Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Manolo Blahnik / Jimmy Choo's



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

20-12-2006, 11:39
Nog nooit een Marokkaanse meid gezien met dit soort schoenen..
Hollanders ook niet daar niet van
Maar vraag me dus nu af...Zijn er hier Vrouwtjes die deze merk
schoenen hebben...

Voor de nieuwsgierigen..google.nl en dan zie jezelf waar ik het over heb

Ps. Nog pas terug Jimmy Choo's gehaald voor vriendin..ik moest betalen met bloed zweet en tranen

20-12-2006, 11:42



Citaat door Rebenga:
Nog nooit een Marokkaanse meid gezien met dit soort schoenen..
Hollanders ook niet daar niet van
Maar vraag me dus nu af...Zijn er hier Vrouwtjes die deze merk
schoenen hebben...

Voor de nieuwsgierigen..google.nl en dan zie jezelf waar ik het over heb

Ps. Nog pas terug Jimmy Choo's gehaald voor vriendin..ik moest betalen met bloed zweet en tranen


Je zegt het al zelf, het zijn zulke mooiiieee pumps maar oo zoo duur. Kan een doorsnee Marokkaanse meisje nooit betalen. Tenzij ze zich in het zweet werkt om het te betalen.

Geef mij maar een paar hoor weet er wel raad mee

20-12-2006, 12:54
Ik heb 2 paar van jimmy choo, manolo blahnik vind ik af en toe oubollig, de mary-jane's zijn dan weer wel leuk van manolo blahnik maar die vind ik leuk bij een ander.
Ik vind de schoenen van michael kors ook leuk , de hele stijl eigenlijk dus de laarzen, jassen , tassen en kleren.

20-12-2006, 12:57
maaaaaaaaaaar miuccia prada heeft de mooiste schoentjes!!!! Kan niet wachten dat het weer zomer is !! LOVE MIU MIU

20-12-2006, 16:22


Nederland is niet echt een land voor dat soort schoenen. Je blijft constant vast zitten, de hak wordt afschuwelijk!

20-12-2006, 16:25
Ik heb de schoenentopics gemist

20-12-2006, 17:55
Tjah Sannaehilwa het is gewoon dat jimmy choo's meestal wat toegankelijker zijn om gewoon een setje van te maken
Merk dat Manolo's moeilijk te combineren zijn met andere outfits..
Je moet dan ook perfect afstemmen..Maar dan kan je een vrouw echt als een engeltje eruit laten zien..
Trouwens ook de hakken zijn gemiddeld veel hoger dan gemiddeld bij bijvoorbeeld jimmy's

Een voorbeeldje van Blahnik's art..



of


20-12-2006, 18:20
Ik ben onlangs naar een winkel bij de Champs Elyseé in Parijs geweest waar ze o.a. de Manolo Blahniks en de Jimmy Choo verkochten.
Nou, die schoenen, niet normaal, PRACHTIG!!!

Ik werd echt gek daar, en ben maar meteen vertrokken voordat ik, of flauw zou vallen, of iets in mijn tas zou stoppen.....


20-12-2006, 18:57
Ik ben wel eens gaan kijken bij de Jimmy Choo's in Londen, en ik vond ze wel mooi, maar ik ga er niet zoveel aan uitgeven hoor, ze zijn gewoon te duur voor een paar schoenen.

Maar ik zou wel een echte klassieke manolo blahnik's kopen, een zwarte paar, meer niet

20-12-2006, 20:02
ik heb ook een paar jimmy choo gekregen voor me verjaardag. maar zou ze nooit zelf kopen ik vind dat je voor die prijs leukere en meerdere schoenen kan halen.!!

maar ben er toch wel blij mee

20-12-2006, 20:03

Citaat door sannaehilwa:
maaaaaaaaaaar miuccia prada heeft de mooiste schoentjes!!!! Kan niet wachten dat het weer zomer is !! LOVE MIU MIU






Soooooooooooow echt he miu miu is ook mijn ding,5 jaar geleden had ik me eerste laarzen gekocht van miu miu en iedereen keek me aan van What the fuck is miu miu hahahahahahhaa

20-12-2006, 20:06
pumps zijn sowieso niets voor mij, ik loop net een man op hakken

20-12-2006, 20:12


...Ik vind het poeplelijke schoenen...

En dat voor zo'n prijs, mensen zijn gek..

Je kan bij de schoenereus bij wijze van nog mooiere schoenen vinden...Mensen doen het enkel en alleen voor het labeltje...

20-12-2006, 20:23
Hoeveel heb je er wel voor betaalt??

21-12-2006, 10:54
ik heb allemaal slippre van chimmy choo ze hbebben egte moooie schooen en van manolo heb 3 laarzen en 2 pumps maaarr bij chimmy choo heb ik alene maar mooie zommer schepoenen gekicht


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6