Bekijk volle/desktop versie : Iemand ervaring met pc's??



Pagina's : [1] 2 3

21-12-2006, 13:30
Mensen ik heb zo'n programma op mn pc genaamd AOL (America online) daardoor loopt mn hele pc vast en ik kan het niet verwijderen die rotzooiii ook niet via configuratiescherrm en dan software want dat programma zit daar niet tussen!!!!!!!


Iemand advies???


Ben je eeuwig dankbaar!

21-12-2006, 14:31



Citaat door La_Vida:
Mensen ik heb zo'n programma op mn pc genaamd AOL (America online) daardoor loopt mn hele pc vast en ik kan het niet verwijderen die rotzooiii ook niet via configuratiescherrm en dan software want dat programma zit daar niet tussen!!!!!!!


Iemand advies???


Ben je eeuwig dankbaar!



Beste,

Download een antispyware prog en verwijder het.

Ad-aware klik om te downloaden

Het is gratis en het verwijder alle rotzooi.

Graag gedaan.

21-12-2006, 14:35
Hey samir,

Ik heb ad-aware al, maar toch bedankt voor de moeite!

Het werkt idd. heel goed, maar dat programma verwijderd ie dus niet



Greetz La Vida

21-12-2006, 14:37

Citaat door La_Vida:
Hey samir,

Ik heb ad-aware al, maar toch bedankt voor de moeite!

Het werkt idd. heel goed, maar dat programma verwijderd ie dus niet



Greetz La Vida


download dan spy sweeper die je 30 dagen lang kan proberen die verwijderd alles !

21-12-2006, 14:50



Citaat door Abderahim:
Ik kan je wel helpen... ben de beste van de beste!

laten we eerst op een makkelijke manier beginnen.. met dit gratis programma kun je onnodige bestanden en register opruimen:

http://www.freedownloads.nl/ccleaner.htm


Zonder prog:

Ga naar deze computer-hardeschijf-programfiles-zoek daar AOL zo niet ga naar hardeschijf-WINDOWS-system32-typ AOL dan vindt ie em wel.

21-12-2006, 20:41

Citaat door Abderahim:
Ik kan je wel helpen... ben de beste van de beste!

laten we eerst op een makkelijke manier beginnen.. met dit gratis programma kun je onnodige bestanden en register opruimen. Vervolgens AOL met dit programma deinstalleren.

http://www.freedownloads.nl/ccleaner.htm




Sorry te ingewikkeld allemaal.........

21-12-2006, 20:43

Citaat door rolexity:
Zonder prog:

Ga naar deze computer-hardeschijf-programfiles-zoek daar AOL zo niet ga naar hardeschijf-WINDOWS-system32-typ AOL dan vindt ie em wel.



Ja ik heb die AOL verwijderd bij programfiles...maar volgens mij is het nog niet helemaal weg van mn pc want sommige bestanden worden met AOL geopend...:S

21-12-2006, 21:18
Normaal moet het zo

http://www.gotovni.com/help/UninstallAOLXP.html

Maar als dat niet werkt dit proberen de hard way!

Go to start, click on run, type in regedit, now you can edit your reg. At the top in navagation click on edit. From the drop down list click on find. Type aol in the box then click find next button. When a value is found right click and select delete then click yes. Continue with edit find next deleting aol values found. You are finished when no more values are found.

22-12-2006, 17:17

Citaat door OpblaasschaapV2:
Normaal moet het zo

http://www.gotovni.com/help/UninstallAOLXP.html

Maar als dat niet werkt dit proberen de hard way!

Go to start, click on run, type in regedit, now you can edit your reg. At the top in navagation click on edit. From the drop down list click on find. Type aol in the box then click find next button. When a value is found right click and select delete then click yes. Continue with edit find next deleting aol values found. You are finished when no more values are found.



Thnx voor de moeite, maar ik had dit al eerder geprobeerd zonder resultaat!

22-12-2006, 17:23
Trouwens Internet snelkoppeling op mijn bureaublad is zomaar verdwenen en nu kan ik geen internet meer openen. Alleen als ik via msn aanmeld en dan op msn vandaag klik (Bijvoorbeeld) alleen dan kan ik internet pagina's openen.


Weet iemand van jullie misschien hoe ik die internet snelkoppeling terug kan krijgen op mijn bureaublad?

22-12-2006, 19:39

Citaat door La_Vida:
Trouwens Internet snelkoppeling op mijn bureaublad is zomaar verdwenen en nu kan ik geen internet meer openen. Alleen als ik via msn aanmeld en dan op msn vandaag klik (Bijvoorbeeld) alleen dan kan ik internet pagina's openen.


Weet iemand van jullie misschien hoe ik die internet snelkoppeling terug kan krijgen op mijn bureaublad?



Jah je moet zeg maar die internet logo schuifen naar bureaublad.

vanaf start en dan schuifen. als je begrijpt wat ik bedoel.

22-12-2006, 19:52

Citaat door rolexity:
Jah je moet zeg maar die internet logo schuifen naar bureaublad.

vanaf start en dan schuifen. als je begrijpt wat ik bedoel.



Dat is het nou juist, het staat niet meer bij start#@!!!

22-12-2006, 20:00


op bureaublad rechtermuisklik dan eigenschappen en dan de 2de tabblad en dan zie je ergens bureaublad aanpassen. vink internet explorer aan . en druk dan ok of toepassen.



graag gedaan ,


weetjedatzeker

22-12-2006, 20:02

Citaat door weetjedatzeker:

op bureaublad rechtermuisklik dan eigenschappen en dan de 2de tabblad en dan zie je ergens bureaublad aanpassen. vink internet explorer aan . en druk dan ok of toepassen.



graag gedaan ,


weetjedatzeker




Thnx! Groen puntje is onderweg.....

22-12-2006, 20:10
Ik heb nog een probleem, mn geluid doet het niet. Ik heb al geprobeerd te maken, maar hij geeft steeds aan dat ik een installatie cd moet invoeren?

En ik heb ook via bureau-accessoires en dan entertainment geprobeerd, maar volumeregeling staat er niet tussen! Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik zit nu al weken zonder geluid

PS: Normaliter heeft mn broer verstand van zulke zaken, maar hij is op zakenreis.

Pagina's : [1] 2 3