Bekijk volle/desktop versie : Torres minimaal tot 2008 bij Atlético Madrid



26-12-2006, 14:30
Atlético Madrid-aanvaller Fernando Torres zegt dat hij minimaal tot 2008 bij zijn club zal blijven. De Spaanse international werd afgelopen zomer veel in verband gebracht met Manchester United en Chelsea, maar de aanvoerder van Atlético Madrid wil zeker nog tot het einde van volgend seizoen in het Vicente Calderon blijven voetballen.

"Ik heb tot 2008 bijgetekent bij Atlético Madrid en ik heb mezelf voorgenomen om dat contract uit te dienen. Ik wil prijzen winnen met deze club", vertelde hij aan het Spaanse Interviu.
{adsense}
"Na het WK in Duitsland heb ik veel aanbiedingen gekregen om Spanje te verlaten, maar ik heb besloten om hier te blijven en nu hou ik me ook alleen nog maar daar mee bezig."

In het contract van Torres staat een clausule dat de prijs waarvoor Torres mag vertrekken 40 miljoen euro is. De aanvaller vindt zelf dat dat veel te hoog is. "Er staat in clausule in mijn contract dat ik voor 40 miljoen weg mag, maar volgens mij is geen enkele speler zoveel geld waard", aldus Torres.
{adsense}

26-12-2006, 16:02


Atlético Madrid heeft nog grote kans om CL te spelen, dus zo gek is zo'n beslissing niet.