Bekijk volle/desktop versie : vrijwillig trouwen met je neef/nicht



25-12-2006, 01:25
hoe gaat dat in zijn werk?

hoe kun je van je nicht/neef opgewonden raken?

25-12-2006, 01:45



Citaat door mmmohammmeddd:
hoe gaat dat in zijn werk?

hoe kun je van je nicht/neef opgewonden raken?



iew

25-12-2006, 01:48
he afstand nemen van je familie maf kees

25-12-2006, 01:55

Citaat door mmmohammmeddd:
hoe gaat dat in zijn werk?

hoe kun je van je nicht/neef opgewonden raken?




Mo


25-12-2006, 03:47


gatver... incest

25-12-2006, 12:51
Nou dames ik wil niet veel zeggen,maar ik had wel een tijd dat ik me neef leuk vond maar ik begrijp jullie wel ik heb neven die ik als me broers beschouw, maar op die ene op wie ik verliefd was jah daar had ik geen goede band mee was gwn zag hem 3 4 keer per jaar ofzo en jah dan was er soort van iets maar gelukkig is dat verledentijd zekers afstand van familie anders blijf je maar in dat zelfde generatie,maar je kan ook gevoelens hebben he elmohiem dat is mij mening

25-12-2006, 12:53

Citaat door mmmohammmeddd:
hoe gaat dat in zijn werk?

hoe kun je van je nicht/neef opgewonden raken?




ahm.......... NIET

25-12-2006, 16:42
ja, een neef en nicht horen elkaar toch als broer en zus te zien. ik begrijp het ook niet!

10-01-2007, 12:41
nou sorry dames ik begrijp precies wat jullie bedoelen met gevoelens als broer zus, maar nee het kan egt wel dat je gevoelens krijgt voo een neef, allah swt heeft je neef ook niet zomaar als niet mahram geschapen.. maar jullie hebbenwel gelijk ik zie ze ook allemaal als me broers ma jah.....

10-01-2007, 12:42

Citaat door mmmohammmeddd:
hoe gaat dat in zijn werk?

hoe kun je van je nicht/neef opgewonden raken?

nooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttttttt ttttt

10-01-2007, 13:50
de broers en zussen van mn verloofde zijn allemaal met neven of nichten getrouwd. Voor zover ik kan zien zijn ze allemaal gelukkig getrouwd. Maar de generaties van tegenwoordig begrijpen dit niet meer. Er zijn tegenwoordig veel meer manieren om aan een goede partner te komen.
En dan heb ik het juist niet over uithuwelijking: wilde je vroeger als meisje trouwen met iemand waarvan je zeker wist dat het zou klikken, dan kon je het besten aandringen op een huwelijk met een (achter)neef