Bekijk volle/desktop versie : Kenia het nieuwe sex-oord voor westerse pedofielen!



Pagina's : [1] 2 3

20-12-2006, 23:05
KAAPSTAD - De Keniase badplaatsen met hun azuurblauwe zee en spierwitte stranden lijken het paradijs.


Toerist met veel jonger Keniaans meisje.
achter dit idyllische decor gaat een ongekend drama schuil. Een op de drie Keniase meisjes is actief in het sekstoerisme, dat volgens een deze week gepresenteerd Unicef-rapport explosief is toegenomen.

Zeker 15.000 meisjes, tussen de 12 en 18 jaar jong, verkopen hun lichaam in ruil voor geld, goederen of gunsten. Nog eens 2000 tot 3000 meisjes en jongens werken fulltime in de prostitutie in de vakantiestreken Mombasa, Kilifi, Malindi en Kwale.

De helft van de klanten komt uit Europa, met een koffer vol zonnebrandcrème, zwembroek en slippers. Vooral Duitsers, Italianen en Zwitsers betalen voor seksuele diensten.

Kinderfonds Unicef is bezorgd over de lakse houding tegenover de seksindustrie. Volgens het rapport vindt driekwart van de werknemers in de toeristenbranche het ’acceptabel’ dat reizigers betalen voor seks met kinderen, terwijl de Keniase wet dit verbiedt. Obers, portiers en nachtwakers geven prostituees toegang tot de horeca, zolang ze zelf maar gratis seksdiensten krijgen.

Armoede is de belangrijkste reden voor de meisjes om zichzelf aan te bieden aan een ’mzungu’ (witte man). De kustbevolking is de afgelopen decennia van haar land gezet om ruimte te maken voor vijfsterren-resorts en hotels. Ook neemt de visserij af doordat de visstanden voor de kust sterk zijn geslonken. Met een potje (onbeschermde) anale seks kan een meisje 144 dollar verdienen, honderdmaal zoveel als een normaal baantje per dag oplevert.

De toeristenindustrie verschafte vijftien jaar geleden nog werk aan tienduizenden Kenianen. Sinds de toeristen massaal wegblijven, afgeschrikt door criminaliteit en politiek geweld begin jaren ’90, beleeft het gebied een economische neergang.

Na twee aanslagen vaardigde Amerika jarenlang een negatief reisadvies uit. Pas de laatste drie jaar nemen weer meer vakantiegangers het vliegtuig naar Kenia.

http://www.ad.nl/buitenland/article927427.ece

20-12-2006, 23:10


Ik heb vernomen dat een Nederlandse touroperator een monopolie bezit op het gebied van dit soort reizen met als thema; ''Warme Kindervrienden''


20-12-2006, 23:13

Citaat door Hazouz_55:
Ik heb vernomen dat een Nederlandse touroperator een monopolie bezit op het gebied van dit soort reizen met als thema; ''Warme Kindervrienden''




Bassie & Co reizen

verwend heen en weer

20-12-2006, 23:16

Citaat door soldier_of_alla:
Bassie & Co reizen

verwend heen en weer


Je vraagt je toch in wat voor milieus sommige leden van MJA zich begeven. Ik zou zelfs niet weten hoe je daar achter moet komen.

20-12-2006, 23:18


38% van de klanten van die hoertjes zijn Kenianen.

Zet er in het vervolg de bron bij soldaatje.

20-12-2006, 23:23

Citaat door rijmaran:
38% van de klanten van die hoertjes zijn Kenianen.

Zet er in het vervolg de bron bij soldaatje.



kun je er niet tegen dat je soortgenoten het verderop zoeken omdat ze te lelijk zijn om in smaak te vallen bij dames

20-12-2006, 23:24

Citaat door soldier_of_alla:
kun je er niet tegen dat je soortgenoten het verderop zoeken omdat ze te lelijk zijn om in smaak te vallen bij dames

Nou ja, als je gaat beginnen met soortgenoten.
Jouw soortgenoten zijn terroristen..happy?
Maar zet er toch maar de bron bij, of het bericht verdwijnt bij het eerst volgend moderatorbezoek

20-12-2006, 23:26

Citaat door Hazouz_55:
Ik heb vernomen dat een Nederlandse touroperator een monopolie bezit op het gebied van dit soort reizen met als thema; ''Warme Kindervrienden''



SEX op Safari?
Logeren bij de Mau mau ?

20-12-2006, 23:30

Citaat door rijmaran:
Nou ja, als je gaat beginnen met soortgenoten.
Jouw soortgenoten zijn terroristen..happy?
Maar zet er toch maar de bron bij, of het bericht verdwijnt bij het eerst volgend moderatorbezoek






net zo zielig als die vrouw die claimde dat ze psychische aandoeningen heeft omdat ze een paar miljoen is misgelopen die haar buren met de postcode loterij wel wonnen en zij niet...

20-12-2006, 23:31

Citaat door krabbel33:

Abdellah Ait Oud

Dit is jouw 'soort'?



haha trek je alweer die foto uit je archief...jammer he dat wij niet zo ziek zijn als jullie

20-12-2006, 23:31

Citaat door krabbel33:

Abdellah Ait Oud

Dit is jouw 'soort'?



Die mogen ze van mij, als hij schuldig wordt bevonden, direct fusilleren.

hmm, vreemd ik zie jouw afkeuring m.b.t. dit soort praktijken nergens staan!

20-12-2006, 23:32

Citaat door soldier_of_alla:



net zo zielig als die vrouw die claimde dat ze psychische aandoeningen heeft omdat ze een paar miljoen is misgelopen die haar buren met de postcode loterij wel wonnen en zij niet...

Het is niet de eerste gek die ik ben tegen gekomen die om zichzelf lacht.
Soldaatje van allah.

20-12-2006, 23:33



Citaat door Hazouz_55:
Die mogen ze van mij, als hij schuldig wordt bevonden, direct fusilleren.

hmm, vreemd ik zie jouw afkeuring m.b.t. dit soort praktijken nergens staan!



(ps. deze gasten hier zijn volgens mij zelf ook pedo )

20-12-2006, 23:34

Citaat door soldier_of_alla:
haha trek je alweer die foto uit je archief...jammer he dat wij niet zo ziek zijn als jullie

Als ik jouw bijdragen bekijk, heb ik de indruk dat je ontsnapt bent uit een gesloten instelling..troost je, je vriendje zit je op de hielen.
Valium kan je helpen en desnoods kan een dwangbuis ook soelaas brengen.

20-12-2006, 23:34

Citaat door soldier_of_alla:



net zo zielig als die vrouw die claimde dat ze psychische aandoeningen heeft omdat ze een paar miljoen is misgelopen die haar buren met de postcode loterij wel wonnen en zij niet...


Ach, we geraken off-topic...

Of werd die vrouw door het niet-winnen van de postcodeloterij soms op slag pedofiel?

Pagina's : [1] 2 3