Bekijk volle/desktop versie : Wat is dat tegenwoordig????



Pagina's : [1] 2

23-12-2006, 16:13
Ik snap mensen tegenwoordig echt niet meer.... zo snel boos en geirriteerd. associaal


Ik loop net in het centrum, geeft een vrouw me een duw dus ik kijk achterom, kijk ze me heel vies aan zegt ze oww sorry met zo een rare glimlach nog geen seconde later trapte ze me schoen uit, die was dus kapot de gesp was losgetrokken doordat ze erop trapte...kan gebeuren maar wat doet ze ze duwt me opzei want ik bukte om me schoen aan te doen ze zag dat ie stuk was en loopt zo door zonder wat te zeggen of te doen....

Ik stond daar echt verbaasd met een kapotte schoen in me hand ik kon met een kapotte schoen verder lopen, wat niet te doen was...

Maar die reactie van mensen, dat snap ik niet....

23-12-2006, 16:16


draag je een hoofddoek?

23-12-2006, 16:17

Citaat door laila2:
draag je een hoofddoek?



ja .....alhamdoelilah

23-12-2006, 16:18

Citaat door laila2:
draag je een hoofddoek?






Wat wordt je antwoord als ze JA zegt?

Wat wordt je antwoord als ze NEE zegt?

23-12-2006, 16:20


Ik zou dat wijf terug roepen.
En dwing haar om naar mijn schoen te kijken.

En ik sta erop dat ze mijn schoen betaald! Wat denkt ze wel.


(heb het ook 1 keer meegemaakt, en reken maar dat ze me had betaald)

23-12-2006, 16:21

Citaat door klokkie:
Ik zou dat wijf terug roepen.
En dwing haar om naar mijn schoen te kijken.

En ik sta erop dat ze mijn schoen betaald! Wat denkt ze wel.


(heb het ook 1 keer meegemaakt, en reken maar dat ze me had betaald)




23-12-2006, 16:22

Citaat door klokkie:
Ik zou dat wijf terug roepen.
En dwing haar om naar mijn schoen te kijken.

En ik sta erop dat ze mijn schoen betaald! Wat denkt ze wel.


(heb het ook 1 keer meegemaakt, en reken maar dat ze me had betaald)



Ik stond daar echt verbaasd, ik zou me schamen als ik die vrouw was en vragen of ik wat kon doen of vergoeden, maar ze liep zo hard door ze deed net of ik haar wat had aangedaan....
Ik wist echt niet wat ik moest doen, jammer dat me man er niet bij was, want doen doen mensen vaak niet zo...dan zo gezegt durven ze niet...jammer hoor waarom moet dat nou zo...

23-12-2006, 16:24

Citaat door SHAHLAH:
Ik stond daar echt verbaasd, ik zou me schamen als ik die vrouw was en vragen of ik wat kon doen of vergoeden, maar ze liep zo hard door ze deed net of ik haar wat had aangedaan....
Ik wist echt niet wat ik moest doen, jammer dat me man er niet bij was, want doen doen mensen vaak niet zo...dan zo gezegt durven ze niet...jammer hoor waarom moet dat nou zo...



Jaah ik zou het ook niet weten waarom ze dat doen. Ze3ma haast ofzo. ik weet het niet.

Maar ja Allah swt ziet alles.

23-12-2006, 16:26

Citaat door SHAHLAH:
Ik stond daar echt verbaasd, ik zou me schamen als ik die vrouw was en vragen of ik wat kon doen of vergoeden, maar ze liep zo hard door ze deed net of ik haar wat had aangedaan....
Ik wist echt niet wat ik moest doen, jammer dat me man er niet bij was, want doen doen mensen vaak niet zo...dan zo gezegt durven ze niet...jammer hoor waarom moet dat nou zo...

Kij als dit niet zou gebeuren tegenwoordig dan zou de korantekst die je onder je naam hebt niet van toepassing zijn.
Je moet boven zulke mensen staan, en zeker niet op de zelfde agressieve manier reageren.

23-12-2006, 16:26

Citaat door klokkie:
Jaah ik zou het ook niet weten waarom ze dat doen. Ze3ma haast ofzo. ik weet het niet.

Maar ja Allah swt ziet alles.


inderdaad ya rabbi ziet alles....alhamdoelilah...


Mensen altijd met hun haast hahaha

23-12-2006, 16:29

Citaat door Femme21:
Kij als dit niet zou gebeuren tegenwoordig dan zou de korantekst die je onder je naam hebt niet van toepassing zijn.
Je moet boven zulke mensen staan, en zeker niet op de zelfde agressieve manier reageren.


Inderdaad wat jij zegt, we moeten daar boven staan, soms is dat heel moeilijk ik probeer altijd kalm te blijven en zo....maar als mensen soms echt te ver gaan moet ik mezelf echt even tot bedaren brengen voor ik stomme dingen ga zeggen waar ik spijt van krijg....


Ik ga doen altijd in mezelf dan koran reciteren om rustig en kalm te blijven insha allah....

23-12-2006, 23:52
Salaam allemaal,

Ik weet precies wat je bedoelt over dat sommige mensen echt associaal kunnen zijn. En dat heeft niets te maken met of je een hoofddoek opheb of niet. Ik zal je een van mijn voorbeelden geven, waar ik soms weleens te kampen heb.

Ik was met mijn ma op de markt. Ik wilde vis halen voor mijn man. Dus ik netjes in de rij. Ik zit in een rolstoel, mijn zoontje stond naast me en ook mijn moeder. Komen er een groep Marokkaanse meiden. Een was er zelfs getrouwd en duwde een kinderwagen. Die mensen achter de kraampje hielpen eerst mensen voor me en toen zou ik aan de beurt zijn. Gingen ze voorpiepen. Dus ik maak van mijn hart nooit een moordkuil. En zeg heel rustig tegen die vrouw van, sorry, maar ik ben aan de beurt. Kijkt ze me vies aan en gaat verder met haar bestelling doorgeven. Nou ik werd echt boos. Dus ik hardop tegen die man achter het kraampje van dat sommige gewoon geen opvoeding hebben gehad. Zij hoorde dat en zei van loop je nu over mij te roddelen. Ik was zo kwaad joh, bah. En ze had nog wel een hoofddoek op, eigenlijk allemaal. Ze keken me heel vies aan. Geen medelijden hoor omdat je in een rolstoel zit .... no way. Oh als ik aan die dag terugdenk, dan begint mijn bloed weer te koken. hihihi.

Maar echt met zulke mensen moet je nooit tot hun niveau verlagen, maar ik vind wel dat je wat moet zeggen. Al is het maar om je het gevoel te geven dat je er toch wat van hebt gezegd.

23-12-2006, 23:58


Ik zou die kapotte schoen naar haar hoofd gooien

Mensen van tegenwoordig

23-12-2006, 23:58
Ik zou haar laten zien wie ik ben.Even terug roepen anders maar terug trekken. In de stad kun je dat verwachten. Kom nou.

Yeh mensen tegenwoordig!

24-12-2006, 00:00
Wayaaaaw moest ik daar by was dan zoude pas de poppe zyn weest gaan danse vooral als ze zo een brave meid zien met een nette hijaab doen ze alsof die persoon afval is !!

Weet je by my doen ze da ook soms zo keer ne goeie duw geven & dan geen es sorry zegge want ze denke brave meid met hijaab

Maar dan huppel ik effe achter die ' lieve ' mevrouw aan & eis excuses & geloof me in 1 tel hebben ze het al gezegd. Je moet u niet laten doen meid zekers niet door onbeleefde mensen!

Pagina's : [1] 2