Bekijk volle/desktop versie : Zou jou vrouw mogen werken in de toekomst ??



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

21-12-2006, 09:54
selam

Vaak hoor ik mannen en jongens van tegenwoordig zeggen dat vrouwen thuis moet blijven en wij als man gaan dan werken dus daarom zou k graag jullie mening willen horen:

Mag jou vrouw werken na dat je met haar bent getrouwd en zo nee waarom niet .....!!!??!!!

En zou jij zelf als vrouw willen werken als je getrouwd bent...

21-12-2006, 09:56


nee ik wil geen vrouw die rondhuppelt tussen mannen in een kantoor. En met nieuwjaar zeker ook elke vieze man kussen om nieuwjaar te wensen etc etc. en de kinderen dumpen als afval in een cresche? een vrouw heeft genmoeg werk thuis, en in de avond en weekend is er genoeg tijd om samen leuke dingen te doen.

21-12-2006, 09:59

Citaat door Flasher:
nee ik wil geen vrouw die rondhuppelt tussen mannen in een kantoor. En met nieuwjaar zeker ook elke vieze man kussen om nieuwjaar te wensen etc etc. en de kinderen dumpen als afval in een cresche? een vrouw heeft genmoeg werk thuis, en in de avond en weekend is er genoeg tijd om samen leuke dingen te doen.


Overdrijven is ook een vak. Soms is werken gewoon noodzakelijk, zeker om de rekeningen te kunnen betalen..

Zelfs tweeverdieners hebben het tegenwoordig al moeilijk.

21-12-2006, 10:00

Citaat door Flasher:
nee ik wil geen vrouw die rondhuppelt tussen mannen in een kantoor. En met nieuwjaar zeker ook elke vieze man kussen om nieuwjaar te wensen etc etc. en de kinderen dumpen als afval in een cresche? een vrouw heeft genmoeg werk thuis, en in de avond en weekend is er genoeg tijd om samen leuke dingen te doen.



oke maar wat is er eigenlijk mis mee met een crach uiteindelijk komen ze toch ok op school terecht en wat betreft werken hoef niet altijd in een kantoor te zijn ....


Plaats je zelf nou eens in een meisje zij doet jaren lang haar best om haar studie af te maken en een doel bereiken ijn haar leven en dan komt ze bij een man en die zegt ja dag ga maar lekker thuis zitten leh werk leh welo sorry hoor maar mij reactie zou zijn ok ik voed de kinderen op doe het huishouden etc.. maar alles wat ik wil moet boven water komen dan ........

21-12-2006, 10:00



Citaat door JAMIE_3:
Overdrijven is ook een vak. Soms is werken gewoon noodzakelijk, zeker om de rekeningen te kunnen betalen..

Zelfs tweeverdieners hebben het tegenwoordig al moeilijk.



goed gesproken meid

21-12-2006, 10:02

Citaat door Mocro_hannantje:
oke maar wat is er eigenlijk mis mee met een crach uiteindelijk komen ze toch ok op school terecht en wat betreft werken hoef niet altijd in een kantoor te zijn ....


Plaats je zelf nou eens in een meisje zij doet jaren lang haar best om haar studie af te maken en een doel bereiken ijn haar leven en dan komt ze bij een man en die zegt ja dag ga maar lekker thuis zitten leh werk leh welo sorry hoor maar mij reactie zou zijn ok ik voed de kinderen op doe het huishouden etc.. maar alles wat ik wil moet boven water komen dan ........



als dat haar doel is in haar leven is dat fijn voor haar...maar dan is ze voor mij niet geschikt als vrouw. Ik wil een vrouw die als doel heeft: een echte vrouw te zijn.

en dat eeuwige gezeur over financien: een inkomen is genoeg. er zijn zat gezinnen die meerdere kinderen hebben en een inkomen en het is voldoende. 2 inkomens is even snel op als een inkomen...je gaat er naar leven en dat verpest je alleen al persoon.

ps: wat er mis is met een cresche? wil je ej kinderen marokkaans of nederlands opgevoed hebben?

21-12-2006, 10:06
Tuurlijk wil ik werken,waarom dan zoveel moeite gedaan?

21-12-2006, 10:07
ligt een groot deel bij jezelf, je moet duidelijk zijn wat je wilt gaan bereiken in je leven. ik zelf zou niet de hele dag thuis voor de tv kunnen zitten.

21-12-2006, 10:08

Citaat door Flasher:
als dat haar doel is in haar leven is dat fijn voor haar...maar dan is ze voor mij niet geschikt als vrouw. Ik wil een vrouw die als doel heeft: een echte vrouw te zijn.

en dat eeuwige gezeur over financien: een inkomen is genoeg. er zijn zat gezinnen die meerdere kinderen hebben en een inkomen en het is voldoende. 2 inkomens is even snel op als een inkomen...je gaat er naar leven en dat verpest je alleen al persoon.

ps: wat er mis is met een cresche? wil je ej kinderen marokkaans of nederlands opgevoed hebben?



ooh dus wanneer ze naar schol gaan dan is het geen punt eeh please hou op man ...

21-12-2006, 10:11

Citaat door Mocro_hannantje:
ooh dus wanneer ze naar schol gaan dan is het geen punt eeh please hou op man ...


studeren doe je om jezelf te ontwikkelen en niet om later tussen mannen in een kantoor rond te huppelen. Als een vrouw werk heeft tussen alleen vrouwen 9een onmogelijkheid hier in Ned) en ze kan dat combineren met kinderen is een ander verhaal.

maar zo een verwesterde sloerie die kinderen dumpt bij creche, tussen willems in een kantoor gaat rondhuppelen en om 18.00 weer thuis is als ze geen "borrel" heeft op het werk....dat heeft niets met studeren te maken.

21-12-2006, 10:11

Citaat door Flasher:
als dat haar doel is in haar leven is dat fijn voor haar...maar dan is ze voor mij niet geschikt als vrouw. Ik wil een vrouw die als doel heeft: een echte vrouw te zijn.

en dat eeuwige gezeur over financien: een inkomen is genoeg. er zijn zat gezinnen die meerdere kinderen hebben en een inkomen en het is voldoende. 2 inkomens is even snel op als een inkomen...je gaat er naar leven en dat verpest je alleen al persoon.

ps: wat er mis is met een cresche? wil je ej kinderen marokkaans of nederlands opgevoed hebben?



Bullshit..

Hoe rooien de gezinnen met tig kinderen het denk je..?

En wat is er mis met een Creche? Wil je je ouders soms belasten met de zorg van jouw koters..? Hebben ze al niet genoeg te stellen gehad met Flashertje..?

21-12-2006, 10:13

Citaat door Flasher:
nee ik wil geen vrouw die rondhuppelt tussen mannen in een kantoor. En met nieuwjaar zeker ook elke vieze man kussen om nieuwjaar te wensen etc etc. en de kinderen dumpen als afval in een cresche? een vrouw heeft genmoeg werk thuis, en in de avond en weekend is er genoeg tijd om samen leuke dingen te doen.

helemaal gelijk

21-12-2006, 10:13



Citaat door Flasher:
studeren doe je om jezelf te ontwikkelen en niet om later tussen mannen in een kantoor rond te huppelen. Als een vrouw werk heeft tussen alleen vrouwen 9een onmogelijkheid hier in Ned) en ze kan dat combineren met kinderen is een ander verhaal.

maar zo een verwesterde sloerie die kinderen dumpt bij creche, tussen willems in een kantoor gaat rondhuppelen en om 18.00 weer thuis is als ze geen "borrel" heeft op het werk....dat heeft niets met studeren te maken.



Als je afgestudeerd bent is het logisch dat je gaat werken. Om de kwaliteiten die je hebt te tonen (in praktijk te brengen)
Door te werken blijf je sociale contacten houden en midden in het leven staan.
Maarja, jij wilt blijkbaar een vrouw die alleen thuiszit en voor de kids zorgt. En als ze even boodschappen wilt doen dan moet ze jouw om toestemming vragen.

21-12-2006, 10:13

Citaat door Flasher:
studeren doe je om jezelf te ontwikkelen en niet om later tussen mannen in een kantoor rond te huppelen. Als een vrouw werk heeft tussen alleen vrouwen 9een onmogelijkheid hier in Ned) en ze kan dat combineren met kinderen is een ander verhaal.

maar zo een verwesterde sloerie die kinderen dumpt bij creche, tussen willems in een kantoor gaat rondhuppelen en om 18.00 weer thuis is als ze geen "borrel" heeft op het werk....dat heeft niets met studeren te maken.



sorry hoor maar een vrouw studeerd om haar zelf te ontwikkelen maar uiteindelijk studeer je toch ook om iets in de maatschappij te betekenen of zie ik het verkeerd

21-12-2006, 10:15

Citaat door Wallen01:
helemaal gelijk


schijnheilige mss dat jij niet op school hebt gezeten en niet zo ver bent gekomen dat je daarom zo negatief denkt over het werken

get a life please

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21