Bekijk volle/desktop versie : Ayatu-Al Kursie mooi geschrift



21-12-2006, 11:41
wie heeft of weet waar ik Ayatu-Al Kursie in het mooi arabisch geschrift kan vinden?

21-12-2006, 11:51





Allahoe laa ilaaha illaa Hoewal-Hayyoel-Qayyoem. Laa ta-khoedhoehoe sinatoen walaa nawm. Lahoe maa fis-samaawaati wa maa fil-ard. Man dhal-ladhie yashfa'oe 'indahoe illaa bi idhnih. Ya'lamoe maa bayna aydiehim wa maa khalfahoem. Wa laa yoehietoena bi shay-in min 'ilmihi illaa bi maa shaa. Wasi'a koersiyyoehoes-samaawaati wal-ard. Wa laa ya-oedoehoe hifdhoehoemaa wa Hoewal-'Aliyyoel-'Adhiem.

__________________________________________________ __________

Allah, er is niemand die het recht heeft aanbeden te worden dan Hij. De Levende, de Instandhouder. Sluimer noch slaap overmant hem. Aan hem behoort toe wat er in de hemelen is en wat er op aarde is. Wie is degene die bij Hem bemiddelt zonder Zijn toestemming? Hij heeft kennis van datgene wat vóór hen is en datgene wat achter hen is. En zij omvatten niets van Zijn Kennis, behalve wat Hij wil. Zijn Koersie strekt zich uit over de hemelen en de aarde. En het waken over beide vermoeit hem niet. En Hij is de Verhevene, de Geweldige.
[ Soerah al-Baqarah 2:255 ].

22-12-2006, 00:29
choukran choukran

22-12-2006, 23:02
La choukra 3la wajeeb...vergeet me niet in jullie du'aas in chaa Allah!!

23-12-2006, 01:47



Citaat door elhaqiqa:
La choukra 3la wajeeb...vergeet me niet in jullie du'aas in chaa Allah!!



Deze souray is een hele goeie.
Als je gaat slapen met NATUURLIJK woedoe en je reciteert deze soura dan wordt je beschermt door een engel. Is dit niet geweldig voor een moslim natuurlijk. Maar deze soura heeft andere nuttige! mogelijkheden weet iemand misschien nog meer??

23-12-2006, 13:00

Citaat door Samert:
Deze souray is een hele goeie.
Als je gaat slapen met NATUURLIJK woedoe en je reciteert deze soura dan wordt je beschermt door een engel. Is dit niet geweldig voor een moslim natuurlijk. Maar deze soura heeft andere nuttige! mogelijkheden weet iemand misschien nog meer??



moet je woedoe doen voor je gaat slapen als je de ayat aytel-koersi reciteert?

24-12-2006, 23:50

Citaat door somalig:
moet je woedoe doen voor je gaat slapen als je de ayat aytel-koersi reciteert?


Daar ga ik van uit men beste broeder. Dit is koran die kan je niet zomaar reciteren maar misschien zit ik ernaast je kan er eventueel een forum openen.