Bekijk volle/desktop versie : Studie HBO-rechten



25-12-2006, 23:40
[ Wie o wie?? vertel r is wat over! ]

26-12-2006, 19:41



Citaat door meryam87:
Als je van stampen houdt..dan zou ik ervoor kiezen

Het is wel pittig dat kan ik je wel vertellen

wat wil je meer weten?



serieus?? k hoorde juist dat het met het leren wel meeviel maar dat je gwoon snel moet kunnen opzoeken en dat je die wetten en regels moet snappen. Maar jij doet de opleiding zelf of??

26-12-2006, 19:59

Citaat door meryam87:
Ja het klopt dat je de wetten op mag zoeken natuurlijk,
maar voor een aantal vakken moet je echt veel uit je hoofd leren hoor.




maar is het wel te doen of is het drama haha, want k kan best wel goed leren. werk je daarnaast trouwens ook nog aan projecten of werk je echt alleen naar die tentamens toe ??

Sorry voor de vele vragen!

26-12-2006, 20:08

Citaat door meryam87:
Iwa saffi, geen enkel probleem hoor meid

Ja,ook dit blok werk ik aan een project en de tentamens,maar wat je ervan maakt ligt natuurlijk volledig in je eigen handen.
Kijk als je het gewoon allemaal netjes bijhoudt, dan zou dat geen problemen moeten opleveren..




haha thnx schat

en krijg je ook les in computervaardigheden zoals acces en excel etc.? want dat haaaat ik hahaha, maar jij hebt het dus wel naar je zin tot nu toe??

26-12-2006, 20:14



Citaat door meryam87:
Ja , dat krijg je ook,maar puur om een beetje te weten hoe het allemaal in elkaar steekt.

Tot nu toe wel alhamdoelilah



oke lieverd bedankt voor de informatie en wie weet worden we binnenkort studiegenootjes



27-12-2006, 17:11
idd veel STAMP werk
zware opleiding
Hou je van Leren en elke dag achter je Boeken zitten ,dan moetje et gaan doen , anders niet

ik Doe die opleiding momenteeel ook op het HVU , maar ga ik der helaas mee kappen...( http://www.hvu.nl )

en in Februari insha alah Bedrijfseconomie of Accountancy volgen op het HVA. ( http://www.hva.nl )

03-01-2007, 01:38
ik heb een vraagje, als je afgestudeerd ben met hbo-rechten, is er wel veel vraag naar?