik wou veel verder gaan dan wat ik met sabriye deed..Ik besloot het uit te maken ..Dat deed ik op een domme manier..een manier hoe een player dat zou doen ..ik vertelde haar gewoon de waarheid ,dat ik al weken geleden wist dat ik niet van haar houd , eigenlijk dat ik nooit van haar gehouden heb ..en dat ook nooit zou doen!!! Ik vond het niet erg wat ik haar aandeed, ik zag tranen in haar ogen en ik lachte maar ..,Waarom lach ik ??Vond ik het dan zo leuk..!!

27-12-2006, 14:21
meer reactiess anders stop ik er meeeeeeeee

27-12-2006, 14:51
ga verder...

27-12-2006, 14:57
gaaa verder meiid..

27-12-2006, 17:05
vervolgje,,,...

Na een tijdje zag ik Sabrye weer op straat ..Ik kreeg een gevoel .., en gevoel dat zegt dat ik haar weer moet playe..Waarom !! Ik ben geen player zei ik in mezelf..ik doe het niet , maar de verleideing was niet te weerstaan en besloot haar weer te playe ..Ik had haar opnieuw gevraagd maar nadat ik goed met haar had gesproken ..ik zei tegen der dat ik veranderd ben , dat ik geen playertje ben .. dat ik nu egt van haar hou..Ze was zo blij en zei direct jah ..Yes dacht ik bij mezelf..Ik vertlde dat ik van der hield ., maar ondertussen zat ik naar haar goede vriendin Jessie te kijken ..
Ik: Wat is dat een lekker meisje
Mohammed: Ja he !!
Hij besloot haar verkering te vragen en het spelletje met mij mee te spelen ..Zo gezegt zo gedaan ..Na een paar weken besloten ik en mohammed hun de waarheid te vertellen , voor mootje was het wel wennen want dit was ze eerste keer dat hij iemand moet uitleggen dat hij nooit van haar heeft gehouden ..Bij mij was het een andere verhaal ..Ik vertelde me verhaaltje en ze huilde ..
Meisje:waarom jamal waarom !!?? Hou je van me ??
Ik: NEEH zei ik alsof het de normaalste zaak van de wereld was , ik deed dat nog met een glimlch erbij..Ze haatte me ..Zo erg dat ze haar vader zelfs wijs maakte dat ik haar heb gebruikt , haar heb geslagen ,wat helemaal niet zo is ... Die vader was razend en besloot achter mij en me buurjongens te gaan ..EErst vonden we het spannend ,mar langzamerhand begont het saai te worden , percies als de relatie tussen mij en Sabriye.. 1jaar lang probeerde hij ons te pakken , maar steeds waren we hem te slim af ..Ik hoorde dat Sabriye een broertje der bij heeft gekregen ..vanf die tijd zien we die vade amper buiten , we besloen Sabriye en der vader met rust te laten , omdat we geen problemen woude !! AL snel werd ik in mijn buurtje een player genoemd ..Ik vond het eerst wel leuk , maar kzag dat meiden nix te maken willen hebben met players ..dus kbesloot te gaan liegen dat ik geen player ben , maar ergens ver in mijn achterhoofd wist ik dat ik een player ben , wist ik dat ik het leuk vond mt meisjes gevoelens te spelen..Ik d8 nooit na dat dat me ook kon overkomen ... Neeh daar dacht ik niet aan .!

27-12-2006, 17:25


verderrrrrr