Bekijk volle/desktop versie : Kerstmis..?



24-12-2006, 22:10

Hallo ik ben een Antiliaanse Nederlandse meisje,
en wil graag weten of jullie ook kerstmis vieren? of iets anders vieren met kerstmis, naja ik wil er iedergeval meer over weten..
mischien dat jullie me nu rar vinden maarja.


Alvast bedankt ..


24-12-2006, 22:23


is best grappig eigenlijk ...maar ik vier dat al zeker NIET omdat het niet voor de moslims is maar voor de christenen ...

24-12-2006, 22:26
[COLOR="red"][COLOR="DarkOrange"]juist wij vieren het niet omdat we niet geloven dat jezus (Isa) gekruisigd is...maar we geloven wel in hem als gewoon een profeet en dat hij nog terug komt ook [/COLOR][/COLOR]

24-12-2006, 22:26
moslima sgat geen kerst voor ons
maar vind het leuk van jou dat je het wilt weten
als je nog andere vragen hebt ben er voor je hahah groetjesss

24-12-2006, 22:28


JE kunt het ook vragen op het rubriek Islam&ik er kunnen mensen (onwetenden) raar reageren of gewoon niet-moslims ons hier tegen elkaar komen zetten...maar de meeste zullen het denk ik wel gewoon op een beschaafde manier uitleggen....



24-12-2006, 22:47
Of Je Kunt Ook Gwn Opdondere, En Naar Een Site Voor Anits Te Gaan.

Is Ook Een Optie!

24-12-2006, 23:06
Dus deze site is alleen voor marokanen?
ik kom hier al een hele tijd en ik heb zoveel respect voor jullie gekregen maar niet voor zulke zoals jou achterlijke biatch

25-12-2006, 18:38
nx van aantrekke meis...uitschelde helpt togh niet... jmmr van j dat je zo trug reageerd gwn dissen..

25-12-2006, 18:44

Citaat door sweet-mocro:
Of Je Kunt Ook Gwn Opdondere, En Naar Een Site Voor Anits Te Gaan.

Is Ook Een Optie!

Jammer dat je zo aanvallend reageert. Je hebt ook nog zo'n mooie hadith in je ondertekening waaruit blijkt dat de ISLAM geen verschil kent tussen rassen (discriminatie).
Wie weet heeft Kirbyjill interesse in de ISLAM. We moeten open staan voor dit soort mensen. Ghair incha Allah.

Kirbyjill om even in te gaan op jouw vraag: wij vieren geen kerstmis omdat er voor de moslims enkel de volgende feesten zijn: ied elfitr (suikerfeest), 3ied eladha (slacht/offerfeest) en onze wekelijkse feest op vrijdag.
Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.

25-12-2006, 18:53

Citaat door Kirbyjill:
Dus deze site is alleen voor marokanen?
ik kom hier al een hele tijd en ik heb zoveel respect voor jullie gekregen maar niet voor zulke zoals jou achterlijke biatch


Lief van je dat je veel respect voor ons hebt. Trek je niets aan van haatdragende mensen. Wij Moslims vieren geen kerst, het kent geen verbanden met de Islam. Goed van je om zo kennis op te doen, van vragen leer je immers.

25-12-2006, 19:41
nee ik vier ook geen kerst


maar het is wel bijna offerfeest