Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet zeg me liefste, wat wil je nou?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Hooda
05-07-2002, 21:46

Ik ging naar je toe, en je nam me in jouw armen. Ik voelde me goed op dat moment, je bent de enige die mijn hart kan verwarmen. Jouw lippen raakten de mijne, al was het maar even. Je lachte en ik ging, wil je me toch nog je liefde geven?? Ik ben zo onzeker nu, ben bang dat je het niet zo bedoelde. Maar kun je zeggen waarom je het deed? en wat je op dat moment voelde? Ik moet het weten, maar aan je vragen durf ik niet. Ben bang dat je er spijt van had, deze onzekerheid doet me verdriet. Maar je weet, dat ik nog heel van je hou. Op dit moment weet ik niet meer wat jij wilt dus zeg me, liefste, wat wil je nou???

vraagteken1
06-07-2002, 09:17
vandaag zou ik je zien na zoveel tijd even met je zijn en wie weet wat nog misschien ik wou je een hand geven maar dit was een nutteloos gebaar pakte je iets steviger en omarmde je, rook aan je prachtige haar heerlijk geur van jasmijn drong mijn neus binnen keek je aan en kon me niet inhouden door een kus op je net opgemaakte lippen te drukken ik schrok van mezelf keek je vluchtig in de ogen zag je verraste blik had ik het wel gemogen? ons samenzijn duurde niet lang je moest naar huis toe ik bleef achter met vragen of ik er wel goed aan doe kon ik het allemaal weer aan wachten op jou terwijl de weken en maanden voorbijvlogen is het wel genoeg, dat ik alleen van je hou twijfel omarmde mijn hart denk na denk na, schreeuwde mijn verstand weet waarin je de vorige keer bent beland houdt ze nog wel van mij was ze nog bereid om voor mij te keizen was het onzekerheid zou ik haar weer verliezen angst bekroop me was ineens niet zeker meer dacht ze aan mij of was het gewoon voor deze ene keer

Hooda
06-07-2002, 11:25
Jouw Liefde Mateloos Of Genadeloos Wil jou laten gaan Maar mijn hart zegt Dat ik jou Niet moet laten gaan Omdat jij degene bent Die haar Sinds lange tijd heeft verstaan Jij Hebt mij verstelt doen staan Zoveel liefde en vriendschap Had jij aan mij te geven Jij Gaf mij weer een doel in het leven Want jij Jij, was nu mijn streven Omdat we zoveel liefde Bij elkaar konden beleven Daarom Vraag me nu niet Om jou op te geven Ik wil niet meer Dat verdriet Laat me toch Op die vleugels blijven zweven Of ben je genadeloos En schiet jij Mij toch naar beneden.....

vraagteken1
06-07-2002, 12:24
Ben te voet Naar huis gegaan. Durfde mijn lippen niet te bevochtigen, om jou smaak niet verloren te laten gaan Mijn hoofd dolde wederom Vragen als pijlen afgevuurd, met steeds dezelfde inhoud Over het hoe en waarom Toen ik je had ontmoet, onze eerste date. Had ik deze pijn, dit verdriet niet vermoedt We hebben ook vreugde en blijdschap gekend Dagen, nachten samen. Elkaar met de mooiste dingen verwend Ik herinner me onze eerste zoen, jij bij mij in de wagen in het schemerdonker. Weet je nog, bij dat plantsoen? Voorzichtig legde ik een arm om je heen Je lachte lief naar me, mijn twijfel verdween Ik kuste je zachtjes op je lippen droog als ze waren van spanning Je sloot je ogen en genoot van de zachte aanraking Het was dat moment, dat ik je in mijn hart sloot Herinneringen, ach, zo zoet van smaak bang ben ik weer dat je in mijn hart teruggeraakt. Mag ik je vragen, om mij weer die liefde te geven? Mag jij mij vragen, om mooie momenten te gaan herbeleven? Mag ik, mag jij? Durf ik, durf jij?

Hooda
06-07-2002, 16:57

jij en ik een geheel jouw lippen op de mijne mijn huid als gesmolten aan de jouwe als donker en licht dag en nacht zonder elkaar niet compleet laat me niet alleen...

Hooda
06-07-2002, 17:20
“Ik durf niet meer…” Ik saboteer de weegschaal Voor ik jouw woorden weeg Zo voed ik mijn verlangen Ongeacht wat jij vertelt Toch voel ik steeds die pijn En kan ik niet meer verdragen Dus stop ik met die waanzin Die mij al maanden kwelt Maar dan beschrijf je zomaar Een toekomst voor ons tweeën Je zegt dat houden van nog daar is En dat plots het tij weer keert Gemeen of hulpeloos Ik durf niet meer te wegen Het inschatten van waarde In jouw woorden ben ik verleerd…

vraagteken1
07-07-2002, 03:50
Weet je wel wat er in me omgaat wat je waarom dit alles op ons slaat Wat weet je eigenlijk mijn lief Weet je dat ik nu aan je denk zittend op mijn werk De aandacht die ik je schenk Waarom twijfel je bij elk woord van mij waarom weeg je alles af ,tegen het verlangen naar mij Waarom blijf ik in de spiegel kijken, waarom durf ik het niet aan mijn liefde voor haar te laten blijken Waarom oefen ik mijn woorden en niet de daden, die daarbij hoorden Wat denkt zij wat wil zij? wat zijn wij? of is er geen wij? Mijn God, vergeef me vergeef me dat ik twijfel vergeef me dat ik zo om haar geef Vergeef me God en zeg me of ik nog in haar hart leef

Hooda
07-07-2002, 14:19
Wat ik wil....? Vang me in jou armen... omsluit me sluit me in jou hart... hou van me hou me voor altijd vast zit met me bezit me levenslang dat wil ik.........!

vraagteken1
07-07-2002, 15:50
wat wil ze van mij als ze zegt blijf bij mij wat kan ik geven met haar beleven niet heel even maar het hele leven met haar zweven hoog verheven zonder te beven in haar verweven in haar, haar leven haar leven is mij geven mijn leven is haar geven leven is geven geven is leven

samiawondergirl
07-07-2002, 17:06
Prachtig! meer kan ik niet zeggen

Hooda
07-07-2002, 17:11
Leven is nemen En geven Geven is Iets wat een ander mist Leven is liefde krijgen Leven is je eerlijkheid Leven is geborgenheid Waar je al zo lang op wacht Dat 2 mensen bij elkaar word gebracht Leven is dat jij je verliefdheid toont Want dan word je beloond Met een kus Dat is leven Dan hoef je niet alleen te geven Dan neem je ook Heel veel liefde, ik leef om te geven ik leef om te krijgen ik geef liefde om liefde te krijgen ik huil om iemand omdat zij om mij huilt ik lach om iemand omdat hij om mij lacht verdrietig ben je samen gelukkig ben je samen je leeft voor jezelf je leeft voor elkaar................

Hooda
07-07-2002, 17:11
Dank je wel, samia, namens mij en vraagteken... Liefs hooda.

samiawondergirl
07-07-2002, 17:14

asje... jullie verdienen het wel... xxxxxx samia

EmiR_Soltan
07-07-2002, 17:37
Ik wil jou dat is mijn wens ik geef om jou dat doe ik als mede mens Ik gaf je tijd Ik gaf je hoop Ik weet het, je bent niet te koop Maar insha allah word je mijn schoonheid Je vindt het allemaal vaag Je stelt jezelf de moeilijkste vraag Waarom valt hij op mij? Terwijl hij ze kan krijgen op een rij Mijn leven als een kale oerwoud zonder jou geen geen zaad geen hout Liefde is respect tonen en wederzijds belonen

vraagteken1
07-07-2002, 17:40
Probeer je te verdringen Uit mijn gedachten Worstel met mezelf Maar kan de twijfel niet verzachten zou graag bij je zijn je lief aankijken zachtjes de haren uit je ogen strijken zou graag willen voelen, willen weten of jij er voor mij zult zijn of dat we elkaar moeten proberen te vergeten zou zo graag alles willen wat God ons heeft gegeven wat hij heeft b,edoeld in dit leven zou de vader van je kind willen zijn de hand die uitgestrekt wordt bij verdriet en pijn zou je op mijn handen willen dragen ruzie met je maken met net zo zeer weer behagen zit nu gezellig te doen, met vrienden wezen stappen wil slechts mij tijd verdoen, met beleefd lachen om flauwe grappen zat jij maar hier naast me op de bank zat jij maar hier mijn leven, mijn plezier

Pagina's : [1] 2 3 4 5