Bekijk volle/desktop versie : een wens



24-12-2006, 13:45
Langs deze weg wil ik aan alle keukenprincessen een fijn offerfeest en prettige eindejaarsdagen toewensen, wil jullie bedanken voor de lekkere receptjes die hier komen te staan en de hulp die jullie aanbieden.
Mijn wens aan jullie is een goede gezondheid en dat 2007 aan jullie wensen mag tegemoet komen, tevens vraag ik ook meer verdraagzaamheid onder de mensen, en dat de wereld leiders eens eindelijk beginnen na te denken zonder aan financieel voordeel te plukken

Voor ieder van jullie heel veel sies.

24-12-2006, 13:50


oww wat lief badger ik wens je ook het zelfde lieferd
en een gezellige kerstfeest met je famillie en vrienden

24-12-2006, 14:04
assallam allaikoum wa rahmattoellahi wa barakkettoehoe men broeders en zusters fie dien of fieamanillah

ik wil jullie ook een hele goeie oud en nieuw wensen en een ied moebarak saied wa xxxxxxe antoem bigeir inshallah en een goed 2007

24-12-2006, 14:09
dezelfde wensen terug! en dat je nog lang onder ons in dit Marokkaanse keukentje blijft bewegen

24-12-2006, 17:55


Ik wil je als eerste een mooie 3ied mubarak wensen en veel liefde,geluk en gezondheid. fatihaatje

24-12-2006, 21:26

Citaat door badger1:
Langs deze weg wil ik aan alle keukenprincessen een fijn offerfeest en prettige eindejaarsdagen toewensen, wil jullie bedanken voor de lekkere receptjes die hier komen te staan en de hulp die jullie aanbieden.
Mijn wens aan jullie is een goede gezondheid en dat 2007 aan jullie wensen mag tegemoet komen, tevens vraag ik ook meer verdraagzaamheid onder de mensen, en dat de wereld leiders eens eindelijk beginnen na te denken zonder aan financieel voordeel te plukken

Voor ieder van jullie heel veel sies.



Hetzelfde voor jou !!!