Bekijk volle/desktop versie : Namen van Allah swt



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

22-12-2006, 23:55
Hoi iedereen,
Ik ben nu zo'n ongeveer 2 weken bezig met de 99 namen van Allah uit mijn hoofd te leren..
Ik ken er op dit moment 40 uit mijn hoofd (in volgorde) opsommen..
Wie is hier ook mee bezig?

Liefs mij...

22-12-2006, 23:57



Citaat door MiSsOuJDiA:


Shoekran hbiba

23-12-2006, 00:08
ik ook maar ik kan er 35 der rest komt nog inchallah en echt goe , is leuk om zo iets te leren e oorbelletje

23-12-2006, 00:11

Citaat door ghimaar:
ik ook maar ik kan er 35 der rest komt nog inchallah en echt goe , is leuk om zo iets te leren e oorbelletje


Ja he? Ik leer er ongeveer 10 per dag.. Maar heb het druk met mijn studie enzo..
Heb wel gemerkt dat ik het snel geleerd krijg.. Is wel heel leuk idd.. Inshallah Rabi iekoen ma3ak hbiba, jij ook veel succes

23-12-2006, 00:13


shokran jij ook veel succes met het leren van 99 namen van ALLAH en met je studie

23-12-2006, 00:13

Citaat door Oorbelletjes:
Hoi iedereen,
Ik ben nu zo'n ongeveer 2 weken bezig met de 99 namen van Allah uit mijn hoofd te leren..
Ik ken er op dit moment 40 uit mijn hoofd (in volgorde) opsommen..
Wie is hier ook mee bezig?

Liefs mij...



MashaAllah!!! Ik ken ze allemaal uit mijn hoofd, na heel lang oefenen. Ik heb "asma Allahu Alhosna van Hisham Abbas" op mijn iPod gezet en het vaak achter elkaar geluisterd. Het is zooooo mooi dat je hem vaak gaat luisteren, en dan leer je het vanzelf insjaAllah. Succes ermee!!

wasalaam

23-12-2006, 00:16
mashaALLAH dat je het kan wollah een idd in plaats van muziek te beluisteren moete zo iets beluisteren gaat stuk makkelijker

23-12-2006, 00:16

Citaat door cinderella:
MashaAllah!!! Ik ken ze allemaal uit mijn hoofd, na heel lang oefenen. Ik heb "asma Allahu Alhosna van Hisham Abbas" op mijn iPod gezet en het vaak achter elkaar geluisterd. Het is zooooo mooi dat je hem vaak gaat luisteren, en dan leer je het vanzelf insjaAllah. Succes ermee!!

wasalaam



Ohh tbarkellah a3liek! Zo goed van jou!!!
Inshallah kan niet wachten totdat ik ze allemaal ken.. Ik ken ze opzich wel, maar niet vloeiend achter elkaar.. Behalve de eerste 40 dan..

Ik heb die van Hicham Abbas ook op mijn ipod staan, die luister ik echt heel vaak achter elkaar. Dan luister ik er naar 10, en steeds terugspoelen en dan weer opzeggen en dan weer terugspoelen totdat ik die er goed in heb zitten en dan ga ik door met de 10 volgende..

23-12-2006, 00:54

Citaat door cinderella:
MashaAllah!!! Ik ken ze allemaal uit mijn hoofd, na heel lang oefenen. Ik heb "asma Allahu Alhosna van Hisham Abbas" op mijn iPod gezet en het vaak achter elkaar geluisterd. Het is zooooo mooi dat je hem vaak gaat luisteren, en dan leer je het vanzelf insjaAllah. Succes ermee!!

wasalaam


kan je die voor me uploaden ajb

23-12-2006, 00:58
Met alle respect maar dan kun je beter surah's gaan leren om je gebed er mee te gaan verrichten. Als je een aantal surah’s onder de knie hebt kun je altijd nog deze namen uit je hoofd gaan leren. En dan gaat het ook wat soepeler aangezien je de namen van Soubhana wha talle in bijna elk surah tegen komt.

23-12-2006, 00:59

Citaat door ibtissam19_:
Met alle respect maar dan kun je beter surah's gaan leren om je gebed er mee te gaan verrichten. Als je een aantal surah’s onder de knie hebt kun je altijd nog deze namen uit je hoofd gaan leren. En dan gaat het ook wat soepeler aangezien je de namen van Soubhana wha talle in bijna elk surah tegen komt.


Dat is ook zo meid, maar daar ben ik eigenlijk als eerste mee begonnen.. En toen vond ik het tijd voor de namen.. En die ben ik er nu erbij aan het leren..

23-12-2006, 00:59

Citaat door Oorbelletjes:
Hoi iedereen,
Ik ben nu zo'n ongeveer 2 weken bezig met de 99 namen van Allah uit mijn hoofd te leren..
Ik ken er op dit moment 40 uit mijn hoofd (in volgorde) opsommen..
Wie is hier ook mee bezig?

Liefs mij...



ik ken er 65 namen, bijna klaar

23-12-2006, 01:00



Citaat door Oorbelletjes:
Hoi iedereen,
Ik ben nu zo'n ongeveer 2 weken bezig met de 99 namen van Allah uit mijn hoofd te leren..
Ik ken er op dit moment 40 uit mijn hoofd (in volgorde) opsommen..
Wie is hier ook mee bezig?

Liefs mij...


DAARMEE KOM JE DE HEMEL IN HEEEHH !!!!

23-12-2006, 01:00

Citaat door mariaaaaa18:
ik ken er 65 namen, bijna klaar



Inshallah Meid.. Goed zo

23-12-2006, 01:00

Citaat door ibtissam19_:
Met alle respect maar dan kun je beter surah's gaan leren om je gebed er mee te gaan verrichten. Als je een aantal surah’s onder de knie hebt kun je altijd nog deze namen uit je hoofd gaan leren. En dan gaat het ook wat soepeler aangezien je de namen van Soubhana wha talle in bijna elk surah tegen komt.


mag ze toch zelf weten

enhoe weet jij nou hoeveel souras zij kent ?

plus de namen van allah is ook iets heel belangrijks om uit het hoofd te kennen
maar dat zul je vast wel weten


met alle respect

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7