Bekijk volle/desktop versie : Beste mattie's Besaat niet!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

25-12-2006, 03:33
Ik ben dus bevriend met een jongen.. we hebben goed contact met elkaar.maar in het begin zag ik het gewooon als vriendschap.maar ik besef nu dat ik hem heel erg mis als ik hem een dagje niet spreek, en de gevoelens worden steeds maar erger. Ik ben bang dat ik verliefd op hem ben geworden.maar dat wil ik niet want ik zie hem dagelijks en het is niet leuk om steeds die rare gevoelens te krijgen
Het is zo raar.....Was het maar niet zo ver gekomen, maar ik weet ook niet hoe hij over mij denkt, en ben ook niet van plan om dat te vragen.. ik weet wel dat ie van me houd maar dan als mattie.

wat moet ik doen

25-12-2006, 03:41


Ik zou het niet vertellen, kan veel kapot maken.

Desnoods verbreek k het contact eff tijdelijk!

25-12-2006, 04:00

Citaat door Miss_Stinkdier:
Ik ben dus bevriend met een jongen.. we hebben goed contact met elkaar.maar in het begin zag ik het gewooon als vriendschap.maar ik besef nu dat ik hem heel erg mis als ik hem een dagje niet spreek, en de gevoelens worden steeds maar erger. Ik ben bang dat ik verliefd op hem ben geworden.maar dat wil ik niet want ik zie hem dagelijks en het is niet leuk om steeds die rare gevoelens te krijgen
Het is zo raar.....Was het maar niet zo ver gekomen, maar ik weet ook niet hoe hij over mij denkt, en ben ook niet van plan om dat te vragen.. ik weet wel dat ie van me houd maar dan als mattie.

wat moet ik doen

Vriendschap bestaat wel, alleen niet tussen een man en een vrouw. Bovendien is het ook niet toegestaan in de Islam dus jullie hadden beter moeten weten. Maar helaas, het is al gebeurd dus laat dit een leerzame les zijn. Ga nooit een 'vriendschap' aan met het andere geslacht met de intentie dat het nooit meer dan 'vriendschap' zal worden, want dat komt haast nooit voor. Ooit zal 1 van de twee gevoelens krijgen en dan krijg je dit soort problemen. Lieverd, ik zou zeggen zoek toevlucht tot Allah en wacht af. Als jullie voorbestemd zijn komen jullie weer bij elkaar. Maar in de tussentijd, laat hem gaan en neem afstand. Zo besparen jullie een hoop zondes

Gegroet, je zwakke zuster

25-12-2006, 12:39
Afstand nemen.

25-12-2006, 12:46


als jullie zulke goede vrienden moet je het gewoon vertellen als je het niet zegt dan maak je jezelf kapot..

25-12-2006, 12:46
vertel hem de waarheid

25-12-2006, 16:04

Citaat door WitChie,:
Afstand nemen.


Hoe moet ik afstand nemen als hij bij mij in de klas zit
Gaat niet

Maar ik probeer niet verliefd te worden..."of ben ik dat al "

25-12-2006, 16:05
Niet Vertelle Weet Er Alles Van!!!!!

25-12-2006, 16:12
Jongen en meisje vriendschap? Wat doen jullie dan..met elkaar afspreken of zo? Zoiets noemen we dan een haramrelatie.

25-12-2006, 16:16

Citaat door WhoCares:
Jongen en meisje vriendschap? Wat doen jullie dan..met elkaar afspreken of zo? Zoiets noemen we dan een haramrelatie.


Ik weet dat het haram is maar het gebeurt eenmaal....
Alsof jij niet bevriend bent met een klasgenoot of buurjonge of wie dan ook ...

25-12-2006, 16:19

Citaat door Miss_Stinkdier:
Ik weet dat het haram is maar het gebeurt eenmaal....
Alsof jij niet bevriend bent met een klasgenoot of buurjonge of wie dan ook ...



Ik ga er niet mee afspreken..ben je gek of zo??

25-12-2006, 16:20

Citaat door WhoCares:
Ik ga er niet mee afspreken..ben je gek of zo??


Heb ik dan ergens gezegt dat ik heb afgesproken???? Lees goed voordat je iets typt

25-12-2006, 16:21



Citaat door blackman:
vertel hem de waarheid



Nee geen waarheid... Zo is het beter

25-12-2006, 16:22

Citaat door Miss_Stinkdier:
Ik ben dus bevriend met een jongen.. we hebben goed contact met elkaar.maar in het begin zag ik het gewooon als vriendschap.maar ik besef nu dat ik hem heel erg mis als ik hem een dagje niet spreek, en de gevoelens worden steeds maar erger. Ik ben bang dat ik verliefd op hem ben geworden.maar dat wil ik niet want ik zie hem dagelijks en het is niet leuk om steeds die rare gevoelens te krijgen
Het is zo raar.....Was het maar niet zo ver gekomen, maar ik weet ook niet hoe hij over mij denkt, en ben ook niet van plan om dat te vragen.. ik weet wel dat ie van me houd maar dan als mattie.

wat moet ik doen


een vriend hebben waarmee je neukt wanneer je maar wilt bestaad dus wel!

25-12-2006, 16:25

Citaat door Miss_Stinkdier:
Nee geen waarheid... Zo is het beter

Eerlijkheid duurt 't langst.

Pagina's : [1] 2 3 4