Bekijk volle/desktop versie : Gedichten of een mooie aya uit de koran voor uitnodigingskaarten. Trouwfeest he ;)



23-12-2006, 18:07
dag allemaaal,

wie kan me helpen met een mooi gedicht of een mooie aya uit de koran het liefst uit soraat NOOR.
het maakt niet uit of het in het arabisch of nederlands geschrift is.

ik ben al vrij laat want moet het weten voor 10 januari!!!

help me aub

vast bedankt
dikkkke kus saikkka

23-12-2006, 21:17


Ik zou er geen aya opzetten aangezien die uitnodigingskaarten toch in de vuilbak belanden.... Een gedichtje is veel beter..
Succes met het zoeken

26-10-2008, 18:54
moet jij zo nodig zeggen eh megooltje met je kotselijke avatar

26-10-2008, 19:18
de tijd is aangebroken,de sterren hebben gesproken,2 mensen hebben elkaar gevonden,met een ring voor eeuwig verbonden......hierbij danken wij onze beide ouders die ons groot hebben gebracht tot deze bijzondere dag,hierbij willen wij u uitnodigen om dit heugelijke feit met ons te komen vieren... zoiets?

26-10-2008, 19:18


Up !

26-10-2008, 20:06
Keetjes.

26-10-2008, 20:20
"En het behoort tot Zijn Tekenen dat hij jullie eigen soort echtgenotes heeft geschapen, opdat jullie rust bij haar vinden en Hij bracht tussen jullie liefde en barmhartigheid. Voorwaar daarin zijn zeker Tekenen voor een volk dat nadenkt." (Surat Ar Roem:21)

Met zijn zegen zullen wij de handen ineen slaan en een nieuwe toekomst tegemoet gaan, waarin we van elkaar houden en elkaar zullen steunen....

Met geloof in Zijn liefde en Zijn zegen, smeken wij om de leiding van Allah op onze weg naar een gelukkig en voorspoedig leven samen.......

Dankbaar en gezegend zijn wij, dat daar Zijn wonderlijke taak onze mooie dag is gekomen en wij u kunnen uitnodigen om hier getuige van te zijn inshallah......

26-10-2008, 20:24
lopend op het pad van allah swt en vertrouwend op zijn edele woorden zullen wij ons in het echte verbinden.
marhbabikoum we hebben het genoegen u uit te nodigen op het huwelijksfeest van .... en .....
we hopen deze dag met u te kunnen vieren
uw komst zal ons zeker plezieren

gelegenheidsadres.....

ps: vergeet u kleine geen nachtzoen te geven voor vertrek

26-10-2008, 20:29
We zijn blij, gelukkig en tevreden
en willen u uitnodigen voor een bijzondere reden
twee mensen hebben elkaars liefde verkocht
de ringen zijn nu gekocht
..... en ..... slaan de handen ineen
het feest zal inchallah plaatsvinden op ...
gelegenheidsadres...

ps. loop alvast spoedig naar de winkel en laat de kleintjes thuis zelf een feestje bouwen

27-10-2008, 06:11

Citaat door missY_Tazameid:
moet jij zo nodig zeggen eh megooltje met je kotselijke avatar




lichtjes geirriteerd