Bekijk volle/desktop versie : SPIJT voor ALTIJD



22-12-2006, 13:39
SPIJT voor AlTIJD

IK heb heel veel verhalen in mijn hoofd en nu schrijf ik er een op. Nadat ik veel verhalen van jullie heb gelezen.Het gaat over Soumia,


Ik ben Soumia een 17 jarige meisje . Ik ben enigste kind ,waarom zou ik niet weten ik wou altijd al zusjes en broertjes maar heb er nooit 1 gekregen. Verder doe ik er niet moeilijk om. Krijg namelijk heel veel aandacht en wie wil dat nou niet.Tututuuuu mijn wekker gaat af. Ik sta op .Vandaag moet ik weer naar school. Binnnekort ga ik gelukkig naar een andere school .De school waar ik zit is echt zo saai. Altijd gewoon het zelfde. Ik krijg er gewoon hoofd pijn van als ik eraan denk. Snel ga ik naar de douche was mijn gezicht, poets mijn tanden. Kleed mijn kleren aan. Styl mijn haren. IK zag dat mijn moeder bij de deuropening stond en naar me keek. O, kind waarom doe je zo moeilijk om je uiterlijk?? Ik beantwoorde haar vraag niet. Ga terug slapen dan doe je tenminste wat nuttigs. Mijn moeder deed niet moeilijk over school. Zij had nooit op school gezeten dus het kon niet schelen. IK ga naar school zei ik met een diepe zucht.
Ik controleerde snel mijn tas of alle boeken erin zijn. Ontbijten deed ik niet omdat ik geen tijd meer had. IK ga !!
schreeuwde ik voordat ik wegging. Waga beslama hoorde ik mijn moeder nog zeggen. Tfoe waarom was ik naar school gegaan ?? Dan was er helemaal niks gebeurd.Was ik van al die ellende verlost en had ik nooit problemen gehad. Maar NEE ik koos voor een korte uitwegje dat veranderde in een lange dwaalde weg.....