Bekijk volle/desktop versie : Agenten mishandelen Marokkaanse jongens

Pagina's : 1 [2]

08-08-2002, 19:33
nou toevallig kan ik het niet meer noemen...ik hoor alleen die marokaan heeft klappen gehad..die is opgepakt..die is aangereden..als jij dat toeval noemt???

08-08-2002, 19:44

Het is soms ook best provocatie hoor van de jongeren. Je weet hoe die pubers in een groep kunnen zijn. Hetzelfde geldt voor de autochtonen. Die gedragen zich dan ook vaak zo in een groep. Je kunt niet alleen naar met het vingertje naar de politie wijzen.

08-08-2002, 23:02
agenten mishandelen ook negers, joden, nederlanders en ga maar door, maar ik heb nog nooit een agent gezien die een echte moslim heeft mishandeld!

09-08-2002, 23:33
dit is een voorbeeld om aan de jihad te beginnen wij als moslims
soldiers of allah moeten dit niet meer langer pikken van de ongelovige joden
inshalah woren wij verstandig en beginnen samen 1 te worden
zoals allah wil en de palestijnen doen
denk eraan braders jihad en wordt een lid van de soldiers of allah
allah oukbar allah oukbar

09-08-2002, 23:34

en als we dat doen zal 11 september een gevolg krijgen zoals wij willen de soldiers of allah

10-08-2002, 16:50
wat ik ook niet zo goed begrijp van mensen is dat ze altijd zeggen...'zometeen wordt het hier nog netals amerika...het is niet alleen in amerika waar zulke dingen gebeuren...het kan overal gebeuren...en ja...zelfs in kikkerland...

Ik vond het erg voor mijn neefje...hij is zo rustig..weet je..oke..hij is vroeger een paar keer in aanraking gekomen met de politie...hij begon net met een schone lei...toen kwamen er van die pino's...die het weer voor hem verpesten...ik begrijp niet dat buitenlanders elkaar discrimineren..ik bedoel we worden allemaal gediscrimineerd..waarom helpen we elkaar niet..waarom slaan we de handen niet ineen..en gaan al het geweld tegen..laten we dan eerst beginnen met de jongeren die denken dat ze het goed presteren door de crimineel uir te hangen...

sooo dat moest er ff uit...

13-08-2002, 15:09
ik ben er nog ik ben het totaal met je eens sammygirl...jammer genoeg zijn wij de enige twee...we hebben niemand...he mensen wordt ff wakker en kom op voor je rechten...

14-08-2002, 14:01
wie de politie,de jongens....of ik en sammygirl en elmarocani...

16-06-2005, 10:47

Citaat door Beni Bouyachie17:
Asalaam moechaleikum,

Jah ik heb het op de "23.00" uur journaal van sbs gezien.

Gewoon walgelijk voor woorden en volgens mij hadden die jongens niets gedaan want ze hebben ze gewoon naar huis gestuurd want 1 van die jongens zij "ja m n moeder viel bijna flauw toen ze me zag met al het bloed en de wonden" .

TFOOEEEE ingel aselgaa vuill lkleb kijk dit is nou iets typerends van wat ik vindt dat we eens onze bekken moeten open trekken anders blijven we gewoon die vuile marokanen die vuile moslims.

Macha salaama,
Tuurlijk,de politie ziet twe maroknanen en die gaan ze zo maar even in elkaar slaan.
Ze hadden natuurlijk niks gedaan dat doen Marokanen toch nooit

16-06-2005, 10:50

Citaat door khalid1985:
dit is een voorbeeld om aan de jihad te beginnen wij als moslims
soldiers of allah moeten dit niet meer langer pikken van de ongelovige joden
inshalah woren wij verstandig en beginnen samen 1 te worden
zoals allah wil en de palestijnen doen
denk eraan braders jihad en wordt een lid van de soldiers of allah
allah oukbar allah oukbar
. Dus jij roept op tot geweld? Welke Joden? Nederland is geen Israel/Palestina.

Pagina's : 1 [2]