Bekijk volle/desktop versie : Drogba vindt zichzelf beste speler in Engeland



24-12-2006, 14:39
Als het aan Didier Drogba ligt wordt hij dit jaar Speler van het Jaar in Engeland. De aanvaller is dit seizoen goed in vorm, nadat hij de afgelopen twee seizoenen niet altijd belangrijk kon zijn voor de huidige kampioen. De man uit Ivoorkust scoorde dit seizoen al 17 doelpunten voor Chelsea in alle competities, en vindt dat er geen betere speler is in de Engelse competitie dan hemzelf.

"Het stemmen is niet aan mij", vertelde hij.

"Als ik de prijs niet zou winnen zou ik erg teleurgesteld zijn. Ik ben er op dit moment zeker van dat ik de beste in de competitie ben. Ik ken de beste periode uit mijn leven, alles gaat goed en is positief. Het is geweldig."

"De nummer één in het voetbal? Dat zeg ik niet, maar dat is wel mogelijk", aldus Drogba.
{adsense}
De aanvaller van de Blues is ervan overtuigd dat Chelsea alles kan winnen dit seizoen. De ploeg van Mourinho doet nog mee voor de landstitel, de FA Cup, de Carling Cup en de Champions League.

"Ik waarschuw je: het ziet er naar uit dat Chelsea alles kan winnen dit jaar. We willen geschiedenis schrijven in het Engelse voetbal", vertelde hij aan News Of The World

"Chelsea is de beste club ter wereld en ik ben daar maar een deel van. Na mijn goals tegen Newcastle en Everton wil ik niet in de positie komen dat de Club afhankelijk is van mij. We zijn een team dat vecht voor elke overwinning", aldus Drogba.

24-12-2006, 14:42


Ik geef 'm groot gelijk, vorige maand vond hij zichzelf beste speler van de wereld..dat vond ik overdreven maar dit keer geef ik 'm wel gelijk, hij is immers topscorer van england

24-12-2006, 14:46
Bron zou wel handig zijn. Meestal ook beter om te doen voordat marokko.nl klachten krijgt.

Ik heb engelse competitie niet echt gevolgd. Het kan ook best zijn dat hij dat ook is, alleen omdat zelf dan te zeggen is wat minder.

24-12-2006, 14:47
bron

24-12-2006, 14:49


Hij heeft wel een beetje gelijk maar het komt gelijk arrogant over als iemand het over zich zelf zegt.

24-12-2006, 15:52
bron komt er aan

24-12-2006, 15:53
http://www.voetbalpro.com/nieuws/8081/drogba-vindt-zichzelf-beste-speler-in-engeland.html

24-12-2006, 15:55
speler zonder uitstraling vind ik het...heb hem niet gevolgd dit seizoen! dus kan best dat hij goed draait nu

24-12-2006, 15:59
Uhm nee, hij mag misschien wel topscorer zijn maar hij laat nix zien op het veld

C.Ronaldo blijft de beste in Engeland

24-12-2006, 15:59

Citaat door 020marokkaan:
speler zonder uitstraling vind ik het...heb hem niet gevolgd dit seizoen! dus kan best dat hij goed draait nu

ja hij draait goed nu heeft er 17 in liggen

24-12-2006, 16:05
had ze liever op naam van schevchenko gezien..

24-12-2006, 16:11
Ewa, hij heeft die aroggantie van Jose Mourinho meegekregen.

24-12-2006, 16:14


mourinho...van gaal...dat soort types mogen van mij in de stront zakken

24-12-2006, 16:15

Citaat door 020marokkaan:
mourinho...van gaal...dat soort types mogen van mij in de stront zakken



Nee, Mourinho niet. Van Gaal mag diep zakken!
Mourinho brent tenminste wat spanning mee in de spel van Chelsea. Hij is pas een entertainer!

24-12-2006, 16:31
Nee sorry maar C. ronaldo doet het beter!!! Zoveel goeie assist en dan nog eens die doelpunten terwijl hij geen diepe spits is!!! Hiermee bewijst drogba dat ie ook arrogant is!! Jammer want als je een goeie speler bent ga je dat niet lopen roepen en zegge dat je een prijs verdiend!! C. ronaldo speelt dit seizoen gewoon een heerlijke seizoen en die blijft x op x verbazen in engeland!!