Bekijk volle/desktop versie : discriminatie?



Pagina's : [1] 2

20-12-2006, 19:43
op pagina 1 wordt alle reklame verwijdert. op pagina 2 en verder kennelijk niet.....

20-12-2006, 19:48


Moet je aangeven bij mimi, die zorgt dat het beleid van m.nl uitgevoerd wordt zodat er geen sprake is van vriendjespolitiek.

20-12-2006, 19:54
denk je werkelijk dat zij dit doet die mimi? ik vertrouw het niet, want zie alleen maar reklame! kijk zelf dan.
dit te huur, dat te huur, dit te koop. ik bied aan enzovoort enzovoort

kijk alleen al op pagina 1, 2 en 3

pfffffff
die mimi en andere moderators meten met 2 verschillende maten volgens mij.

20-12-2006, 19:58
ze komen zolang niet en op eens als ze komen proberen ze zich aan regeltjes te houden ze3ma

20-12-2006, 19:59


zo zielig dit beleid van hun. ze verwijderen een paar en de rest laten ze staan!!!


tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz che moderators zoals deze hier!

20-12-2006, 20:02
het slaat ook nergens op. en wie zegt dat ze niet aan vriendjespolitiek doen hier en niet met 2 maten meten liegt dat die barst!!!!!!!!!!!!!!

kijk eens op pagina 2 en 3 en de rest................. alleen maar reklame

nu zelfs ook op mpagina 1 en zehma de moderators zijn ff te druk om dingen te verwijderen. ja ja

geloven ze het zelf?!

20-12-2006, 21:13
weer al die reklame die zehma die moderators zogenaamd niet zien

20-12-2006, 21:21
Als het jullie zo stoort doe er dan wat aan en meldt het via de envelop links.

20-12-2006, 23:23
welke envelop links bedoel je precies?

20-12-2006, 23:42
aan de rechterkant zie ik een envelop met rode kruis erop, ik neem aan dat mimi dat bedoelt

21-12-2006, 17:55

Citaat door mimi_tangaouia:
Als het jullie zo stoort doe er dan wat aan en meldt het via de envelop links.



wij vinden het juist HELEMAAL NIET ERG als leden hier spullen te koop of te huur aanbieden. graag zelfs. dat vinden wij leuk en tof. wij vinden het vervelend dat van bepaalde leden topics gesloten wordt onder het mom van reclame is niet toegestaan, maar kijk je op pagina 2 en de rest van de pagina's dan zie je volop reclame gemaakt worden en daar wordt niks van gezegd. dat noemen ze meten met 2 maten.
of je sluit ALLES of je laat ALLES GEWOON STAAN!!!!

21-12-2006, 18:31

Citaat door Zitounia:
wij vinden het juist HELEMAAL NIET ERG als leden hier spullen te koop of te huur aanbieden. graag zelfs. dat vinden wij leuk en tof. wij vinden het vervelend dat van bepaalde leden topics gesloten wordt onder het mom van reclame is niet toegestaan, maar kijk je op pagina 2 en de rest van de pagina's dan zie je volop reclame gemaakt worden en daar wordt niks van gezegd. dat noemen ze meten met 2 maten.
of je sluit ALLES of je laat ALLES GEWOON STAAN!!!!


klopt wat mijn zuster zegt. reclame maken stoort ons absoluut niet!!!

we balen juist onzettend van dat nieuwe beleid van m.nl... dat is pas zwaar klote.
maar ja, ze hebben het nu eenmaal ingevoerd dan vinden wij ook dat ze daarin heel consequent moeten zijn!

21-12-2006, 18:31



Citaat door Zitounia:
wij vinden het juist HELEMAAL NIET ERG als leden hier spullen te koop of te huur aanbieden. graag zelfs. dat vinden wij leuk en tof. wij vinden het vervelend dat van bepaalde leden topics gesloten wordt onder het mom van reclame is niet toegestaan, maar kijk je op pagina 2 en de rest van de pagina's dan zie je volop reclame gemaakt worden en daar wordt niks van gezegd. dat noemen ze meten met 2 maten.
of je sluit ALLES of je laat ALLES GEWOON STAAN!!!!


Hier ben ik het ook helemaaal mee eens

21-12-2006, 18:40
waarom laten ze niet alle reclame gewoon staan. het slaat nergens op. lsof de leden hier een miljoenenwinst maken per jaar.
het zijn kleine dingen die men verhuurt voor lage prijzen.
niet echt iets waar je miljonair van wordt ofzo

21-12-2006, 18:41
Reclame heeft nooit gemogen, dat het een tijdje gedoogd is hier op het forum wil niet zeggen dat het mag blijven.

Pagina's : [1] 2