Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Frizzzzzzzzz Ease ~



25-12-2006, 19:05
Om mijn erg pluizende en krullende haren eindelijk eens onder controle te krijgen wil ik Frizz Ease Hair Serum Extra Strong van John Frieda (klein blauw uitziend flesje met een vrouw met zwarte krullen op de verpakking) eens gaan proberen. Ik heb al zoveel producten gebruikt, maar nog steeds niet hèt product gevonden om mijn krullen onder controle en mooi te krijgen (ik heb van die kleine pluizige krullen). Vandaar dus dat ik die Frizz Ease Extra Strong wil gaan proberen.

Maar een vraag aan de meiden die Frizz Ease Hair Serum Extra Strong van John Frieda hebben gebruikt: help deze serum echt om je krullen (en dan bedoel ik van die droge kleine krullen) onder controle en mooi te krijgen???????? Ik hoop echt dat julie reageren, anders moet ik weer op de gok gaan proberen of dat product helpt.

X Fidaa

11-01-2007, 13:41


meid die frizzz ease dat ik zo een flauwe kul. gewoon goedkope chemische troep in een flesje NIET KOPEN

05-02-2007, 16:53
Heyyy meid,

ik weet niet over welk middel je het hebt maar heb wel een ander soortgelijke voor je.

Je hoeft er niet lang voor te reizen want tegenwoordig verkopen ze het ook bij de kruidvat, het wordt in een doos verkocht met cream en conditioner. Als je je krullen wilt behouden moet je de lichte nemen. Je haar wordt er zacht, gaat glanzen en je hebt dan niet meer over haar springen. Het werkt ik heb het namelijk zelf geprobeerd en andere vrouwelijke leden van de familie ook.

Veel succes