Bekijk volle/desktop versie : dwangbevel van de belastingdienst...



23-12-2006, 15:21
wie heeft ooit temaken gekregen ermee...ik had die stomme lummetjes een brief geschreven dat ik het hele bedrag niet kan betalen en een kopie van de bank dat ik geen lening kan aansluiten...help wie kan me helpen...ze zeggen binnen 2werkdagen moet ik het bedrag betalen... kan ik het best woensdag naar hun kantoor gaan en gewoon die brief laten zien..

23-12-2006, 15:26


Hebben ze je al eerder herinneringen opgestuurd dat je dat bedrag moest betalen? Het kan toch ook dat je het in termijnen betaald als je goed aangeeft dat je het niet kan betalen dan zal er hopelijk wel een regeling getroffen worden.

Succes meid!

23-12-2006, 15:28
ik heb contact opgenomen met hun en de hele situatie uitgelegd,en zeiden je moet een brief opsturen waarin je vraagt voor een betalingsregeling en dat heb ik gedaan maar ik heb niks van hun gehoord

23-12-2006, 15:34

Citaat door ranya23:
ik heb contact opgenomen met hun en de hele situatie uitgelegd,en zeiden je moet een brief opsturen waarin je vraagt voor een betalingsregeling en dat heb ik gedaan maar ik heb niks van hun gehoord


Heb je een kopie nog van die brief? Je moet het ze wel zo snel mogelijk laten weten..nu kan je het alleen op woensdag doen.Wees maar de eerste die daar vroeg voor de deur staat. Als je daar dan gewoon zegt dat je wel brief hebt gestuurd maar geen antwoord terug dan kan die balie-medewerkster je wel helpen.Ik denk dat ze heus wel instemmen met een termijn-betaling dan helemaal niks ontvangen

Nogmaals succes meid, hoop dat je er snel vanaf bent

Groetjes

23-12-2006, 21:41


Wat ook helpt meisje, is naar maatschappelijke dienstverlening gaan.
Misschien een raadsvrouw/man ff namens jou bellen. Dat wil wel eens helpen, maar in principe denk ik dat wanneer jij daar naar toe gaat het ook zal helpen. En om j goede wil te tonen zou je voor die tijd een eerste bedrag kunnen storten, dat kan je dan laten zien.

Succes.

25-12-2006, 17:54
stort een klein bedrag op hun rekening ook al is het maar 5- euro dan kunnen ze niet zeggen dat je niet betaald hebt. en stuur een bezwaar schrift naar ze toe het is op het moment erg druk bij ze dus ze zullen niet snel reageren. Maar je kun ze woensdag bellen en vragen of ze jou bezwaarschrift ontvangen hebben en of ze het in behandeling hebben dan kan je daarna afwachten op hun reactie. En mocht je inderdaad meer advies willen dan kan je de raadsvrouw om advies vragen meestal zit ze in het gemeenstehuis. succes