Bekijk volle/desktop versie : Kan je maagdvlies breken door een tampon??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

06-07-2002, 10:34
Ewa,
Paar vriendinnen van mij dragen een tampon. Ik ben aan het overwegen om er ook een te gaan dragen, maar nu is mijn vraag of je maagdvlies dan breekt. Al mijn islamitische vriendinnen beweren van wel, en waarschijnlijk hebben zij gelijk. Maar ik heb ook vriendinnen uit andere culturene die gaan maagd vor het huwelijk hoeven te blijven en die beweren dat je maagdvlies niet per se hoeftte breken. Het schijnt dat je maagdvlies ook kan breken als je bijv. valt ofzo.
Kan iemand mij hiet duidelijkheid over geven. Ik wil natuurlijk later wel kunnen bewijzen dat ik maagd ben!
kussssss

06-07-2002, 12:53

Ik heb ooit ergens gelezen.. dat je dan zeg maar wel ontmaagd bent!
duss.. ik weet niet...
Ik zelf heb daar geen behoeftes aan om een tampon te gebruiken ik gebruik liever maandverband!
veel liefs hanane xxxjes

06-07-2002, 13:06
Nou, ik raad 't je in ieder geval af!

De hele discussie, wel/geen maagdenvlies laat ik even terzijde.
Er zit in ieder geval "iets" en dat is verdomd gevoelig, dus lekker laten zitten en niet gaan rommelen met tamponnetjes!

06-07-2002, 15:31
HET HOEFT NIET PERSE TE BREKEN MAAR HET KAN WEL
DUS ALS JE GEEN RISICO'S WILT NEMEN NIET GEBRUIKEN
EN WIE ZEGT DAT JE DOOR EEN TAMPON ONTMAAGD KAN WORDEN HANANE1
JE KAN ALLEEN DOOR EEN MENS ONTMAAGD WORDEN HOOR EN NIET DOOR EEN TAMPON

06-07-2002, 15:36

nou doe maar rusig hoor.... ik heb het gelezen en ja...er komt toch iets in???? of niet?? nou het lijkt mij wel..! dusss

06-07-2002, 17:19
Die hollanders die beweren altijd dat je tampoens kan gebruiken en dat je toch maagd blijft blablabla!

Het kan ze namelijk niets schelen, want van hun wordt niet verwacht dat ze gaan bloeden op huwelijksnacht vandaar, dat je je nooit moet laten adviseren door een hollander!

Gebruik het niet is mijn advies! je vaginawand is nu heel nauw en als jij er wat in stopt dan kan die wand ruimer worden en gaan bloeden en heb je straks (bij huwelijksnacht) minder kans om te bloeden.

06-07-2002, 22:17
Het antwoord is ja, je maagdenvlies kan scheuren (dit gebeurt ook vaak bij meiden die turnen)....

Of je nou meteen ook ontmaagd bent

Voor mij is ontmaagding voor de eerste keer liefde bedrijven.....of een tampon je daaraan kan helpen????

ps ik verw8 op bovenstaande een reactie van een paar xxxxxx ik zal maar geen namen noemen, maar ze zijn meestal van het mannelijke geslacht

07-07-2002, 11:03
Ewa,
Bedankt voor jullie reacties! Als ik het zo opmaak uit jullie antwoorden blijkt het dat je maagdvlies wel degelijk kans heeft om te breken als je een tampon gebruikt. Dan maar wachten tot ik ontmaagd ben, he!
Want van daag de dag is het heel moeilijk om te bewijzen dat je nog maagd bent dan alleen dat je gaat bloeden op je huwelijksnacht. En ik wil het wel kunnen bewijzen.
kisses Kahina

09-07-2002, 11:39
Lieve meid,

Als je echt een goede band hebt met je man, dan kan het hem niet schelen of je wel of niet bloedt. Het gaat toch om een vertrouwenskwestie?

En dan kan ik je er ook bij vertellen dat niet alle meiden blooeden als ze het de eerste keer doen. En er zijn ook meiden die trucjes gebruiken om wel te bloeden.

09-07-2002, 11:51
tuurlijk ben je gelijk ontmaagd.
want het gaatje waar je tampon in gaat, daar gaat later Mr Pipi erin.
Dus het is inderdaad een AFRADERTJE!

10-07-2002, 18:48
Ewa,
Voor mij is ontmaagden gewoon als je gemeenschap hebt, maar niet door een tampon!! Nou weet ik zeker dat er wel degelijk een grote kans is dat je maagdvlies breekt als je een tampon gebruikt. En dat de plek waar je je tampon in steekt heel gevoelig is. Maar kan je maagdvlies nou breken door bijv. vallen ofzo?
En miss Banana geloof mij er zijn genoeg jongens die van je houden en met je willen trouwen om alleen je karakter. Maar als ze horen dat geen maagd meer bent. Tfooooooooee dan ben je gelijk een puta en geloof mij maar. Er lopen genoeg jongens rond die een maagd willen voor het huwelijk. En dat je om die reden afgewezen moet worden is echt pijnlijk. Je gaat er dan echt spijt van hebben. En als je niet gaat bloeden dan geloven ze je niet, hoor!!
kusjes Kahina

11-07-2002, 09:17
je kan je maagdenvlies wel verliezen door te vallen hoor! of door paard te rijden! een vriendin is het overkomen toen ze nog jong was, maar zij wist niet waarom ze bloedde.

13-07-2002, 14:38

Je wordt pas echt ontmaagd als je gemeenschap hebt. Zoals veel mensen voor mij al zeiden kan je ook ontmaagd worden tijdens fietsen, paardrijden en turnen. Trouwens, niet eens elk meisje word met maagdenvlies geboren, het is echt een fabel dat je als je nog maagd bent een maagdenvlies moet hebben, want veel mannen denken dat het echt een soort vlies is die je vaginaschede afsluit, terwijl het eigenlijk alleen een bobbeltje is bij de ingang van je vagina.

Maar toch zijn tampons niet altijd veilig. Er zijn weleens vrouwen aan overleden doordat er veel bacterien in je vagina blijven. Dus desondanks is het niet echt hygienisch.

Laterssssssssss

16-07-2002, 19:30
wa salaam,

over maagdevlies gesproken! vroeger toen mijn beste beste vriendin 5 jaar oud was, nam haar moeder DE PIL in voor niet zwanger te geraken.haar moeder stopte DE PIL in haar la. En dus mijn beste vriendin (Aicha) nam 4 pillen in eenkeer op!!! je weet kleine kinderen ze denken direcht snoep snoep snoep! maar haar moeder vertelde haar dat na een tijdje bloed uit haar geslachtsdeel kwam!haar moeder is bang dat het schadelijk zou zijn voor haar maagdevlies!en aicha meskien is erg ongerust!
mijn vraag aan jullie is, zou het kunnen dat haar maagdevlies gescheurd of beschadigt is?????????

serieuze reactie aub!

wa salaam,oegti sanae

16-07-2002, 20:12

Citaat:
Origineel gepost door sanaeb
wa salaam,

over maagdevlies gesproken! vroeger toen mijn beste beste vriendin 5 jaar oud was, nam haar moeder DE PIL in voor niet zwanger te geraken.haar moeder stopte DE PIL in haar la. En dus mijn beste vriendin (Aicha) nam 4 pillen in eenkeer op!!! je weet kleine kinderen ze denken direcht snoep snoep snoep! maar haar moeder vertelde haar dat na een tijdje bloed uit haar geslachtsdeel kwam!haar moeder is bang dat het schadelijk zou zijn voor haar maagdevlies!en aicha meskien is erg ongerust!
mijn vraag aan jullie is, zou het kunnen dat haar maagdevlies gescheurd of beschadigt is?????????

serieuze reactie aub!

wa salaam,oegti sanae
Eén raad ze moet eens naar de dokter gaan om een maagdelijkheidstest af te leggen
Zo weet je het 100%zeker of ze nog maagd is of niet.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7