Bekijk volle/desktop versie : wat moet ik kopen voor hemmm?



Pagina's : [1] 2 3

25-12-2006, 18:10
hey allemaal kan ik iemand mij helpen?
het zit namellijk zo ik en mijn vriend gaan al drie met elkaar, hij is binnekort jarig en wil wat voor hem kopen maar ik weet niet wat , ik vind parfum en een ketting zo afgezaagd. ik wil iest leuks, aparts iets wat voor altijd blijft. dus heeft iemand ideeen? alles is welkom
alvast bedanktttt

groetjessss

25-12-2006, 18:12


Je kan ook gaan karten met hem of iets leuks gaan doen..

25-12-2006, 18:13
jah dat kan ook, ik dacht meer aan uit eten gaan, maar een cadeautje hoort er ook bij of niet?

25-12-2006, 18:15
Ja dan zou ik hem een leuke ketting geven met een hartjee en jou naam er in ofso..

25-12-2006, 18:22



Citaat door yoko:
bol af bitch
allemaal afbollen , met jullie geluk!
zo'n gelukkig leventje dat jullie hebben



tvoe aliekom!

´
vanwaar deze reactie ZOMAAR'

25-12-2006, 18:26
sorry? ik heb jou volgens mij niets gevraagd ik wou andere reacties zulke shit hou je maar voor je meid

25-12-2006, 18:29
Uuhm een ring met je naam erin gegraveerd is wel mooi...T is ook iets blijvends!! Inderdaad parfum is zo standaard..

Succes met t vinden van iets gepast voor je vriend


Berber_Pearl

25-12-2006, 18:31
dank je wel sgat zal er zeker wat mee doen

25-12-2006, 18:37

Citaat door souadrifia:
hey allemaal kan ik iemand mij helpen?
het zit namellijk zo ik en mijn vriend gaan al drie met elkaar, hij is binnekort jarig en wil wat voor hem kopen maar ik weet niet wat , ik vind parfum en een ketting zo afgezaagd. ik wil iest leuks, aparts iets wat voor altijd blijft. dus heeft iemand ideeen? alles is welkom
alvast bedanktttt

groetjessss



Gwn iets gezelligs samen!!
En kado: een horloge!!

25-12-2006, 18:41

Citaat door souadrifia:
hey allemaal kan ik iemand mij helpen?
het zit namellijk zo ik en mijn vriend gaan al drie met elkaar, hij is binnekort jarig en wil wat voor hem kopen maar ik weet niet wat , ik vind parfum en een ketting zo afgezaagd. ik wil iest leuks, aparts iets wat voor altijd blijft. dus heeft iemand ideeen? alles is welkom
alvast bedanktttt

groetjessss



Mijn vriend was gisteren jarig ik heb wel parfum gehaald maar daarnaast ook een Triu van Replay en een boxershort met mn naam

25-12-2006, 18:43
ooooh die boxershort is leuk, waar heb je die laten maken?

25-12-2006, 18:44

Citaat door souadrifia:
hey allemaal kan ik iemand mij helpen?
het zit namellijk zo ik en mijn vriend gaan al drie met elkaar, hij is binnekort jarig en wil wat voor hem kopen maar ik weet niet wat , ik vind parfum en een ketting zo afgezaagd. ik wil iest leuks, aparts iets wat voor altijd blijft. dus heeft iemand ideeen? alles is welkom
alvast bedanktttt

groetjessss


drie uur?
drie dagen?
drie maanden?
3 jaren??

25-12-2006, 18:44



Citaat door Senoritaaa:
Mijn vriend was gisteren jarig ik heb wel parfum gehaald maar daarnaast ook een Triu van Replay en een boxershort met mn naam



Zal zijn ma leuk vinden als ze zijn ondergoed wast!!!
Of woont die opzchzelf??

25-12-2006, 18:44
of je foto erop hahaha nee dat is overdreven ik zie me zelf al aankomen met dat ding in mn hand

25-12-2006, 18:45
ahaha sorry 3 jaar

Pagina's : [1] 2 3