Bekijk volle/desktop versie : Vandaag heeft een oude vrouw mij geraakt...



Pagina's : [1] 2 3 4

25-12-2006, 19:39
Salaam people,

Ik moet dit ff kwijt. Er was een mevrouw bij mij op werk die boodschappen deed (kerst). Ze had een hele mandje vol.
Deze vrouw was rond de 75 zo...haar ene hand was verlamd...
Ik dacht wtf hoe gaat zij dit optillen, het waren 3 zaken.
Ik vroeg aan de manager of ik mee mocht lopen, me manager stemde toe.
Ze zou opgehaald worden door haar zoon. Ze zei dat miskiena met trots. Waarop ik antwoord: Maar mevrouw u heeft ook veel dingen voor hem gedaan. Toen zei ze maar ik heb andere zoons en kleinkinderen, die ik 10 jaar niet heb gezien ik dacht
Ze vertelde dat ze alleen was, haar man was al overleden en een zoon was ook pas overleden...

Ik hielp haar en vele Nederlanders lachten naar mij van
Toen wou ze haar portemenee pakken om mij te betalen (omdat ik die 3 zaken sjouwde).
Ik zo nee mevrouw ik heb het GRAAG GEDAAN Ze was miskiena heel blij en wenste mij een prettige kerst en zou me weer een x opzoeken op werk.

Toen ik terugliep, wallah liet bijna een traan vallen. Ik wist niet dat er zulke erge mensen waren. Ik dacht gelijk, had ik maar een oma dan zou ik echt elke dag op bezoek zijn....

Ik kwam thuis aan en vertelde het aan me moeder, waarop ze zei dat niet iedereen zo dacht als mij. Ik zei gelijk tegen me moeder als jij en me vader in de toekomst boodschappen of naar de dokter of iets maar ook dan sta ik voor jullie klaar. Ik breng jullie en haal jullie op! Ik ben jullie kind, jullie hebben mij zo gemaakt hoe ik nu ben! Waarop me ma glimlachten en zei inshallah a bentie.

Wou ik ff kwijt...

25-12-2006, 20:09


goed gehandeld meid!
ik heb zelf ook een tijdje met demente ouderen gewerkt, als je ziet hoe eenzaam ze zijn
kinderen die ze niet opzoeken etc, dan ga je echt bij jezelf nadenken, dat je dat zelf nooit je ouders aan doet!

25-12-2006, 20:10


Er zit een glimlach en een traan in het verhaal.

Maar een pluim voor jouw en moge meer mensen hier een voorbeeld aan nemen.


25-12-2006, 20:21

Citaat door meisje_99:
goed gehandeld meid!
ik heb zelf ook een tijdje met demente ouderen gewerkt, als je ziet hoe eenzaam ze zijn
kinderen die ze niet opzoeken etc, dan ga je echt bij jezelf nadenken, dat je dat zelf nooit je ouders aan doet!



Ik moest gelijk denken aan me oma, die ik verloor tijdens slachtfeest 2005...je kan ze natuurlijk niet echt vergelijken maar ik moest aan haar denken...en dat een mens zo een hart heeft

25-12-2006, 20:22



Citaat door gaviel:


Er zit een glimlach en een traan in het verhaal.

Maar een pluim voor jouw en moge meer mensen hier een voorbeeld aan nemen.




Mooi gezegd, thanxs

06-09-2007, 17:19
Ben er stil van geworden! Sta hier echt met een mond vol tanden.

07-09-2007, 16:33

Citaat door tetouaniia:
Ben er stil van geworden! Sta hier echt met een mond vol tanden.



Mooie tanden

07-09-2007, 16:39
Prachtig verhaal! Nederlands verschillen zo erg van ons. Zodra het bejaarden zijn, horen ze nooit meer wat van hun kinderen
Terwijl wij (de meeste dan) genieten van onze ouders en grootouders zolang ze nog leven.

07-09-2007, 16:45

Citaat door _berberpearl_:
Prachtig verhaal! Nederlands verschillen zo erg van ons. Zodra het bejaarden zijn, horen ze nooit meer wat van hun kinderen
Terwijl wij (de meeste dan) genieten van onze ouders en grootouders zolang ze nog leven.



Precies! Ik denk dat het te maken heeft met opvoeding & GELOOF....



Citaat door woerden80:


Citaat door Miss_Tefah:



Bijna n jaar geleden dames...

07-09-2007, 16:49

Citaat door tazagirl1985:
Precies! Ik denk dat het te maken heeft met opvoeding & GELOOF....






Bijna n jaar geleden dames...


Ja daar heeft het zeker mee te maken!

07-09-2007, 17:01

Citaat door tazagirl1985:
Salaam people,

Ik moet dit ff kwijt. Er was een mevrouw bij mij op werk die boodschappen deed (kerst). Ze had een hele mandje vol.
Deze vrouw was rond de 75 zo...haar ene hand was verlamd...
Ik dacht wtf hoe gaat zij dit optillen, het waren 3 zaken.
Ik vroeg aan de manager of ik mee mocht lopen, me manager stemde toe.
Ze zou opgehaald worden door haar zoon. Ze zei dat miskiena met trots. Waarop ik antwoord: Maar mevrouw u heeft ook veel dingen voor hem gedaan. Toen zei ze maar ik heb andere zoons en kleinkinderen, die ik 10 jaar niet heb gezien ik dacht
Ze vertelde dat ze alleen was, haar man was al overleden en een zoon was ook pas overleden...

Ik hielp haar en vele Nederlanders lachten naar mij van
Toen wou ze haar portemenee pakken om mij te betalen (omdat ik die 3 zaken sjouwde).
Ik zo nee mevrouw ik heb het GRAAG GEDAAN Ze was miskiena heel blij en wenste mij een prettige kerst en zou me weer een x opzoeken op werk.

Toen ik terugliep, wallah liet bijna een traan vallen. Ik wist niet dat er zulke erge mensen waren. Ik dacht gelijk, had ik maar een oma dan zou ik echt elke dag op bezoek zijn....

Ik kwam thuis aan en vertelde het aan me moeder, waarop ze zei dat niet iedereen zo dacht als mij. Ik zei gelijk tegen me moeder als jij en me vader in de toekomst boodschappen of naar de dokter of iets maar ook dan sta ik voor jullie klaar. Ik breng jullie en haal jullie op! Ik ben jullie kind, jullie hebben mij zo gemaakt hoe ik nu ben! Waarop me ma glimlachten en zei inshallah a bentie.

Wou ik ff kwijt...


Top van je!

07-09-2007, 17:14

Citaat door _berberpearl_:
Ja daar heeft het zeker mee te maken!



Ik kwam erachter dat vele NL'ers wel geloven in n GOD, maar prakiseren hun geloof niet...dat vind ik aan de ene kant wel jammer van het christendom zegt ook o.a. respecteer je ouders...



Citaat door Dorpsmeisje92:
Top van je!




07-09-2007, 17:22



Citaat door BoLLetje_Mo:
lief hoor



Dat zou jij ook doen denk ik...

07-09-2007, 17:25

Citaat door tazagirl1985:
Dat zou jij ook doen denk ik...



bij mij is het idd wel eens een paar x voorgekomen

07-09-2007, 17:33

Citaat door BoLLetje_Mo:
bij mij is het idd wel eens een paar x voorgekomen




Jij deugt ook! Alleen moest je vandaag de moskee bezoeken...

Pagina's : [1] 2 3 4